Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]UnityF, 7.8.2006 12:05:
kyl tätä kattoo ennemmin tyhjää ruutuu tai oknaa tai anastasiaa tai jotain ungalabungalaa tättärää ohjelmaa
ja pitää se mielenkiinnosta kattoo miten tän vuoden BB eroo viime vuoden.
[/q]
äläs nyt, okna kiks ääs!!
P.A.S.K.A.A
[q]JR Ewing
OOn ehkä aika kyyninen, mut en ainakaa sietäis mitään koskettelua heti kun oon heränny
[/q]
Näinkö sä mussukka olet mua huijannut kaikki nää vuodet? Mä kun luulin että mä olen meistä se perseeseen ammuttu karhu.
nyt sitä viinaa peliin!!!
ei tätä muuten jaksa kattoo..
taitaa pojat olla puutteessa kun vaan käteenvedosta puhuu
Mä haluan nähdä verta, hikeä ja kyyneleitä. Muuten tosta tulee niin tylsää katsottavaa
[q]Super-Kerttu, 8.9.2005 09:37:
---
Jna, 8.9.2005 09:36:
---
Cera, 8.9.2005 09:25:
eilen näytettii vaiks kuin pitkää ku se yks jäbä vääns niitä hiuksiaan.
OLIKS SIIN JOTAI IHMEELLISTÄ VAI?
harmi ettei niil oo muuta näytettävää sitten.. huoh.
---
Sehän oli ihan paras läppä! Kaveri menee laittaa hiuksiaan ja pulaa niitä KAUAN ja sitten ku lähtee pois niin hiukset näyttää aivan samanlaisilta kuin alunperin..*nauru*
---
Ja sitä muotovaahtoa meni ihan sikana! Ja kaikenlisäksi se meni heti sen jälkee lepäileen siihen sohvalle!
[/q]
Totta..suoraan nukkumaan..Tosin kurkki se vähän sinne pinkkiin makkariin..*nauru*
[q]mayah, 8.9.2005 12:25:
---
Zapa, 8.9.2005 12:19:
linkki? :)
---
http://www.maalaisjärkijarealismi.com :)
[/q]
http://www.kaikkitositeeveeonhuijausta.com tolla periaatteella.
Katson melkein aina ainakin sivusilmällä...mut aika tylsää kyllä loppujen lopuks. Samoilla linjoilla olen useimpien kanssa siinä, että porukka on liian samanlaista ja jotenki latteaa..oisin kaivannut värikkäämpiä persoonia.
[q]Tontsis, 8.9.2005 12:26:
---
Kon-tiki, 8.9.2005 12:12:
Missä on BB:sta kauniit tai hauskat naiset?
---
Hyvä kysymys! Koko juttu näyttää tahattomasti siltä, että laitetaan Idols-tukkaiset kasanovat tappelemaan siitä, kuka joutuu ottamaan b-luokan kanoista kamalimman.[/q]
Näin juuri, tosin pitää lieventää mitä juuri kirjoitin ja todeta, että Subilla ulos tuleva ohjelma on studio-ohjaajien kasaama editti 30 kameran kuvaamasta matskusta. Tarkemman kuvan kilpailijoiden tekemisistä ja luonteesta (vaikkakaan ei ulkonäöstä) saisi jos tilais sen kaapelidigiboksin "Big Brother 24/7":n, jossa ohjelmaa tulee ulos 24/7. Ei sekään näyttäisi kerralla kuin yhtä kameraa 30:stä, mutta eiköhän useimmat kamerat kuvaa suurimman osan ajasta tyhjää.
[q]Tontsis, 8.9.2005 11:37:
---
mayah, 8.9.2005 11:08:
Onhan se jo nähty Suurten seikkailujen, robinssoneiden jne. myötä, ettei suomalainen saa suomalaisesta irti sellaista viihdettä, jota Ameriiikan ja Englannin ylidramatisoidut tosi-tv:t meille tarjoaa.
---
Robinsonhan oli todella tasokas ohjelma verrattuna mihin tahansa suomalaiseen tositv-sarjaan. Ei mitään yliärsyttävää juontajaa, joka on olevinaan persoonallinen, lavasteet (ja maisemat) laadukkaita ja leikkauspöydällä oli pyöritelty klippejä niin, että dramaattisuus oli turvattu (mappelan paljastus esim). Odotan uusia jaksoja mielenkiinnolla.
[/q]
Kyllä nää suomalaiset versiot näistä tosi-tv sarjoista on surkeita, liekö sitten syynä kansalaisuus ja luonteet? Mun mielestä tuo Robinson oli täyttä kakkee verrattuna jenkki-versioon. Ensinnäkään Suomen versio perustui melkein täysin yksityisiin haastatteluihin kameran kanssa. Mitään juonitteluita ei näytetty, eikä keskusteluja ryhmissä, esim. ketä äänestetään. Jenkki-versiossa kamera sentään kuvaa enemmän niitä ryhmissä tapahtuvia juonitteluita ja kahden kilpailijan keskisiä keskusteluita. Mielestäni nämä puuuttuivat täysin Suomen versiosta ja se oli syynä huonoon Robinsoniin.
