Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Super-Kerttu, 28.11.2008 12:39:
OT: PLIIIIIS, opetelkaa lyhentää noita quottauksia.. Kauheeta kattoo noita kilsan pituisia quottauksia yks toisensa jälkeen!
[/q]

Mä en osaa

Anniina hyvä voittaja mutta toisaalta olisin toivonut että Tero olis voittanut koska hän oli ollut talossa alusta asti.

pieni taktinen veto johanilta nyt ilmottaa "virallisesti" että on lapsi tulossa, ja jauhaa päiväkirjahuoneessa miten hänelle itelleen ei voittorahoista tulis paljon mitään...
lipevä kaveri kaikinpuolin ja saanu talossa jo kaiken paitsi sen 50 000..

Kolme minuuttia. :)

No siis, koosteista ja eilisen extrasta kyllä sai harvinaisen hyvän kuvan siitä, että ketä mustamaalataan. :P

Ja joo, Antti nyt vittuun tuolta talosta. Niin kuiva ihminen kun olla ja voi.

Yrr, on vähän köpöset kyllä nää häätkin. Oletin, että olis ollu vähän juhlavammat.

[q]Gleba, 28.11.2008 21:15:
pieni taktinen veto johanilta nyt ilmottaa "virallisesti" että on lapsi tulossa, ja jauhaa päiväkirjahuoneessa miten hänelle itelleen ei voittorahoista tulis paljon mitään...
lipevä kaveri kaikinpuolin ja saanu talossa jo kaiken paitsi sen 50 000..
[/q]

Mietin ihan samaa. Toi on niin viimehetken yleisön perseennuolemista, ettei mitään rajaa. Mutta eipä taidan Johan voittaa, on sen verran kauas karannut Tero ja Anniina. Johan on varmaan ihmeissään, ettei voittanutkaan.

Jos voittaja ois äänestetty Johanin Afrikanmatkan jälkeen, ois voinut voittaakin, mutta nyt on ollut jotenkin tosi ylimielinen ja varma omasta asemastaan. Kiva nähdä sen naaman venähtävän kun tuleekin häätö

Addressi Ninon saamiseksi takaisin taloon:
http://www.adressit.com/bbnino

Jes! Slummi/Paratiisi -jako

[q]Kosmikki, 30.9.2009 09:22:
[/q]

hei pliis...

helsinki, nyt vittu oikeesti

[q]Kosmikki, 30.9.2009 09:22:
[/q]

Toivon hartaasti, että tämä on joku helvetin huono vitsi!

hehe mun ja Elvin vanha mondeohan se siellä menee osiksi :D

[q]thomas, 30.9.2009 10:47:
helsinki, nyt vittu oikeesti
[/q]
oosny! se on epsoossa!

Päästiinhän siitä Jellusta!

[q]AnderS, 6.10.2009 16:03:

Joo! Siitähän sitä sais revittyä ohjelmaa vähäksi aikaa ku se kuullostais niitten jälkeen ihan säkkipilliltä!

[/q]

Ahahahaha, en tiedä miks, mutta nauroin tälle ihan ääneen ja pitkään :D:D

Mä en ala, että Jelena lähti. Ei tarvitse kattoo enää koko bb:tä.

[q]Super-Kerttu, 14.9.2009 08:40:
[/q]

nyt se tylsyys alkoi...

[q]Super-Kerttu, 14.9.2009 09:56:
---
T-Justice, 14.9.2009 09:53:

nyt se tylsyys alkoi...

---

Jelluko olikin talon ainut show-master.. Niksojaan kiukutteleva akka, on mun mielestä aika kaukana viihteestä ja mielenkiintoisesta asukkaasta!

[/q]

Kyllä se showmaster on edelleen talossa (Nino) :D Hyvä että niksuvalittaja lähti. Siitä valituksesta oli viihde kaukana.

[q]Super-Kerttu, 14.9.2009 08:40:
[/q]
Mä oon NIIIIN onnellinen!!

O