Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

ihan vitun hirveet... parempi ois jos paikanpäällä ois 12 väkivaltakrimistä ja välillä mestoille tiputettas tolkuttomasti ruuvareita ja tiukkaa vainaa...

Minna ja Esa pani sit kunnolla viimeyönä :D Ei mitää pientä peitonheiluttelua. Tulin yöllä bileistä himaan ni show oli käynnissä. Kyllä siinä singeri kävi ku ompeluseuran kokoontumisajossa.

Näytä sille Esa mistä mies on tehty*uros*!

Täähän nyt menee ihan panemiseks:) Sais kyllä jo pari vaihtua:)

Asiasta kukkaruukkuun, näittekö Maxinen ilmeen kun se uus blondiini astu taloon sisään? Ei taida neiti vilauttelija-sininensilmämeikkijapunainenhuulipuna tykätä että joku toinen blondi astuu reviirille. Hähää!

[q]jago, 13.9.2005 16:35:
niinhän se on että ihmiset joilla ei ole omaa elämää seuraa toisten elämää. miksi luulet että simsseist tuli niin super suosittuja?
[/q]
Se meni kyllä niin, että "Hanki lisäelämä - Sims"

voi perse! Tuija takas taloon....*igor*

Martina "50% suomen naisista on silikonit" Aitolehti

Tai niinq toi sen äijä just sanoi "Voispa toi Martina olla vähemmän stressaamatta"

Vittu et Hanne & jenni on ärsyttäviä tyyppejä, toivottavasti uudet tulokkaat pistää ne kyykkyyn ja ulos.

uauaa. big brother on paras. Katoin ne kaikki subilta tulleetki brittijaksot. kukaan mun kavereista ei sillon vielä oikein ymmärtäny... ehkä jasu vähän mutta...

toi suomen bb on kyl jääny nyt vähä vähemmälle huomiolle, sillain etten oo kauheen tarkkaan sitä jaksanu seurata, mut kyllä se siitä.

antit on parhaita.

[q]Tapsa, 2.9.2005 09:36:
En oo kattonu, enkä kato !

Toi sonta on uskomatonta paskaa !
[/q]

oosny, salettiin katot ens kaudella jos mä pääsen sinne :D

Mä kyllä tykkään Kadista ja toivon, että joku noista uusista olisi samalla aaltopituudella sen kanssa. Mä toivon, että tiputuksessa on Aki ja Maxine.

Joo, eiköhän Kadin ja Helin oleminen äänestyksessä oo aika selvää. Noista kahdesta Kadi on hölmöillyt enemmän, joten eiköhän Kadi tuolta lähde.

mäkin veikkaan ett Kadi on äänestyksessä Helin kanssa. Tai no toivon ainakin. Heli ois saanu lähtee jo tällä kierroksella, koska Heka ois voinut saada ärsytyksiä aikaan myös uusissa asukkaissa. Toisaalta Hekan itsevarmuuden kohoamista äänestyksen selvityksen jälkeen ei olisi kukaan voinut sietää.

Mitä uusiin tyyppeihin tulee niin olen paljon enemmän innoissani kuin esim viime kaudella samassa tilanteessa. Pistän kaiken toivoni uusiin tyyppeihin, että heistä irtoaa 'jotain' ja samalla heidän takiaan vanhoista asukkaista myös irtoaa jotain uutta

[q]akir0, 24.9.2007 09:39:
Mainiota kun Heka viimein läks, harmi, ettei lähtenyt Heka ja Heli molemmat.

Mut heitetään arvauksena, että tällä viikolla äänestyksessä Heli ja Maxine.
[/q]

Mä veikkaan että Kadi on kyllä äänestyksessä.. on saanut jo aiemminkin pisteitä, mutta ei niin paljoa että ois joutunut äänestykseen.

Kauheeta skeidaa mun mielestä, mut pakko välillä tsiigailla, kun kerran tollasesta oleskelusta on oikeen tv-ohjelman verran saatu aineistoa..

http://bb.subtv.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?558541

*vauvail*

kyl se heli ois saanut lähtee, se on vaan niin tylsä

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O