Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]SyndroDome, 4.11.2007 20:42:
---
Ninka, 4.11.2007 19:22:
---
SyndroDome, 4.11.2007 11:22:
---
anis, 4.11.2007 11:17:
---
SyndroDome, 3.11.2007 22:43:
Siis mitäh?! Toi fabe ei käynyt viikko tehtävän aikana viiteen päivään vessassa.. Koska ei ilmeisesti voinut käyttää puuceeta
---
WTF :D
---
No niinpä :D

Mahto olla oloisa olo =) Mut johan nyt on markkinat jos ei ulkovessaa voi muka käyttää Mieluummin on sit viis päivää käymättä?? Kyl se siinä jotain selitti, et kun hänellä on eri uskonto ja diibadaaba, mut tuskin sen uskonto kieltää käymästä paskalla ulkovessassa?

---

mun mielestä se tos yhes koostees selitti nikolle et sen pitää saada huuhdella perse pyyhkimisen jälkeen..

---

Okei, no jos kyseessä on joku välttämätön tarve huuhdella niin sitten se puuceen käyttö on toki vähän ongelmallista. Mut siis onks toi joku sen oma homma, ettei mikään uskonnollinen jutska? Tuntuis aika erikoiselta, et uskonta vaikuttas tälläsiinkin asioihin noh mistä minä tiedän..
[/q]

Mä tunnen yhden muslimin, sillä on kokispullo täynnä vettä vessan nurkassa. Amerikassa suunnitellut tuotteet siis soveltuu hyvin johonkin myös islamistisissa maissa.

[q]Karski, 6.11.2008 18:31:
Täys eristys kolmeks kuukaudeks, ei mitään
virikkeitä eikä saunaa. Siinä olis hieno konsepti.
[/q]Vois olla aika laitonkin. Kuukauden jälkeens se alkaa olemaan ihan sama kuin seuraisi psykiatrisen osaston meininkiä.

Katteliks kukaan niitä pikkujouluja 24/7:ta? (tätä ei mielestäni tämän illan lähetyksessä näytetty)

Oli aika koomista kun Jarkko tarjosi eka Kadille kahta kaljaa siitä että saisi suihinoton ja vähän myöhempää Suville 10000 samasta setistä.

Ja se että se istu siinä pöydän ääressä naama perus lukemilla, possuasu päällä, hirveessä etanoli höyryssä ja tatti pystyssä vonkaamassa: "koskekaa sitä nyt, hei, koskekaa nyt.. ees vähän."

Miks kaikki hyvä jätetään pois tosta ilta lähetyksestä?

[q]Tapi, 7.10.2009 19:09:
Keitäs jengi veikkaa tässä vaiheessa voittajiksi?

Oma suosikkini tällä hetkellä on Sami. Hän ei vittuile muille, heittää hauskaa läppää ja pitää yllä rentoa meininkiä ja on siten mielestäni tällä hetkellä ainoa talon asukkaista, joka todella ansaitsee voiton. Vielä kun välit Kätliniin lämpeävät vähän lisää ehkä jopa romanssin asteelle, niin voittajasta ei ole epäselvyyttä.

Seuraavana listassani on Minna ja kolmantena sosiaalisesti hieman liian rajoittunut Esa A. Musta hevonen saattaa olla Aso, joka hankalan alun jälkeen on noussut aika hyväksi tyypiksi mahtavine päiväkirjahuonefilosofointeineen.
[/q]

Samin propsit putos talon asukkaiden ja katsojien silmis kyl ku meni koskemaan Justiinaan.. Tuskinpa tulee romanssii enää Kätlinin kans. Omat suosikit Esa A, Minna & Aso, mut veikkaus et 3. viimestä talossa: Minna, Sampo ja Dana tai Kätlin.

