Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Jago, 31.8.2006 10:57:
suorastaan ihmetyttää että viimevuosi ei flopannu täysin.. kuka jaksaa kattoo kun ihmiset istuu sohvalla tekemättä tai puhumatta mitään*dissaa**dissaa*
[/q]
Niissä päivittäislähetyksissä viime vuonna oli munkin mielestä ihan älytöntä näyttää tyhjäkäyntiä, mutta ehkä viimevuotiset tyypit oli niin passiivisia, että möllötystä oli pakko tunkea ohjelmaan jotta ohjelma-aika saatiin täyteen. Olisivat vaikka pakottaneet ne päiväkirjahuoneeseen haukkumaan toisiaan. Varsinkin se Terhi oli "tosi fiksu" selkäänpuukottaja.
Viime vuonna sinnittelin lokakuun puoliväliin ennen kuin hommasin 24/7:in, ekan maksukanavan joka meillä on koskaan ollut. Siinä mitääntekemättömyys (kilpailijoiden ja mun) ei ollut rasittavaa vaan jotenkin meditatiivista. Tyypitkin vaikutti normaalimmilta, kun kukaan ohjaaja ei päässyt väliin editoimaan muuta kuin että mitä huonetta milloinkin näytetään.
[q]LooPy, 31.8.2006 12:30:
---
Jago, 31.8.2006 12:29:
---
kuvittelisi että noi kilpailijat vaan alkoholisoituu tuolla, kun ne lähes jokapäivä ryyppää parinkuukauden ajan
---
Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Odotan kyl kommenttia: "täh, eikö tänään saatukaan viinaa?!"
[/q]sen jakson jopa mä haluan nähdä*pahis*
[q]LooPy, 31.8.2006 12:27:
---
Jago, 31.8.2006 12:12:
---
loppuvaiheessa ne alko antaa niille ilmasta viinaa kun ne tajus että noi ei oikeesti tuu tekee mitään mielenkiintoista, ellei niille tunge eteen sitä viinaa ilmaseks
---
Huom. Markkinointikikka tuokin on.
Aika mukavasti oli siiderifirman tuotteet näkyvillä kun viimeksi näin siiderilastin vilaukselta.
Mut joo, oon kyl sitä mieltä, että saadaan saja hyvään vauhtiin pitämällä porukka kännissä. Tutustuvathan ainakin toisiinsa paremmin.
[/q]
jep.positiivistahan se vaan on että ihmiset saa rahansa arvosta katottavaa.
kuvittelisi että noi kilpailijat vaan alkoholisoituu tuolla, kun ne lähes jokapäivä ryyppää parinkuukauden ajan
[q]Jago, 31.8.2006 10:57:
tällä kertaa ne kuulemma sentään tajus antaa niille viinaa*dissaa*
suorastaan ihmetyttää että viimevuosi ei flopannu täysin.. kuka jaksaa kattoo kun ihmiset istuu sohvalla tekemättä tai puhumatta mitään*dissaa**dissaa*
[/q]
paihteilla paremmaksi.
V lehdesta havyttomasti ripattu idea tosi tv ohjelmaksi
Haluatko happopääksi?: Jäljitetään entisiä opiskelijoita, jotka olivat mukana Vanhan valtauksessa. Grateful Dead -tuntemus ratkaisee valinnan. Kilpailijat lukitaan kameravalvottuun kommuuniin ja heille syötetään LSD:tä kunnes jokaisen naama muistuttaa enemmän taikinaa kuin mitään inhimillistä.
