Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Super-Kerttu, 27.8.2009 10:55:
---
lohikarme, 27.8.2009 10:51:
---
No mä tunnen viimeseltä kolmelta kaudelta suurimman osan asukkaista (valokuvannu yms) ja tiiän miten kuvio toimii :)
---
Eli niille on sanottu: Sä oot kiva homo, josta kaikki tykkää. Sä oot tyrkky ämmä, joka vetää toiselta urpolta hanskaan, niin ja sit sun pitää esitellä ryntäitäs.. Sä taas oot tyhmä, etkä tajuu mitään..
Siis ohjelma varmaankin pyrkii luomaan eri leimoja jokaiselle tyypille, leikkaamalla ohjelmaan haluamiaan pätkiä, mut tuskin kellekään niistä tyypeistä on annettu valmista kässäria, et sun pitää nyt sit olla seuraavat 3 kk tollanen tyyppi!
[/q]
Juu eihän sitä toimintaa tietenkään kontrolloida mut roolit annetaan. Ja mitä noihin leikkauksiin tulee ni siellä tehdään jopa sellasta et kun joku sanoo jotain jostain tyypistä, ni sen toisen tyypin reaktio leikataan ihan jostain muusta tapahtumasta :)
[q]lohikarme, 27.8.2009 10:57:
Juu eihän sitä toimintaa tietenkään kontrolloida mut roolit annetaan. Ja mitä noihin leikkauksiin tulee ni siellä tehdään jopa sellasta et kun joku sanoo jotain jostain tyypistä, ni sen toisen tyypin reaktio leikataan ihan jostain muusta tapahtumasta :)
[/q]
Joo, nehän muistaakseni ekan kauden jossain behind-the-scenes ohjelmassa tosta kertoki, että noita leikkaillaan ajallisestikin eri järjestykseen ihan sen mukaan miten saadaan eniten viihdyttävyyttä. Mutta toi tuskin on kenellekään yllätys, joka on tosi-tv -formaatteja seurannu.
Pikkusen on stereotyyppisiä kaikki ja vaan 1 joka seurustelee. Molemmat Esat, Sampo ja Sami oli iha viihdyttäviä, tytöistä ei oo oikein saanu kestään kiinni.
Niijoo, 24/7 tuli tilattua telkkaan ekan kerran tänä vuonna heti alusta alkaen.
[q]Super-Kerttu, 27.8.2009 11:04:
---
lohikarme, 27.8.2009 10:57:
---
Kerro jotain uutta.. Itellä tosta tositv:stä on varmaan aika paljon enemmän kokemusta kuin monella muulla täällä.. Valitettavasti! Siis roolit jaetaan tuotannossa, mut ite tyypit ei rooleistaan tiedä ennenkuin näkee sen telkusta ja se jos mikä voi olla aikamoinen järkytys!
[/q]
No siis mistä me sit tässä väitellään jos homma on sulle tuttua? :) Sulla ehkä tositeeveestä, mutta mulla nimenomaan beebeestä.
[q]Super-Kerttu, 27.8.2009 11:09:
---
lohikarme, 27.8.2009 11:05:
No siis mistä me sit tässä väitellään jos homma on sulle tuttua? :) Sulla ehkä tositeeveestä, mutta mulla nimenomaan beebeestä.
---
No varmaankin siksi väitellään, kun ymmärsin sut eka väärin.. Luulin, että tarkoitit, että niille tyypeille on ennen taloon menoa annettu jotkut käsikset käteen, jonka mukaan niiden on vedettävä roolia koko aika! Mut siis puhuttiinkin samasta..eli tuotannon tekemistä rooleistä, mistä noi asukkaat ei tiedä mitään.
[/q]
Juurikin näin :)
Olis ihan tsykolookisesta hauska tietää, että mitenkä noi taloon menijät arvioi omaa käyttäytymistään tai aikovatko ne muuttaa sitä tonne mennessään. Itse juuri eilen kun katselin ekaa lähetystä, niin miettiskelin, että jos itse menisi taloon, niin olisko hauskaa tehdä itse-itsestään pikkuinen koe-eläin: jos on siviilissä kova juoruilemaan, niin tuolla pamauttaisikin kaikki päin naamaa, siviilissä hippi, tuolla kovat kaulassa tms.
