Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Super-Kerttu, 14.9.2007 14:02:
- Mervi Tapola
[/q]

Ehdottomasti.

[q]sativa, 28.9.2008 23:49:
Duudsonit kyllä nettisivuillaan ilmoittivat, että naula oli desinfioitu - saattaapi olla näinkin, mutta voihan jo ihmisen iholla olla semmoisia bakteereja, jotka verenkiertoon päästessään aiheuttavat verenmyrkytysken.
[/q]

Naulahan ei tainnut olla steriili; sitä ei ilmeisesti puhdistettu paikan päällä, eikä se ollut steriilissä pakkauksessa. Myöskään en huomannut, että puhdistettiinko korva, oliko henkilöillä käsineet.

Onko missään muuten varmuudella todettu, että verenmyrkytys tuli naulasta?

"Mikä on heikkoutesi? Sivistyksettömyys. "

Myös äidinkieli on siis kaiken muun ohella Anskulla hallussa.

[q]MaaKoz,
---
-mitä mieltä kyseisestä ohjelmasta?[/q]

Hämmästyttää kuinka moinen jaksaa kiinnostaa ihmisiä.

Ylivoimaisesti tylsin BB-kausi eva!! Tämä slummi/paratiisi juttu on niin vitun eskari kamaa ettei paremmasta väliä. Tuolla ei tapahdu niinku yhtään mitään! Ainut mikä nostatti välillä hiuksia oli se esa j:n ja minnan nusauttelu. Ja ei sekään ny oikeen jaksanu innostaa.

Ainoa asia mitä mä jännitän enää on, että saako se urpo huohottaja jonkun sydäninfarktin kun se kävelee ulos tupakalle. On se läähätys ja huohotus sitä luokkaa rajua... Mun mielestä se pitäis laittaa cooperin testiin! Joo! Siinä oliskin ideaa. Tai johonkin spinningiin tai body pumpiin. Siitähän sitä sais revittyä ohjelmaa vähäksi aikaa ku se kuullostais niitten jälkeen ihan säkkipilliltä!

[q]René Patrick, 27.8.2009 17:17:

[/q]

Arvaa tuliko eilen heti ekax mieleen. :D Tosimies :D

Ei tos oo enää mitn järkee, et sinne joka päivä lampsii uutta porukkaa. Eikä o myöskään siinä järkee, et koko homman saattaa voittaa joku joka on ollu talossa vain tyyliin kuukauden.

Kausi on ollut mun mielest mielenkiintoinen. Slummi&Paratiisi-asettelu kirvoittaa tunteita henkisen paineen alla ja asettelulla halutaan just sotkee pakkaa. Mut alkaahan tuo asettelu jo kyllästyttää. Rajattu alue pienentää liikkumavaraa eikä slummiakaan jaksaisi enää katsella enempää.

Marko ois mun puolest saanu lähtee. Odotin kaverilta ehkä enemmän. Oon tähän asti saanu silt hemmetinmoisen määrän huohotust, hönkäilyy ja huokailuu, ja ne jututkin tulee silt hitaammin kuin sohvan ääreen jäätyneeltä pajaripäältä. Vaik tota kuuntelis kuin pää jäässä, ni siltiki tartteis pikakelausta!

Sampo ei jostain syystä oikein sytytä. Jäbä tekee asioita ja heittää ihan hyvää juttua. Mut silti jää mun silmissä kumman värittömäksi.

Minna on rento mimmi, ja Sami hoitaa lungiudellaan ihmiset puolelleen. Aso on mun mielest hauska jätkä. Aluks en tykänny. Mut jo ekalla viikolla naistenmieskuori esittämisineen haihtui ja alta paljastui pikkupoika, joka on säväyttänyt päiväkirjahuonepohdinnoillaan. Ason pähkäilyä ja elämänkoulua on mukava seurata*hymy*.

Justiinasta odotan viel paljon. Siin vois olla pakansekoittaja-ainesta. Sil on jännii piirteitä, ja ounastelen niistä, että mimmist voi löytyy mielenkiintosii juttuja.

Dana ja EsaA ei vaa anna mulle mitään. Esal voi olla toimivat aivot joissain jutuis, mut ulosannis on treenin varaa. Dana on mulle kuten Sampo. Väritön.

Tonist ny ei voi sanoo viel mitään.

Miks toi Aitolehto on tuol haastateltavana? Toivottavast ne ei nyt sitä o sinne laittamas...*pökr**nauru*

[q]Super-Kerttu, 29.8.2006 19:41:
Sun pitää hankkii se 24h tv!
[/q]

Se ois kyllä virrrrhe koska sit mua ei sais täält liikkeelle senkään vertaa...*nauru*

joo tuli taasen 247 tilattua vaikka viime kerralla vannoin etten enää tilaa...minkäs teet

24/7 alkaa tänään jee :))

Big Brotherin ystäville voin lämpimästi suositella http://www.infinitehumanstupidity.com/Themepark_1984/

Jaahas, se olis taas se aika vuodesta, että voidaan alkaa vääntäytymään tv:n ääreen joka ikinen ilta seuraamaan BB-talon edesottamuksia! *sydän* Saadaan taas pari turhaa julkkista lisää Suomen maahaan!

[q]Super-Kerttu, 25.8.2009 07:06:
Jaahas, se olis taas se aika vuodesta, että voidaan alkaa vääntäytymään tv:n ääreen joka ikinen ilta seuraamaan BB-talon edesottamuksia! *sydän* Saadaan taas pari turhaa julkkista lisää Suomen maahaan!

[/q]

Kattelin sunnuntaina sen Asukkaaksi taloon ohjelman, jossa oli kyllä ruutuun saatu niin hulvattomia tyyppejä, että jos ne uskaltaisi ottaa yhdenkin niistä tonne mukaan, niin vois olla aika erilainen BB-kausi. En kuitenkaan usko, että tuotantoyhtiö uskaltaa vieläkään tehdä mitään niin radikaalia, mutta joutuu ehkä kuitenkin tsekkaamaan uudet kilpailijat. Jos siellä ei ole yhtään yli 40-vuotiasta (ja jos kilpailijoiden ikien keskiarvo on alle 25 vuotta), ylipainoista, maakunnista porukkaa, tiukkoja mielipiteitä omaavia ja muutenkin, jos on vaarana, että ehdottomasti mielenkiintoisimmat tyypit äänestetään ensimmäisenä ulos, niin turha tuota on alkaa seuraamaan.

[q]Super-Kerttu, 25.8.2009 07:06:

[/q]

Todellakin..

[q]T-Justice, 25.8.2009 08:51:
joo tuli taasen 247 tilattua vaikka viime kerralla vannoin etten enää tilaa...minkäs teet
[/q]
sama

[q]TonySt, 30.8.2006 15:49:
Jee. Kiintiölepakkokin on sitten mukana viime öisten tunnustusten mukaan
[/q]

Hä..Onks sulla se 24/7 ?

[q]alek szahala, 26.8.2009 21:37:
Aika limanen heppu toi Aso :D Hyvät ilmeet aina ku tiirailee uusien akkojen tissi ja perseet läpi :D
[/q]
Katoin kans samaa. :D

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O