Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Super-Kerttu, 14.9.2009 09:56:
---
T-Justice, 14.9.2009 09:53:
nyt se tylsyys alkoi...
---
Jelluko olikin talon ainut show-master..
[/q]
ei ainut showmaster, mutta kyllähän ne mahdolliset "tilanteet" vähenee... olihan se kauhee ämmä
[q]Super-Kerttu, 14.9.2009 09:56:
---
T-Justice, 14.9.2009 09:53:
nyt se tylsyys alkoi...
---
Jelluko olikin talon ainut show-master.. Niksojaan kiukutteleva akka, on mun mielestä aika kaukana viihteestä ja mielenkiintoisesta asukkaasta!
[/q]
Siis ihan kauhea se oli, mutta toisaalta sentään teki jotain ja olihan Jellulla niitä hyviä ja hauskoja hetkiäkin.
En ole esim slummin pariskuntia enkä Asoa nähnyt slummiutumisen jälkeen suunnilleen yhtään 24/7sta (kaapeli). Melkein oon unohtanu ne jo. Koosteessa sentään tulevat esille, niin muistaa miten turhia ne tyypit on
Samin pisteet laskenu alusta aika hurrrjasti - no "voi ei"
[q]Vihta
Tän on pakko olla todella huono trolli. Varsinkin nähtyäni
eilisessä putoamislähetyksessä Jelenan haastattelun. Miten
kukaan voi ihannoida naista joka käyttäytyy "suhteellisen"
idioottimaisesti.
Mä en hirveästi oo seuraillut talon tapahtumia, se mitä oon
nähnyt riittää perustellusti dissaamaan kyseistä ihmistä.
[/q]
En mä sitä nyt mitenkään ihannoi mutta eipä tuolla ole ketään ihannoitavaa, ei sen puoleen.
[q]Sallakat, 8.9.2009 10:04:
---
lohikarme, 8.9.2009 09:52:
Jelenan niksu-itkut oli kyl parasta :D
---
joo :D miten vähän paineensietokykyä ja itsekuria voi ihmisellä olla?!? no näkeehän sen tietty jou ulkomuodostakin että erittäin vähän :P
[/q]
Millanen sen ihmisen pitäis olla ulkomuodoltaan että sä voit sanoa sillä olevan itsekuria?
Mä ainakin myönnän että jos joutusin kylmiltään olemaan ilman röökiä ja joku muu kiskoo samaan aikaan vieressä, niin tiukkaa tekis. Ihan samanlaista itkuparkuvollotusta en ehkä sentään sais aikaan, mutta itkut varmasti. Kokeiltu on, ja mullahan ei itsekuri riittäny(ehkä sen voi päätellä jo mun ulkomuodostakin,mene ja tiedä).
Se on yllättävän vaikeeta. Olla ilman tupakkaa.
[q]Yallu, 8.9.2009 13:31:
---
kindertin, 8.9.2009 13:05:
---
Sallakat, 8.9.2009 10:04:
---
lohikarme, 8.9.2009 09:52:
---
Pointtinahan ei ollut se, etteikö tupakkaa olisi, vaan ettei häntä pyydetä mukaan tupakalle ja ettei hänelle tarjota tupakkaa (mitä hänelle ilmeisesti OLI tarjottu) ja se on liian mietoa tupakkaa ja...
Kuinka vaikeaa tämä on: "Moi. Mun röökit on loppu.. Voitko pistää yhen?"
[/q]
*lamppusyttyy* AAAAAAAAAAhHAAAAaaaaa, jaajaa. Mä sitten ehdin ymmärtää ihan väärin.. Sori :)
Mä oon tällä kaudella kattonu ihmeen vähän, en tiedä johtuuko se siitä ettei ne siellä olevat henkilöt oikeen jaksa kiinnostaa.. Viime kaudella oli kyllä sama juttu, alkuun ei huvittanu/kiinnostanu(oikeesti en jaksanu valvoa:D), mutta sit jossain puolen välin kieppeillä sit aloin seuraamaan enemmän..Sen verran osaan kuitenkin omaa mielipidettä ilmasta että se Terttu oli kyllä,noh,aikamoinen. En jaksanu kattoa. Mä en muutenkaan jaksa kuunnella mitään uskonnollisia juttuja, en rukoiluja enkä lauluja.. Nino olis niin suosikki, se on jotenkin kumman lutunen, mutta sit se sen toiminta Sampoa kohtaan.. Johan se itekkin sano että häntä vituttaa kun hänestä on tullu sellanen tyrkky joita "siviilissä" vihaa, mutta samalla tavallahan se on jatkanu. Mikään ihme että alkaa toisella meneen hermo..
Se paneskelijapari ei kiinnosta ollenkaan, mua vaan tympii se eukko kun se sit brassaa "ihihi,vaihdetaan puhennaihetta.Joo,oltiin me sillai."*ding*
Mites muuten klubbarin bb-katsojat, seuraatteko te mitä lehdissä yms lukee? Noi taustatiedot, kenellä on rikosrekisteri ja kuka on 8-vuotiaana yrittäny varastaa äitiltä? Ite jaksoin olla niin utelias vielä ekalla kaudella mut ei enää sitäkään.
En mä kyllä muutenkaan lue lehtiä :D
BB on niin p0p
Mä oon vaan niin pilalla,et joudun väkisin taistelemaan itteni kanssa et pysyn hereillä noinkin myöhään
Ei kyllä aiemmin oo ollu mitään tällästä,mut siihenhän nää taitaa pyrkiäkkin..Ekan illan aikana huudeltiin niin useesti sitä "tälläst ei ikinä oo tapahtunu bb-talossa,vittu ei ikinä"-läppää..