Eikä se juontaja ollut mikään hyvä, "oli miten oli, mutta näin on" voi ziisus!
[q]Zapa, 8.9.2005 12:08:
Eikä se juontaja ollut mikään hyvä, "oli miten oli, mutta näin on" voi ziisus!
[/q]
Just hyvä
[q]Tontsis
Suomi on tällanen kärpäsentahra kartalla, täällä tunnistetaan helposti 'kadulta', ja siks ei ole kovin tervettä myydä itseään televisiossa. Vähän turhan pienet piirit Amerikka-, Englanti-tyyppiselle revittelyviihteelle :) [/q]
Samaa mieltä tähän saakka. Odotan kuitenkin toiveikkaana Big Brotherin tuovan tähän muutosta, koska 1) sarja kestää monien osalta niin kauan, että kulissin ylläpito voi alkaa unohtua ja 2) vaikka kilpailijoihin on kiinnitetty henkilökohtaiset (ja muuten ärsyttävän huonosti toimivat btw) mikrofonit, kuva-alan ulkopuolella ei juoksentele kuvaajia. Toisin kuin muissa tosi-tv-sarjoissa, BB:ssa kuvaus hoidetaan valvontakameroilla ja kilpailijat ovat asuintiloissaan aidosti keskenään eivätkä kameramiesten ympäröiminä, kuten vaikka Robinsonissa.
Mutta kyllä niille pitäisi saada tiukkaa viinaa. Taitaa vaan "kaupan" (eli sponsoroivan R-kioskin) säännöt kieltää olutta ja sidukkaa väkevämpien "myymisen". Toivotaan että tuotantoyhtiö lahjoittaisi heille kossua ja viihde voisi alkaa Tähän mennessä varsinkin naiset ovat olleet sellaisia ex-miehistään vinkuvia pallinaamakanoja ettei mitään rajaa. Ihan hyvä että he viettävät säälittävän pitkän osan päivästään meikaten niin pysyvät edes hiljaa, mutta ovat he meikattunakin paljon rumempia kuin kisan miehet, ja tylsempiäkin vielä.
Missä on BB:sta kauniit tai hauskat naiset? Mua edustaa talossa vaan Mika Sörnäisistä
[q]Android, 8.9.2005 11:30:
[ylimielisyysvaroitus]
Tuota, oletko harkinnut vaikkapa kauhuleffojen katselua BB:n (ja muiden reality-tv-sarjojen) sijaan?
[/ylimielisyysvaroitus]
[/q]
Nää. Mitä sitä suotta, mä oon siirtynyt katsomaan uutisia.
Siis tämä Suomen Big Brother on kyllä aika pohjanoteeraus
Eikös eilen radiossakin sanottu, että katsojia 3000
Enkkuversio missä Jade (muistaakseni) oli mukana oli kyllä ehdottomasti paras.
mä olen kyllä BB-fani tuli seurattua britti BB:tä ahkerasti eikä suomen versiostakaan oo vielä jäänyt jaksoakaan väliin !!
nimim. koukussa ollaan vaikka jengi siellä talossa aivan VITUN tylsää verrattuna esim. enkkuversion tyyppeihin. Alkaisivat edes tappeleen tai jotain. Veri alkaa kiehuun kun tyypit ekana aamulla alkaa haliin tai jotai. OOn ehkä aika kyyninen, mut en ainakaa sietäis mitään koskettelua heti kun oon heränny
joskus wtc iskujen aikaan exäni oli kanadassa työmatkalla ja toi sieltä mukanaan paikallisia "hesareita" joissa oli robinson hemmojen haastatteluita jne. haastatellut kilpailijat kertoivat avoimesti kuinka koko ohjelma oli täyttä valmiiksi kirjoitettua saippuaoopperaa..
-sorry offtopic-
[q]RantaPallo, 8.9.2005 13:00:
haastatellut kilpailijat kertoivat avoimesti kuinka koko ohjelma oli täyttä valmiiksi kirjoitettua saippuaoopperaa..
[/q]
Olihan toi jo tiedossa Ja sitä suuremmalla syyllä ihmettelen, miten ihmiset jaksaa silti addiktoitua ja katella tuotantokaudesta toiseen noita sarjoja. Nimim. Koukussa Selviytyjiin
[q]mayah, 8.9.2005 13:07:
No heeeiiii, onhan se nyt oikeesti mielenkiintoista tietää, et kuka niistä iltapuvuissaan Australiaan lentokoneesta tiputetuista naisista kokee yhteyden siihen länkkärityyppiin ja et suostuuko ne luopuu meikeistä ja elääks ne onnellisina elämänsä loppuun asti. Onhan ne menny sinne kuitenki rakastuu ja kaikkee
[/q]
Toi sarja nyt on niin naurettava et sitä vois seurata ihan vaan sen takia *nauru**plur*
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- ...
- 250
- Seuraava »