Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- ...
- 250
- Seuraava »
Mainiota kun Heka viimein läks, harmi, ettei lähtenyt Heka ja Heli molemmat.
Mut heitetään arvauksena, että tällä viikolla äänestyksessä Heli ja Maxine.
[q]locoster, 27.9.2006 22:32:
Mun mielestäni näyttää enemmän siltä että Sorella ei uskalla sanoa Mikaa vastaan koska tietää että kaikki syyttää sitä tapahtuneesta. Perinteisestihän raiskauksen uhrit syyttävät itseään ja jättävät esim. ilmoittamatta poliisille tapauksista. Mikäli joku raiskauksen uhri näkee, miten Sorellaa ja Mikaa kohdellaan tämän tapauksen tiimoilta, luuletteko että uskaltaa kertoa asiasta kellekään?
[/q]
Aika rankkaa lähtee puhumaan raiskaajista ja raiskauksen uhrista tässä tilanteessa.
"Leikitään jtn kivaa leikkiä! Minä aloitan! Mua ei o koskaa rakastanu kukaan! Byääääh..*nyyh* "
[q]satumetsä, 28.9.2006 23:08:
Niin just sehän onki ihan sairasta avautua ikävistä asioista ja itkeä. Pistetään kaikki sinne taloon ja katsotaan kuka pysyy vittu hiljaa ja PLUR
[/q]
Ikävistä asioista pitää nimenomaan puhua ja itku helpottaa, mutta ihminen jolla on ton tason ongelmia taitaa olla väärässä paikassa ulisemassa. Jos sillä on nyt ihan oikeesti noin vaikeeta olla niin sillon pitäs lähtee meneen sieltä. Ei kukaan pakota olemaan. Se ei edes yritä osallistua ja kun muut yrittää jutella sen kanssa tai kysyy mikä on, niin se menee yksin ulisemaan sänkyynsä tai vaihtoehtosesti ei puhu mitn. Plur.
Onneks toi Henna ei mitenkä dramaattisesti ottanu Chipan lähtöö. Johan ne ehtiki tuntee monta päivää.
Tuskinpa täällä kukaan tosissaan esim. Sorellaa vihaa. Kyllä mäkin oon sanonu sitä naurettavaks ja rasittavaks draamaqueeniks joka nyppii tosi pahasti. En silti sanois sitä vihaavani eikä se ihminen mulle mitn suurempia puistatuksia aiheuttais vaikka vastaan kävelis. Noi ihmiset on tonne mennessään tienny et kaikkiin niiden tekemisiin ja sanomisiin tullaan takertumaan ja että ne tulee herättään sekä negatiivisia että positiivisia tunteita ihmisissä. Sorella nyt on vaan aiheuttanu ainaki mulle lähes ainoostaan noita negatiivisia ajatuksia mutta enpä silti aatellu lähtee tyttöä lynkkaamaan kun se talosta ulos astuu. Ei kukaan edes kohta enää muista että kuka Sorella.
Eiks se siinä vinkunu ettei sitä o kukaan koskaan rakastanu ja aina joutunu oleen yksin. Siis siitä isä-läpästä toi alko... En o ihan varma.
Hanne on kyllä ehdottomasti värittömin tapaus eli se vois vaikka lähtee. Siis jos näin viihdearvollisesti ajatellaan...
[q]Tontsis, 2.10.2006 10:53:
Miten niin? Missä näin on sanottu? Vaikka Sorellan kohdalla näin oli, ei se tarkoita, että sama pätee nytkin.
[/q]
Olis ainaki hyvä mikäli näin olis koska sillon saatais tosiaan se 5-5 tilanne taloon ja sillä varmasti pakkaa sekaisin...
Kaarlolle vois jo heittää pari rauhottavaa naamaan.
Sarin laulannat on kyllä sen verran korkeetasoista viihdettä, että...
No kai nyt oli ku kiimanen ja humalainen tissiblondi tunkee melkein suuhun heti ekana iltana...
Älkää nyt teilatko mua heti... Enhän mä puhunu Jaakon käytöksest tai luonteest mitn; sanoin vaan et soon söpö.
Alejandrolle joutu kyl eilen hiukan tipahteleen...
[q]Super-Kerttu, 13.10.2006 09:28:
---
*Mirri*, 13.10.2006 09:18:
Älkää nyt teilatko mua heti... Enhän mä puhunu Jaakon käytöksest tai luonteest mitn; sanoin vaan et soon söpö.
---
Sä oot nainen sekasin! Jaakossa oo mitään söpöö! Paskanen tukka, juntti, rähisijä..ym..
[/q]
Edelleenkään en kommentoi mitn sen luonteesta... Älä nyt käy äriseen mulle siel..
Olli on ehdottomasti hauskin tyyppi talossa tällä hetkellä.
[q]yaya, 30.10.2006 22:50:
Etenkin Ollin vainoharhaisuus jaksaa naurattaa
[/q]
Todellaki.
[q]Jammailija, 1.9.2009 07:29:
---
vala, 31.8.2009 20:05:
Vähän turhan myöhän tulee BB tänää:(
---
No mua suorastaan potutti BB:n pieni vilahdus yöaikaan. En jaksanu edes kattoa. Minkä takia se ajankohta oli just semmonen: Hemmetin George Clooneyn miljardi kertaa nähty peacemaker*grr*.
[/q]
Mut maanantai BB:n voi mun mielestä jättää kattomatta...ei su oo kuitenkaa tapahtunu muuta ku jengin naaman/tukan puunausta illan suoraa lähetystä varten. Skippaan aina suosiolla.
Muuten joutuu kyl syynii kaikki jaksot....joka kausi katsottu*joo*
[q]Henna, 1.9.2009 11:51:
Mut maanantai BB:n voi mun mielestä jättää kattomatta...ei su oo kuitenkaa tapahtunu muuta ku jengin naaman/tukan puunausta illan suoraa lähetystä varten. Skippaan aina suosiolla.
Muuten joutuu kyl syynii kaikki jaksot....joka kausi katsottu*joo*
[/q]
Jep, maanantaina tuleva jakso on yleensä aikamoista täytettä (paitti jos taloon tulee illalla uusia asukkaita). Näemmä ovat vielä lyhentäneetkin ton puoleen tuntiin.
Kyllä mäki alan kallistua Sarin kannalle tos äänestyksessä. Oikeestaan kukaan tuolla ei mun mielest ansaitse niit rahoja, mut jonkunha se o voitettava.
Vai oiskohan Kristian "tuottajanpojalla" omaa äänestysnumeroa...
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- ...
- 250
- Seuraava »