[q]Super-Kerttu, 14.9.2009 08:40:
Päästiinhän siitä Jellusta!
[/q]Kyllä!*aplodit*
eiiiiih, teron ois pitänyt voittaa....
ja akir0n kanssa samaa mieltä noista viikkotehtävistä (olipas aika tylsiä suurin osa) ja tosta finaalista, ihan eri meininki ku viime vuonna.
[q]Kosmikki, 3.10.2009 08:23:
---
Arsk4_, 30.9.2009 11:37:
---
Kosmikki, 30.9.2009 09:22:
Addressi Ninon saamiseksi takaisin taloon:
http://www.adressit.com/bbnino
---
Toivon hartaasti, että tämä on joku helvetin huono vitsi!
---
Itse veikkaan etten ko. tyyppiä kovinkaan kauan livenä jaksaisi, kuulemma aika k-pää...Mutta telkusta olisi hänen sähellyksiään ollut kiva katsoa pidempään, harmi ettei tuo addressi varmaankaan tuota tulosta.
[/q]
Mä veikkaan ihan samaa, vaikken mitään ole kuullutkaan :D Mulle on riittänyt ohjelman kattominen, sekin tällä kaudella ihan sivusilmällä.. Voihan olla että sillä on joku esiintyminen ollu päällä talossa, ei kai kukaan ole noin lapsellinen ja rasittava OIKEESTI!?!?
Mutta toi adressi, haluaisitko sä taloon ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä että seksuaalinen ahdistelu on lainvastasta..? Saati sitten että että olisit kohde, olis varmaan tooodella hauskaa.
Taas ihan väärä ihminen tippui, vaikka toisaalta ihan hyvä että oli joku noista uusista mutta mielummin olisin sieltä sen Antin tiputtanut.
Tonista ei näköjään päästä ei sitten millään, on muuten aikamoinen Sika!!! Joutais takas Lappiin neiteilemään ja suoristamaan sitä tukkaansa
meneepä muutenkin hermot tota talk showta katsoessa siihen äänestystilanteeseen ja niihin saamarin prosenttiyksiköihin *poks**dissaa*
Se koko äänestyshomma on niin rahastusta, miksei niitä äänimääriä ja lukuja vois näkyä koko ajan meille kaikille. Olis vähän läpinäkyvämpää koko touhu. Ja se Toni..*poks* Haen sen kohta oma kätisesti sieltä veks, jos siitä ei pian päästä. Ja nitisevä Saranakin joutuis himaan.. Mut se Cathy on aika ihana!
Edit: Typoja
[q]Super-Kerttu, 2.11.2009 13:42:
Se koko äänestyshomma on niin rahastusta, miksei niitä äänimääriä ja lukuja vois näkyä koko ajan meille kaikille. Olis vähän läpinäkyvämpää koko touhu. Ja se Toni..*poks* Haen sen kohta oma kätisesti sieltä veks, jos siitä ei pian päästä. Ja nitisevä Saranakin joutuis himaan.. Mut se Cathy on aika ihana!
[/q]
Aika outoa että viimeisten minuutin aikana kaikki 3 mahtui 1 prosenttiyksikön sisään ja sit minuutin päästä lopputiilanteessa prosentti erot oli jotain 5 % luokkaa *täh*
Mulla on käynyt kans mielessä että mä käyn henk.koht siellä kivenlahdessa tekemässä sille Tonille jotain.
Toivottavsti myös Saranna on seuraavassa äänestyksessä...
10 tyyppiä sisällä, 3 tiputusta ennen finaalia.
Noin sitä maksimoidaan äänestyksestä tuleva massi kun joka viikko pitää pudottaa ainakin kaksi..
Enkä olis kovin yllättynyt mikrofonileikkimisen rangaistus on häätöäänestykseen joutuminen :b
[q]Sunshine^82, 26.10.2009 10:25:
[/q]
[q]BT, 26.10.2009 14:44:
---
Sunshine^82, 26.10.2009 10:25:
---
[/q]
illan kohokohta..
[q]ianna ei anna!, 2.11.2009 14:07:
---
Super-Kerttu, 2.11.2009 13:42:
---
Aika outoa että viimeisten minuutin aikana kaikki 3 mahtui 1 prosenttiyksikön sisään ja sit minuutin päästä lopputiilanteessa prosentti erot oli jotain 5 % luokkaa *täh*
Mulla on käynyt kans mielessä että mä käyn henk.koht siellä kivenlahdessa tekemässä sille Tonille jotain.
[/q]
Koska lähdetään kivenlahteen, moon messissä*pahis*
Sami tuntuu menettäneen otettaan, tai ainakin vaikuttaa siltä, ettei alun taikaa ole enää jäljellä. Tuntuu kuin hän peittelisi jotain tai esittäisi. Toisaalta mietin, että voisiko hän niellä pettymystään Kätliniä kohtaan, kun ihastuminen ei ottanu tuulta purjeisiin.
EsaJ on vähän vakavoitunut. Toisin kuin alunperin ajattelin, esoista EsaA vetää pisteet kotiin viihdyttävyydessään. Olipa sitten kyse kokoavista kommenteista, sarkastisista itsensäruoskimiskommenteista tai sitten vain outoudesta.
Kiitos suomen kansa!
Dana ja Saranna häätöäänestykseen sääntörikkomusten vuoksi
Mä soisin voiton leijonalle. Ihan paras ikinä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- ...
- 250
- Seuraava »