Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Nyt loppu se paneminen*hih*

Mielenkiintoinen kausi tulossa, sellainen kutina. Ihan koukussa jo parin jakson jälkeen. Ketään suosikkia tai inhokkia en osaa sanoa vielä tässä vaiheessa, mutta talo on täynnä erilaisia ja mielenkiintoisia persoonia.

[q]vala, 19.9.2009 10:17:
Mun mielest Esa J sais lähtee. Aluks mä jopa pidin siitä, mutta nyt ilmeisesti tää slummeilu on muuttanut sitä huonompaan suuntaan. Nyt äänestyksesssä olevista en osaa sanoa oikeastaan muuta kuin että Nino sais jäädä taloon.
[/q]
Mun mielest Esan kireilyä on jopa mukava seurata. Jo pitkään on miehen naamasta nähnyt, että on alkanut talon seinien väli pienentyä ja ilon pilkahdukset vähentyä. Suorastaan helpotuin, kun mies alkoi purkamaan turhautumistaan. Hittoakos niitä nyt pitämään sisällään.

Ja siihen nähden miten testosteroni välillä jyllää verissä, niin kyllähän siewltä on tullut asiallisii kommentteja (poislukien se homokommentti). Esim. Nino on mielestäni kans hyvää viihdettä, mutta ymärrän, jos Esa hermostuu siihen. Ja se kommentti "haluaa myös toisten lasten lelut itselleen" oli ihan pirun osuva. Nino on harvinaisen keskenkasvuinen tuuliviiri ikäisekseen. Ja varsinkin tuo riippuvuus syö huomattavan paljon miehen itsehillintää ja kulminoi käytöstä ihmeellisiin suuntiin.

Jos ihmisellä on jokin riippuvuus, kannattais miettii pelisuunnitelma sen kannalta myös ennen kuin menee taloon. Mut luulen kyl, että BB on tehnyt palveluksen terveydenhuollolle ja tupakan vastaiselle kampanjalle näyttämällä mitä niinkin tavallisesta päihteestä kuin tupakka voi saada itselleen aikaan. Täst eteenpäin sais olla vakiona nuorten keskuudessa se, että ku joku alkaa ekaa kertaa savuttelemaan ni kaveripiiri heittää puoliläpäl totuuksii siitä, että onx heppu varautunu niihin ärripurripäiviin ja yöttömiin öihin, kun tupakka tasaisen tahdin jälkeen loppuu. Tavallaan, että vieroitusoireet ja niiden ymmärtäminenkin tippuisi tavallisen pulliaisen tasolle. Vieroitusoireet kun nykyään rinnastetaan huumeisiin, vaikka ne pätevät moneen aineeseen riippumatta siitä oliko nämä laittomia tai ei.

Juntti lähti heittämällä takas Kouvolaan

[q]Kon-tiki, 5.10.2009 12:58:
[/q]

Eli sä katot mielummin ähinää ja puhinaa (ei panemisessa vaan tuolilta nousemisessa), kuin noihin ihmisperseisiin (Dana, Sampo, Justiina) kohdistuvaa turhautumista?

edit. typo

[q]Dementation, 5.10.2009 14:46:
---
Max Raven, 4.10.2009 22:52:
täytyy vaan ihmetellä mitä tuotanto on funtsannu ku näin päätti.. äänestyksellä kun tässä ei oo mitään osaa eikä arpaa, kusetusta ja rahastusta koko show.

---

Tähän haluaisin kuulla hiukan faktoja tai edes muka sun mielestä uskottavia perusteluja.
[/q]

huh mutta onneksi sinne jäi väi vielä melkeen täysi talollinen pellejä, joten keep it going!½

[q]phanatic, 5.10.2009 14:52:
[kuva virheellisistä prosenteista]
[/q]

Mun pitää varmaan kaivaa arkistosta sulle sellainen kuvankaappaus jonka otin 2006 presidentinvaaleista,
kun äänistä oli mtv3:n mukaan laskettu reilu 600 prosenttia, niin tiedetään sit kaikki sekin että pressanvaalit
on Suomessa kusetusta

Virheitä sattuu, ohjelmat bugaa jne, ei kukaan joka haluaa oikeasti manipuloida jotain oo noin huolimaton.

Eiköhän tuotannon kannalta olis ollut järkevämpää pitää Esa J talossa, mutta onneksi kansa päätti toisin
ja urpo lähti kotiin.

