Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

hitto eilen kun ohjelmien välissä näytettiin aina pienenä ruutuna subilla 24/7 ja hurjii bileitä niin mietin, että pitäiskö ostaa se 24/7 kun eilenkin oli ilmeisesti niin hyvät bileet

Sen kyllä vaan sanon, että Jennistä on tullu yksi mun uusi inhokki. Jotenkin heeelvetin rasittava. Mutt vois äänestää miralle miinusta sunnuntaina ihan kannatuksen vuoksi.

Mitä se sorella vissiin aika täti? eiks se ollu just sanonu, ett se ei kyl vedä överiks viinan kaa kun on opettaja ja kaikkee, etteihän sitä nyt voi

Nyt täytyy selvittää mitä siellä eilen on oikein tapahtunut -->

[q]Fyraett, 22.9.2006 10:53:
Lintupoika on aika nolo, yrittää väkisin natsaa pildee
http://img206.imageshack.us/my.php?image=mikasorellakz1.png

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000019732523

Edit: likis -> nolo
[/q]

PErhanna oon missannu Joutunee tänää katsoo koko pöivän kun on kipeen himas ^_____^

[q]Super-Kerttu, 22.9.2006 07:48:
Mä todella odotan innolla illan jaksoa! Kunnon popparikulho nenun alle ja nauttimaan!
[/q]

Saat sitte kertoa mulle omin sanoin vlopun tapahtumat ku mä en nää. Ku vaik ne lukee tuolt foorumeilt ni siin ei nää ilmeit jne.

mutta jos tekee kaikkea edellämainittuja juttuja (lukee kirjaa, käy töissä, halailee tyttöystävää, käy lenkillä, silloin tällöin hurvittelee bileissä, pelaa koneella/pleikkarilla ym.) mutta siltikin jää aikaa katsoa bb 24/7 :D

ei kai siinä mitään pahaa ole?! kukin hauskuuttakoon itseään haluamaallaan tavalla ja käyttäköön oman aikansa miten lystää.
mun mielestä on ainakin hemmetin huvittavaa katsoa kuinka urpoa suomalaiset on kännissä.
se muistuttaakin hyvin siitä, että minkä takia en käy ns. normibaareissa dogailemassa.

se mitä tohon ohjelmaan tulee niin onhan se kanssa kiva nähdä, että miten toisilleen täysin ventovieraat ihmiset tulevat toimeen toistensa kanssa niin arkisissa askareissa kuin sitten kännipäissään "raiskaten" toisiaan.
tosin sehän taitaa ollakkin koko formaatin juoni ja perinmäinen tarkoitus.

ei musta olisi moiseen ohjelmaan lähtijäksi, mutta on sitä silti kiva katsoa.
mielummin katson bb:eetä kuin monia monia teeveestä tulevia sarjoja!

[11:34] No haloo! Sorella EI sanonu ei, vaan oli itse aktiivinen osapuoli. Ja vonkasi lisää heti herätessä! Molemmat oli niin kännissä, että Mika
[11:34] tuskin edes huomasi että tyttö sammui. Lopettakaa tuo typerä vouhotus ja turha syyllistys. Sorella oli täysillä mukana!

tekstarichätistä bongattu teksti.

USKOMATONTA!*grr*

[q]Hermosura, 22.9.2006 11:34:
24/7 big brother?

eikö teillä ihmisillä ole mitään muuta tekemistä??
säälittää teidän puolestanne.
lukekaa kirjaa, menkää ulos lenkille, halatkaa tyttö/poikaystäväänne, bailatkaa... mutta että big brotheria 24h???
mikä siinä sarjassa niin hienoa on? 5min katsoin kyseistä aivontuhoajaa ja voi vide kuinka tyhmää väkeä talossa on ja niitä saatanan lapsellisia tehtäviä...
ARHG!!! '
why god, why?
[/q]

Tää oli päivän paras =)

Hah, just luin tuolta subbarin sivuilta eilispäivän oluen ostokiellosta ja siitä miten siihen suhtauduttiin. Ei hyvää päivää mitä kakaroita noi tuntuu tuol olevan.

