Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

"Mutku mä oon sellai herkempi.. En vaa sellai bile-bi".. OORRLLY?

eilen NIINQ tyttöjen sänkykeskusteluja NIINQ kuunnellessa kävi NIINQ tosissaan v*tuttamaan toi NIINQ:n jauhaminen! *toktok*

Ei tässä edes tarvi seurata BB:tä telkusta kun on tämä topikki. Yhtä lollesterii tämäkin.

[q]*Mirri*, 6.9.2006 22:33:
Sillee niinq voisko toi Heidi sillee niinq käyttää sillee niinq jotain muitaki sanoja sillee niinq puheessaan ku sillee niinq... *eikä*
[/q]

samaa mieltä*senkin*pää räjähtää sitä kuunnellessa ja toinen en nyt muista nimee mutta se bi mies "vittu ku vittu se vittu ja sit vittu se on mulle ihan vitun sama onko se vittu mies vittu vai nainen tai vittu vapaa tai vittu vittu hevonen"

[q]Claudi0, 7.9.2006 10:39:
samaa mieltä*senkin*pää räjähtää sitä kuunnellessa ja toinen en nyt muista nimee mutta se bi mies "vittu ku vittu se vittu ja sit vittu se on mulle ihan vitun sama onko se vittu mies vittu vai nainen tai vittu vapaa tai vittu vittu hevonen"

[/q]

*nauru**aplodit* 2nd that! apua sitä myötähäpeen määrää ku avautuminen alko :D

-M

[q]Super-Kerttu, 7.9.2006 12:24:
Ja montaks kertaa se Ari eilen kerto ne samat jutu? olis hiljaa jos ei muuta sanottavaa oo!

"oli niinku takkityhjä niinku! Saa niinku alottaa alusta niinku!" *toktok*
[/q]

Joo, aivan uskomaton äijä. Kertoo kolme kertaa, että sitä ärsyttää kertoa samat asiat moneen kertaan

[q]hrdkvr, 8.9.2006 10:13:
-clips-
[/q]

*nauru**sydän* aaahhahahaha I dig u!

-M

Muaki nyppii se ku se Ari selittää samat läpät kaikille siel talossa ja aina hirvee selostus siitä bi-seksuaalisuudesta. Ihan ku se ois jotenki ensimmäinen laatuaan...

http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=3293

Kyl ne Ruotsissaki osaa..

On toi kyllä television turhin ohjelma heti salattujen eläimien jälkeen. Sain katottua suurinpiirtein yhden jakson ja melkein itketti niiden puolesta ketkä oikeasti seuraa tota ohjelmaa. On todella mielenkiintosta kattoa kun porukka dokaa tai lojuu sohvilla. SItä samaahan me kaikki tehdään jopa sillon kun ei olla televisiossa.

[q]Jammailija, 7.11.2009 11:12:
Eli Esa vois öljytä jäykkyytensä, ottaa esiin rohkeutensa ja hypätä sinne samaan sänkyyn makoilemaan muiden kans ja jauhaa välil vähän turhanpäiväistäkin läppää.
[/q]

Helpommin sanottu kuin tehty kun on itsetietoisuuden lisäksi vielä absolutisti. Tosin toi mököttäminen on vähän daijua. Esalle ton tainnut valjeta ettei sittenkään kuulu taloon.

Joo ja paikat kipeenä vittu mä kyllä sanon taitaa maturella olla aika neitseellinen värkki ku persseeseen koskettelusta tulee tavara kipeex!

Sick Brothel.

En kato.

[q]Super-Kerttu, 8.9.2006 09:12:
Ja se Hena ja Kari sais häipyy sieltä.. Niiden irstailu aika olla oikeesti todella kuvottavaa! Siinä ei oo enää mitään hauskaa!
[/q]

joo HYIVITTU!!! *eiei**sars* koitin eilen syödä heseateriaa samalla, ei vaan pystyny ja ranskalaiset lens roskiin

-M

Hena ulos ja HETI!
saakeli sen machoiluu ei jaksa enää yhtään, vittu mikä jätkä! Kaarlo rulettaa!!!

-Hena on vitun ällöttävä tyyppi joka puhuu paskaa 85%. Yrittää olla joku macho kingi mut tosiasiassa on säälittävä paska.

-Kari on ollut ihan vekkuli tyyppi aikaisemmin paitsi eilinen meni kyllä ihan yli, ehkä todellinen luonne näytettiin eilen

-Ne kaks blondii on just niin default blondien esikuvia kuin olla voi

-Ari kuuluisi Big Brotherin sijasta sarjaan "Lost" eli aika hukassa itsensä kanssa??

-Mira on itsekäs ja kaikkitietävä inttäjä joka ei myönnä olevansa väärässä koskaan

-Kaarlo & Monkey on ihan OK paitsi Monkeylle ei saa antaa viinaa, silloin se muuttuu idiootiksi

-Ne loput naiset on pimennossa enkä ees muista niiden nimiä

katselin eilen ensimmäisen kerran kyseistä ohjelmaa tällä tuotantokaudella..
hyi yrjötys.. enpä katsele toistamiseen..
pysyvät traumat jäi niistä miespuolisista ällötyksistä, jotka valkoiset karvaperseet vilkkuen heilui pitkin mun kuvaruutua.. *yrps*

mä taidan olla tulossa vanhaks.. tai olla jo =)

-höyhenpersebrotheruhuu

Big Bother

[q]Super-Kerttu, 8.9.2006 09:50:
---
T-Justice, 8.9.2006 09:41:
Hena ulos ja HETI!
saakeli sen machoiluu ei jaksa enää yhtään, vittu mikä jätkä! Kaarlo rulettaa!!!

---

Kaarlo on ihan paras! *sydän* Ihanan herttainen poika! Ihan mun suosikki!
[/q]

kaarlo on oikeesti tosi tampio.. se e oikee tajuu aailmanmenosta mitään

hena on piilo bi.. ja puhuu paskaa hakeakseen hyväksyntää

kaki on vähä häiriintynyt

heidi on kunnon daiju blondi..NIINQ.. lisäki sillä on morkkis esineellistämisestä mut sit se istuu toisen polvella. sit se kokoajan kaipaa bissee mut sit ei kuitenkaan pidä hauskaa?

tatu on olevinaan niin aikuinen mut sit sitä itteensäkkin lapsetta aika-ajoin..ristiriitaista

miran pitää aina olla oikeessa..se ei usko muita

monkey nukkuu kokoajan ja on tylsä

ari ei oikee oo varma mistään

onks hanne jossain lääkkeissä?

sari on nyt mikä on

...

kuka on jenni?

on kyl periaatteessa aika tylsä vuosi.. aina kun päästään itse asiaan eli ryyppäysjuhliin muutamat kaverit pääsee just vauhtiin niin tatu ja muijat alkaa valittaa..kettu!

heidi kokoajan winee ja jenniä ei edes näy.. kaarlo ihmettelee maailman menoa ja kaki ja hena pitää jonkunlaista äksönii talossa yllä

jos kaki ja hena äänestetään pois talosta niin ei jää muuta jäljelle kun murjottavia raatoja

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O