-M

[q]nethr, 8.11.2007 23:24:
Kyllähän Punkki pientä "olen paras" läppää on tossa heittänyt täs viimeaikoina, mutta ihan HELVETILLINEN spektaakkelivalitusihmettely alkoi siitä kun se laulaa luritti ihan hassun pätkän hirveessä jurrissa Siis voi hyvä jumala miten kaameeta Jollain taitaa olla tuolla pipo kireellä. Mikä ihmeen vauhkoaminen jengillä alkoi (äänien kalastelu??). Etenkin Riitta XD "oli tosi hävytöntä tekstiä" tms. Voiny vi*tu sentäs

Mä en varmaan olis tuolla viikkoakaan kun jutut olis vähintään tota tasoa alusta alkaen
[/q]

Just, ehkä toi menee _huonona_ känniläppänä läpi saman ikäiselle (tosin ei mun mielestä silloinkaan), mutta n. 50? vuotiaalle naiselle EI! Oletko kuullut koskaan vanhempien ihmisten kunnioittamisesta?

Mä oon ollut alusta saakka sitä mieltä, että Jarkko luulee itsestään liikoja ja että kaikki pitävät häntä suorastaan jumalan lahjana mies-sukupolvelle ja älykkyydelle.

Hyvää mindfukkia :) Kuka uuno nyt luulee että tuotanto saa pitää ihmisiä vaarallisen kauan janossa ja nälässä?

Kyl mäkin olisin pannu Samin tilanteessa Justiinaa. Kätlin ei ota, eikä anna, eikä ole Samista edes silleeeee kiinnostunut. Sami teki ihan oikein näyttäessään että pillua saa muualtakin.

Se että se häärää vielä kimpussa, osoittaa vain että sitä kiinnostaa naikkonen kassit tyhjinäkin.

Jesjesjes! fabe lähti.

yy.

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a85046/henna+kalinainen++naita+kuumia+kuvia+et+ole+viela+nettiuutisissa+nahnyt/

Tuleekohan _vielä_ ens viikollakin nimeämisperusteissa juttua tyyliin "nokuse Jarkko puhu tuhmia sillo pikkujouluissa." Ehkä tuolla aivot sitten sulaa - vähän niinkuin intissä

Mut, mun mielestä tää viikkotehtävä on ollu ihan jees verrattuna esim kahteen aikasempaan. Toivottavasti noi nyt vähän piristyis niin saataisiin jotain touhua - taitaa kyl olla turha toivo...

[q]Sallakat, 21.11.2007 19:29:
bullshit äänestyksissä, kuten kadi-timo tilanteessa.
[/q]
Mut se oli vaan Martinan syy Piru ku sekin oli rautanen mimmi, kesti jopa yli viikon talossa

edit. vai olikse kaks viikkoa - no whatever xD

tämä oli kyllä hyvä yllätys tässä äänestyksessä! hehkutus oli taas vähän överiksi menny, mutta silti tosi jees.
Nyt päästään mittaamaan asukkaiden suosio tasavertaisesti, eikä missään bullshit äänestyksissä, kuten kadi-timo tilanteessa.

Niko voittaa!

Jos Kadi voittaa ton ni mä lupaan et muutan suomesta. Aamen.

Äänestäkää nyt toi Riitta ulos jo... aarrrgghh
Vielä ehtii!

edit : voi perkl mummonmuusi sai jäädä, Jarkko pois? että näin

Ai Jarkko lähti*hymy* Se oli jo vähän arvattavissakin, ja hyvä näin!

äänestän tuon ruutujemme mervin, eli vapun pihalle!

tuo vaate näyttää tälläkertaa siltä niinkuin helakanpunaiselta lohikäärmeeltä ois Ilmestyskirjasta paetessaan revenny nahka yläpäästä.

[q]Jammailija, 28.11.2007 17:10:
Eilen BB-extrassa oli pitkästä aikaa vieras, joka laukoi suoria sanoja ja perusteli vieläpä pirun hyvin ja napakasti: Jarkko Valtee. Tykänny aina hänen tyylistään, kaikin puolin,
[/q]

Mitäs hää höpötti kilpailijoista?

Eilen BB-extrassa oli pitkästä aikaa vieras, joka laukoi suoria sanoja ja perusteli vieläpä pirun hyvin ja napakasti: Jarkko Valtee. Tykänny aina hänen tyylistään, kaikin puolin,

[q]hanabi, 2.12.2007 21:28:
kadi, mitä odotat eniten kun tulet ulos talosta (tai jotai sinnepäin)

"skumppaa!!!"

ylläri....
[/q]

haha

ja sauli kirii
siis kadia karkuun

en oo vieläkään äänestänyt... hmmm....

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O