Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Laskekaapas huviksenne montakertaa ne sanoo: niinku. Voi hyvä tavaton sitä niinkutuksen määrää*igor**igor*

[q]MaaKoz, 1.9.2005 23:00:
-mitä mieltä kyseisestä ohjelmasta? täysin koukussa ohjelmaan? katokko jokajakson?netinkautta?
-mitä mieltä asukkaista? entäs minkälainen oli päivänjakso? tehtävä?
noh näitä ranskalaisia viivoja voi pistää vaikka kuinka paljon! eli sana vapaa!
[/q]

Hyvä Mark, vastasin aloittajan esittämiin kysymyksiin. Toivottavasti en loukannut teitä liikaa esittämällä mielipiteeni ko. ohjelman sisällöstä.

Itse en arvosta kyseistä ohjelmaa! Enkä itseasiassa ymmärrä mikä siitä tekee niin hyvän, että monet sitä katselevat..

Ehkä se on tämä ihmisten halu syynätä mitä muut tekevät.. tiedä sitten?!

Ehkä olen ajatunut ulos koko tv "maailmasta", koska en muutenkaan jaksa katsella tv:tä. Vietän aikani enemmin tietokoneen parissa.

[q]Sinza, 5.9.2006 19:23:
24/7 omistajat, ketäs sinne pudotukseen joutu tällä viikolla?? *malttamaton*
[/q]

Pistin privana, etteivät kaikki spoilaannu..

Sari on niin tyhmä, ihmettelen, miten osaa edes dildoja myydä*lmao*.

Kari jäänyt pikkulapsen tasolle, eikä pikkulapset tarvitse 50 000:a.

Olli tullut sen verran myöhään taloon vasta, ettei näin ansaitse voittoa.

Tän vuoden BB:ssä on NIIN tyhmiä asukkeja! Ei voi kattoo tota sontaa..

Olette hassuja. Ah niin hulvattoman hassuja

[q]Defiz, 5.9.2006 11:22:
Itse en arvosta kyseistä ohjelmaa! Enkä itseasiassa ymmärrä mikä siitä tekee niin hyvän, että monet sitä katselevat..

Ehkä se on tämä ihmisten halu syynätä mitä muut tekevät.. tiedä sitten?!
[/q]
Sitä mainostetaan paljon, joten pakkohan sitä on kattoa. Miksi ihmiset kuuntelee paskaa musiikkia? Siksi koska sitä samaa tuubaa tulee kokoajan radiosta ja mainoksia telkkarista. Onhan se myös "erittäin" hyvä puheenaihe töissä tai koulussa missä ei ois muuten mitään puhuttavaa.

[q]akir0, 5.9.2006 19:26:
---
Sinza, 5.9.2006 19:23:

---

Pistin privana, etteivät kaikki spoilaannu..
[/q]

Mulle kans! Mul on kyl jo vähän aavistuksia. Mut kerro kerro kerro ;) Vois sitte mennä aikasin nukkumaanki (niin varmaan).

Pertun jälkeen koko sakki vaikuttaa tylsältä ja tyhmältä! Perttu oli paras Perttu ROCK!

Mua jäi hämään ihan sikana tos tän päivän BB:s siin lopus kun näytettiin Miran menevän ulos ja sit ihan kuin ois järkyttyny jotain mut MITÄ??? joku ihan a iohminenkertokoon mulle, jäi ihan toden teo häiritsee...

[q]Trixie, 5.9.2006 23:54:
Mua jäi hämään ihan sikana tos tän päivän BB:s siin lopus kun näytettiin Miran menevän ulos ja sit ihan kuin ois järkyttyny jotain mut MITÄ??? joku ihan a iohminenkertokoon mulle, jäi ihan toden teo häiritsee...
[/q]
Miran aamushokki

Sillee niinq voisko toi Heidi sillee niinq käyttää sillee niinq jotain muitaki sanoja sillee niinq puheessaan ku sillee niinq... *eikä*

[q]Fyraett, 6.9.2006 22:55:
toi viikkotehtävä on niinku aika helppo koska niinku teippaa vaa tyynyt jalkoihi kii!
[/q]

Ei se ollu viikkotehtävä vaan päivätehtävä eikä ne ylees kovin vaikeit ookka.

[q]Super-Kerttu, 6.9.2006 23:05:
Ja toinen sana mitä tuolla viljellään uskomattoman paljon on VITTU! Välillä kuulostaa tosi pahalta ne niiden keskustelut.. Tai ehkä mä vaan mummoudun kovaa vauhtia! NIINQ!
[/q]

Joo no sillee niinq kylhä se vttuki siel sillee niinq aika lailla lentelee.. *eikä*

välillä niinku tuntuu että sitä tulee silleen niinku liikaa niinku...niinku niin niinku...*pökr*

[size=25]NIINKU[/size]

[q]Individual, 6.9.2006 22:48:
[size=25]NIINKU[/size]
[/q]

HAHA! Joku muuki NIINKU huomanu NIINKU =D

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O