Simuloidaan kauhuelokuvien ja sodan äänimaailmaa. Kuulutetaan, että yksikään kilpailijoista ei ole minkään arvoinen eikä kukaan rakasta heitä. Heijastetaan jokaiselle seinälle dokumenttielokuvia Saddamin hallinnon julmuuksista. Voittajaksi selviää se, joka kykenee normaaliin elämään ohjelman jälkeen. Häviäjien psyykkisestä kuntoutuksesta tehdään uusi ohjelma.
joo tosi koukuttava... mietin tos et ois siistii jos ne vaa rupeis lakkoo ja pistäs kamaa paskaks ja kaikkee tollasta =D sit kelasin kans et ois siistii jos joku oiski sarjamurhaaja tappas kaikki yöllä ja sit ittesä =D
saapahan tänään nähdä mitä sääntöä ne oli oikee rikkonut
Sanokaa mitä sanotte mutta mun mielestä aivan loistavaa settiä
Lisää viinaa vaa porukalle että tyypit pääsee kunnolla nolaamaan ittensä
PS. Joo, olen nolife
Ei vaan käsitä .. ei sitten ollenkaan ..
[q]lohikarme, 31.8.2006 21:56:
Taas ne dokaa 3 kerta 4 päivän sisään :DD
[/q]
Hauska meno taas päällä tuol kylpytynnyrissä :D
[q]diorite, 1.9.2006 00:15:
---
kap-pu, 1.9.2006 00:12:
Laurahan nappasi ton 24/7:n meidänkin ruokakuntaan... niille, jotka sattuivat seuraamaan tässä hiljan, eli 31.8. n. klo 23:30-23:59, on minulla sanottavaa vain tämän verran:
.... VAIN!
---
Kyllä tätä 24/7 on hauska seurata VAIN!
[/q]
Kyllä VAIN
Hyvä porukka kasassa, käsittämätöntä äksöniä tuolla 24h:ssa :)
"Tämä on bigbrother, pois paljusta"
"Tämä on bigbrother, pois saunasta"
"Tämä on bigbrother, nyt nukkumaan"
*jiihaa**plur*
Laurahan nappasi ton 24/7:n meidänkin ruokakuntaan... niille, jotka sattuivat seuraamaan tässä hiljan, eli 31.8. n. klo 23:30-23:59, on minulla sanottavaa vain tämän verran:
.... VAIN!
[q]kap-pu, 1.9.2006 00:12:
.... VAIN!
[/q]
Kyllä tätä 24/7 on hauska seurata VAIN!
[q]Zenni, 31.8.2006 22:43:
Miten toi Kari jaksaa pitää noit hemmetin lasei koko ajan *ding*[/q]
Ne on sen silmälasit, ei siis pelkät arskat.
[q]domi, 1.9.2006 15:48:
Vittu. Me alettiin katsomaan töissä tätä 24h juttua :D
[/q]
Noni ja nyt sit reaaliaikasia juoruja tännekki päin!
Huh.
"Mä haluaisin että talossa olis sellaisia .. komeita ja hauskoja miehiä. Pitkiäkin ne vois olla"
Ja heti kiehnätään toisten kainaloissa ja istutaan sylikkäin.
Joku vitun loveboatko tää oliki eikä bb? Porukka on ihan paskaa verrattun viimevuotiseen.
[q]SA-TomTom, 1.9.2006 15:53:
tuollahan nämä kaikki on aina uutisissa raportoituna subbarin bb-sivuilla - tytöt innostuivat tällä kertaa toisistaan ;) > klik!
[/q]
Ainii joo.. kyllähän mä ton luin. Hö. Kelasin, et ois ollu joku heteropari..Tai siis.. Antaa olla
Uuuh luin netistä juonipaljastuksia ja jotku pusuttelee siel tän illan lähetyksessä.. 24h OMISTAJAT HOX! kertokaa HETI ketkä!
[q]Dave^, 1.9.2006 15:51:
---
Jocular, 1.9.2006 15:43:
24h OMISTAJAT HOX! kertokaa HETI ketkä!
---
Eipäs kerrota
[/q]
EVIL! (mut en ehkä oo illal kotona.. kuiskaa ny vähä.. vaikka privaan)
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- ...
- 250
- Seuraava »