[q]vala, 27.8.2009 13:03:
Mul on aikamoiset puskat tossa silmien yläpuolella. Pitäisköhän ruveta nyppii niitä:)
[/q] Ootsä homo?
[q]Yallu, 27.8.2009 13:08:
---
vala, 27.8.2009 13:03:
Mul on aikamoiset puskat tossa silmien yläpuolella. Pitäisköhän ruveta nyppii niitä:)
---
Ootsä homo?
[/q]
vai tosimies*nauru*
[q]René Patrick, 27.8.2009 17:17:
Aso versus Bruno pics
[/q]
Totaalinen pudotus reps kops
=DDDDDD
[q]alek szahala, 26.8.2009 21:37:
Aika limanen heppu toi Aso :D Hyvät ilmeet aina ku tiirailee uusien akkojen tissi ja perseet läpi :D
[/q]
ihan samaa repeilin
mut sehän on TOSIMIES!
Myötähäpeä on suuri.
[q]Reivaaja, 27.8.2009 20:11:
---
lohikarme, 27.8.2009 10:57:
---
Mix se pitäis tehdä tollein? Paljon 'tehokkaampaa' on etsiä roolin täyttävä henkilö. Toki ne miettii synergioita tarkkaan, jottei tuu esim. väkivaltaa taloon ja pysyy kiinnostus yllä.
Taitaa ne sun 'tuntemat' (mun skaalalla tietämät) tyypit kusettaa häpeän johdosta. ;)
E: ois pitäny lukee koko ketju...
[/q]
Juu tais sullakin tulla sama misunderstanding ku Kertulle. Mut se todnäk. oli vaan mun paskaa artikulointia :))
Nörtti-Esa on jees.
[q]TonySt, 30.8.2006 15:57:
öö...joo
t. no life
[/q]
Joudun ehkä muuttaan sun luo...
Nimim. No life, part II
Huvittavaa tuo Tertun ja Tuijan nujakointi vanhoista makkaroista.. Eipä siihen päivän pöydällä lojuneeseen makkaraan kukaan kuollu olis saatikka mahatautia saanut mut Terttu veti kyl pisteet himaan.
Moralisoi ja saarnas olleensa ruokajonossa ja kaiken kukkuraks veti Afrikan nälänhädän pöydälle kun samaan aikaan valutti puhdasta vettä litra tolkulla tiskauksen yhteydessä. Tekopyhä paska.
[q]sativa, 28.8.2009 22:18:
Oon katsonut joka ikisen tuotantokauden kyseisestä sarjasta. Tänään katoin ekan jakson tästä, ja en voi ku todeta että voi vittu! Ei todellakaan kiinnosta kattoa tota paskaa mitä "viihteeksi" kutsutaan. Noi ihmisetkään eivät herätä mussa mitään mielenkiintoa, lähinnä ärsyttää katsoa tota lapsellista meininkiä - eikä edes ärsytä sillälailla, että pitäis seuraava jakso kattoa. Ekoissa tuotantokausissa oli psykologinen aspekti niin paljon vahvempi ja talossa muitakin ku teinejä (vai olinko itse vain niin nuori sillon?), että sitä seurasi ihan sen vuoksi. Jep, meitsi vaihtaa "luukkua".
[/q]
Juuri samaa tumailin tässä itsekin. Oli pakko jättää jakso kesken ja luulen et tässä oli meitsin bb:t tältä kaudelta. :P
Anteeks vaan, mut "FFFFFFUUUUUUU!!!"
Taas ohjelmapaikka tälläselle tosi-tv:lle. *mitä-helvettiä-oikeesti!-hymiö*
Kiitos ja anteeksi etukäteen niille jotka jo meinaa laukoo jotain älyttömyyksiä allekirj. kohtaan.
Nyt odotetaan, että kuin monta päivää Sami yrittää herutellä Kätliniä siinä onnistumatta. Viime yönä lähti jo supliikit aika absurdiin suuntaan.
Aloitusjakson katsomisen perusteella Turku on onnistunut erinomaisesti kotouttamaan Ason turkulaiseksi, joten ihan turha arvostella maahanmuuttopolitiikkaa Turun osalta. Ennustan Ason perustavan kulmakarvannyppimisen toimialalla toimivan yrityksen BB:n jälkeen ja liikkeen nimeksi lanseerataan itseoikeutetusti Tosimies.
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- ...
- 250
- Seuraava »