Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- ...
- 250
- Seuraava »
Saadaan taas turhia julkkiksia lisää Muutaman jakson olen mielenkiinnosta tsekannut ja täytyy sanoa, et ei ole mun juttu tää BB.
[q]Miinapiina, 16.10.2007 16:01:
http://plaza.fi/viihde/big-brother/uutiset/syy-martinan-poistumiseen-bb-talosta-selvisi
[/q]
En millään lailla tiedä, miten tolkuissaan Martinan soon-to-be-ukkivainaa oli siinä vaiheessa kun lapsenlapsi meni taloon, mutta jos oli ollut tajuissaan, niin en oikeasti ihmettelisi vaikka Martinan käytös talossa olisi ns. saattanut hänet rajan taa. Enkä siis sano tätä vitsinä.
Formulat on aika hauska reality-sarja
Niistä lähtee niin vinkee ääni, siis autoista ja Räikkösestä :)
[q]Oliwer, 10.9.2005 10:56:
Hirveetä kuraa. Vie aikaa vain muilta (mielenkiintoisemmilta) ohjelmilta. Ei tueta tommosii kyllä
[/q]
Kato sä vaan Ylee...*igor*
Hirveetä kuraa. Vie aikaa vain muilta (mielenkiintoisemmilta) ohjelmilta. Ei tueta tommosii kyllä
[q]-K-,
WTF tehän ootte ihan koukussa!!!!
[/q]
Myönnettäköön... Mut silti kyl harmittaa ettei ne ottanu mua sinne. Olis ollu käyttöä sille 50 000..*hihu*
[q]mayah, 8.9.2005 12:14:
---
Zapa, 8.9.2005 12:08:
Mitään juonitteluita ei näytetty, eikä keskusteluja ryhmissä, esim. ketä äänestetään.
---
Jenkkiversiothan on muutenkin käsikirjoitettuja[/q]
linkki? :)
voi olla joo, että suomalaiset ei juonittele mutta Robinsoniin kaipais lisää sitä yhteisolon kuvaamista eikä vain niitä yksityishaastatteluja... kyllähän ne muistaakseni äänestyksessäkin sanoivat, että olivat joidenkin kilpalijoiden kanssa puhuneet että kuka äänestetään seuraavaksi ulos. näyttäsivät edes sitä ja vastapainoksi joidenkin toisten hlöiden keskusteluja vastaavista puuhista niin katsoja voisi arvailla mitä tapahtuu...
[q]akir0, 8.10.2009 09:10:
---
Super-Kerttu, 8.10.2009 08:44:
---
akir0, 8.10.2009 08:34:
Valitettavasti veikkaan, että käy perinteiset ja finaalissa on 2-3 miestä ja 1 nainen ja nainenhan sen voittaa, riippumatta siitä kuka siellä sattuu olemaan.
---
Miten niin perinteisesti? Eiks BB:n oo voittanut 2 kertaa mies ja 2 kertaa nainen?
---
Joo, mutta ainoastaan ekalla kaudella on menty kaavan vastaisesti. Silloin kun Sauli voitti oli finaalissa 2 miestä ja 2 naista.
[/q]
No aika laiha on teoriasi, kun kolme kertaa on ollut kuvailemasi tilanne ja kaksi kertaa on käynyt kaavasi mukaan. Ei se vielä kaavaa tee. Aivan yhtä hyvin tilanne voisi olla 2-1 miehille. Sarin voittovuonna finaalissa oli myös Kaarlo, joka oltiin jo kerran äänestetty pois. Sekin vaikuttaa.
Viime BB:tä en katsonut, mutta ainakin Sarin voitto oli mielestäni täysin ansaittu, samoin Pertun. Saulin sijaan olisin valinnut Nikon. Mutta itse ainakin olen enemmän sitä mieltä, että hyvät tyypit tai kiinnostavat ovat voittaneet ilman mitään "kaavaa".
Sen voi ehkä huomata, että finaaliin on päässyt koko historian aikana tuplamäärä naisiin verrattuna, sillä miehiä on finaalissa ollut 10, naisia vain 5.
Muistutukseksi vielä:
Ekana vuonna finaalissa olivat Perttu, Antti A. ja Tiina. Perttu voitti.
Toisena vuonna finaalissa olivat Sari, Kaki, Kaarlo (joka oli jo aiemmin häädetty ja myöhemmin äänestetty takaisin taloon) sekä Olli. Sari voitti.
Kolmantena kautena finaalissa olivat Sauli, Kadi, Niko ja Riitta. Sauli voitti.
Neljäntenä vuonna finaalissa olivat Anniina, Tero, Jarmo ja Johan. Anniina voitti.
mä en osaa veikata voittajaa, voin vaan toivoa ettei se taas ole joku tyhjäpää tylsyys niin kuin kaikkina muina vuosina paitsi ekana. No okei Perttu ei kyllä fiksuudellaankaan loistanut mutta se oli persoonana mielenkiintoinen kaikin puolin. Aivan toista maata kuin sen jälkeiset kaikki voittajat.