[q]Hermosura, 22.9.2006 11:34:
24/7 big brother?

eikö teillä ihmisillä ole mitään muuta tekemistä??
säälittää teidän puolestanne.
lukekaa kirjaa, menkää ulos lenkille, halatkaa tyttö/poikaystäväänne, bailatkaa... mutta että big brotheria 24h???
mikä siinä sarjassa niin hienoa on? 5min katsoin kyseistä aivontuhoajaa ja voi vide kuinka tyhmää väkeä talossa on ja niitä saatanan lapsellisia tehtäviä...
ARHG!!! '
why god, why?
[/q]

No, mut onneksi Suomessa on vielä sentään kunnon sileä otsaisia ja suoraselkäisiä nuorukaisia, jotka eivät ole turmeltuneet BB:n takia..*justjoo*

Mä oon nyt käyny vaklaamas tuolt foorumeilt kaikki eilisen/tän päivän tapahtumat mut eihä silti kerrota niit täällä ku ei o kivaa niille jotka haluu tsekkaa vast illal telsust.

No hei kyllä ny suomalaisten pitää laittaa paremmaksi kuin ruottalaiset. Ruotsin bb-parhaatpalat.avissa maattiin, mutta suomen vastaavassa maataan väkisin!

Hitto..Laatu draamaa! *sydän*

Ohhoh, ekaa BBtä ei tullu seurattuu mut nyt systeri aina pistää mutki kattoo sitä ku meen käymään sen kämpillä Se oikeen istuu ja kyttää sitä ruutuu ihan sen takii et jos sen mikan broidi huima ois siel yleisössä, se nimittäin myi systerille sen nykysen kämpän :D
mut viihdyttävä ohjelma sillon jos on tv:n ääressä

HUH..nyt on jännät paikat BB talossa..*hikoil*

[q]ianna ei anna!, 22.9.2006 11:52:

NO ARGHHHH VAAN.

en kaipaa sääliäsi.

BB *sydän*
[/q]

ianna *sydän*

[q]Cera, 22.9.2006 14:40:
---

tota. öö. millä tavalla sama homma?
onko sulta riisuttu housut pois kun sä olet sammunut sänkyyn ja sen jälkeen pantu?

[/q]
ei ketään ole pantu siinä tilanteessa eikä edes housuja otettu kokonaan pois eli turha siinä kärjistää. Never the less Mika meni liian pitkälle mutt oli se kyl vitun naamatkin.

hyvä ku mika haukku sorellaa eka eläkeläiseks

En kyllä oo nähny tota tän päivän jaksoa, mut tarkottiks se sorella et sillä on nimenomaan ne paikat kipeenä vai jotku ihan muut paikat? Tuli vaan mieleen, et saattohan se tarkottaa jotain ihan muutakin..

[q]Super-Kerttu, 22.9.2006 15:06:
Mika väittää, ettei muista mitään..*justjoo* Pakkohan sen on muistaa, kun yöllä jo BB kutsui sen puhutteluun.. Haluaa vaan pestä kätensä koko hommasta..*igor*
[/q]

Joo, aika paksua läppää tulee kyl nyt mikalta...

[q]Super-Kerttu, 22.9.2006 15:09:
---
TonySt, 22.9.2006 15:06:
---
Super-Kerttu, 22.9.2006 15:06:
Mika väittää, ettei muista mitään..*justjoo* Pakkohan sen on muistaa, kun yöllä jo BB kutsui sen puhutteluun.. Haluaa vaan pestä kätensä koko hommasta..*igor*

---

Joo, aika paksua läppää tulee kyl nyt mikalta...

---

Nyt Mika ilmeisesti itkee..Jos noihin foorumeihin on uskominen..
[/q]

joo

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O