[q]Max Raven, 4.10.2009 22:52:
täytyy vaan ihmetellä mitä tuotanto on funtsannu ku näin päätti.. äänestyksellä kun tässä ei oo mitään osaa eikä arpaa, kusetusta ja rahastusta koko show.
[/q]

Tähän haluaisin kuulla hiukan faktoja tai edes muka sun mielestä uskottavia perusteluja.

[q]Late, 24.9.2007 23:08:
Boratin pikkubroidi
[/q]

Kaarlo vois kyllä lähteä seuraavaksi talosta..

[q]Yallu, 5.10.2009 13:05:
---
Kon-tiki, 5.10.2009 12:58:

---

Eli sä katot mielummin ähinää ja puhinaa (ei panemisessa vaan tuolilta nousemisessa), kuin noihin ihmisperseisiin (Dana, Sampo, Justiina) kohdistuvaa turhautumista?

edit. typo
[/q]

Kyllä, mieluummin katselen vaikka ähisevää tuolilta punkeamista kuin hoitsun jo kertaalleen nähtyä panoa kouvolajuntin kanssa. Ja mikä tv-kanava esittää Danaan, Sampoon ja Justiinaan kohdistuvaa turhautumista? Vastaukseksi ei kelpaa sun päänsisäinen tv-kanava, koska noi mainitut ei ainakaan mua turhauta mitenkään erityisesti.

Mua *ituttaa jo niin paljon, että jopa se kuvottaa, kun tolla naisella on sama nimi kun mulla!

[q]Kon-tiki, 5.10.2009 18:17:
---
Yallu, 5.10.2009 13:05:
---
Kon-tiki, 5.10.2009 12:58:

---

edit. typo

---

Kyllä, mieluummin katselen vaikka ähisevää tuolilta punkeamista kuin hoitsun jo kertaalleen nähtyä panoa kouvolajuntin kanssa. Ja mikä tv-kanava esittää Danaan, Sampoon ja Justiinaan kohdistuvaa turhautumista? Vastaukseksi ei kelpaa sun päänsisäinen tv-kanava, koska noi mainitut ei ainakaan mua turhauta mitenkään erityisesti.
[/q]

Eli väität ettei Esa J turhautunut ihmisperseisiin?

[q]Heli, 21.10.2008 23:09:
---
Steven Hoaks, 21.10.2008 23:05:

---

Oonko mä ainoo joka tykkää Anniinasta

---

oot.
[/q]

Höh

Noh kuitenkin seurustelisin tommosen hassun kanssa ihan mielelläni

[q]Sallakat,
Esim Aki ei ole 2 vuotiasta nähnykään näyttelynsä perusteella. En minäkään hirveästi, mutta eihän niillä nyt mitään kyselyvaihetta voi silloin olla vielä päällä?
[/q]

Kyllä ne 2-vuotiaat kyselee paljonkin. Mutta ei niin paljon, kun sitä vanhemmat, eikä samanlaisia kysymyksiä. Ja riippuu onko lapsi juuri täyttänyt kaksi vaiko jo pian täyttämässä kolme.

Mä en kylläkään nähnyt sitä Akin näyttelyä... Netin mukaan se on myös oppinut kävelemään. Öö no jos kehitys on normaalia, niin kävelemään opitaan kylläkin aikaisemmin, kuin 2-vuotiaana.

Vai vetikö se edes tosissaan tota juttua.

Eiku ahaaa säännöissä oli, että Aki 2 vee ei osaa kävellä.

[q]TonySt, 22.9.2006 00:23:

plus mikä kusettaja siitäkin paljastui kun tilitti ihastustaan mankille ja manki ihmetteli etteikö miraa kiinnostakaan tytöt kuten alussa väitti
[/q]

Ei se Mira tainnut kuitenkaan väittää olevansa lesbo vaan bi.
Vai mitä tarkoitit..

Kaikki ulos sieltä talosta

Harvemmin tulee näin sanottua julkisesti mutta voi vit** mitä porukkaa. Puolet on niin ärsyttäviä, että aivot kiehuu.

Tosta Mariasta tulee mieleen Lahden lyseo. Harmi, en nyt kyllä pysty muistamaan, että onko kyseessä todellakin sama idiootti. Ei toi ainakaan Lahesta kotosin ole..että en tiedä.

Joka tapauksessa toi Maria on todella ärsyttävä jo tässä vaiheessa.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O