Ois kiva jos joku erilainen voittaisi tänä vuonna, kuten Aso tai Esa A. Mutta loppu peleissä silläkään ei ole väliä, kunhan kätlin vaan ei voita.
ihan vaan parin YouTube -klipin perustella sanon,
että: Niko voittoon! :D
[q]Cera, 8.9.2005 09:25:
eilen näytettii vaiks kuin pitkää ku se yks jäbä vääns niitä hiuksiaan.
OLIKS SIIN JOTAI IHMEELLISTÄ VAI?
harmi ettei niil oo muuta näytettävää sitten.. huoh.
[/q]
Sehän oli ihan paras läppä! Kaveri menee laittaa hiuksiaan ja pulaa niitä KAUAN ja sitten ku lähtee pois niin hiukset näyttää aivan samanlaisilta kuin alunperin..*nauru*
[q]pirpeli, 1.9.2005 23:04:
- Aivan liian samanlaista porukkaa, ikähaarukka huono, siviilisäädyt samaa..
- Tuntuu et haetaan vaan henkilöiden välistä seksiä..
- Jotenkin latteaa.
- Huomasin senkin, että jotkut suomalaiset on aika tyhmiä..
- Antti A ja Timo on ihan söpöi.
- Vituttaa, etten ite päässy.
[/q]
olen sun kans ihan samoilla linjoilla... paitsi, että timo ei
todellakaan ole söpö vaan jotenki tosi niljakas (sori jos
joku tuntee :P).
eikä tämä nyt niin latteaa ole, mut enpä ole paljon itse
pystynyt seuraamaan. ja tosissaan muakin vituttaa kun
jätin tonne hakematta, vaikka suunnitelmissa olikin :(
[q]mayah, 8.9.2005 13:14:
---
onni3mk, 8.9.2005 13:12:
Oh, tuleeko tiistaista meiän vakipäivä?
---
---
onni3mk, 8.9.2005 13:12:
Ps. Aika OT jo
---
Helposti korjattu: BIG BROTHER RULETTAAA!!!!
[/q]
Ai ens tiistaina kans?
Joo mua kyl rupes ahdistaa toi BB jo, kun satuin vilkasee sitä tos yks päivä ohimennen. En mä tiedä mikä siinä ahdistaa, mut joku..ei voi kattoo...vaik tarkotus oli
[q]nethr, 27.9.2007 15:44:
---
violet_angel, 27.9.2007 14:49:
---
Asiasta kukkalapioon:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1440203
---
Olisko muka mahdollista, että Aki heivattais talosta pihalle tollasten juttujen perusteella?
[/q]
eikse perinteinen vastaus olis et se voitais heivata maasta tollasten takia =P
[q]Super-Kerttu, 1.12.2009 15:16:
Isoveliähän se kandee syyttää rahaongelmistaan! Ensin näpistyksiä ja nyt tämä! Hyvä Ragnar!
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2009120110689793_bb.shtml
[/q]
Joo tää oli ihan huippu, piti saada BB:hen uusia vaaatteita
..... jotenka käytin rellestämiseen BB:stä saadut pikku korvaukseni, Ragnar kertoo
aha haa! :D
Heh, täys pelle tuo Ragnar :D Pellolle vaan sieltä kämpästä oppimaan, että velvoitteet on hoidettava.
[q]C-Hill, 16.10.2007 16:28:
"Kaksi pistettä henkilölle joka vaikuttaa uneni laatuun"
"Yksi piste myös henkilölle joka vaikuttaa uneni laatuun"
*KILAHDUS*
[/q]
Ragnar on kyllä yks urpoimmista mitä tullut vastaan mediassa hetkeen. Typerä pentu jolle mikään muu kun ne ylikirjavat mukamuka trendivaatteet ja se oma kuontalo ei merkkaa pätkääkään. Tollaset pitäs lähettää siperiaan opiskelemaan elämää.. Idiootti.
Mut ASO, jesssss, oikeeseen osoitteeseen meni voitto
-M
[q]Mark, 1.12.2009 16:12:
Ragnar on kyllä yks urpoimmista mitä tullut vastaan mediassa hetkeen. Typerä pentu jolle mikään muu kun ne ylikirjavat mukamuka trendivaatteet ja se oma kuontalo ei merkkaa pätkääkään. Tollaset pitäs lähettää siperiaan opiskelemaan elämää.. Idiootti.
Mut ASO, jesssss, oikeeseen osoitteeseen meni voitto
-M
[/q]
Jep Ragge sijoittuisi kyllä kärkisijoille Urpoin julkkis -kilpailussa :D
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- ...
- 250
- Seuraava »