Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- ...
- 250
- Seuraava »
Oikee osote kyl löyty voitolle*nauru*
[q]*Mirri*, 29.10.2008 16:06:
Ööö... siis mulla menee taas vähä ohi noi Cheryllin jutut. Se selittää että on kolmannesta luokasta asti ollu aina koulussa vähintää 8-16 välisen ajan ku valitsi kaikki mahdolliset lisäaineet. Nii ja lukiossa pahimmillaan aamukasista puoleenyöhän asti. Siis what? Mikä koulu on kahteentoista asti yöllä...? Enkä o myöskä kuullu et jo ala-asteella valittais kaikkia "lisäaineita". Korjatkaa toki jos olen väärässä...
[/q]
haha, naureskelin ihan samaa chipa
[q]Yallu, 30.10.2008 08:52:
CHIPA ULOS!!!
[Caps Lock]
[/q]
Toivottavasti, mutta enpä usko, että nytkään lähtee.. Eiköhän sieltä Anna tai Jari-Matti putoa, luultavasti ensimmäinen.
Chipa mennee aika pitkälle, mut putoaa ku joutuu Johania vastaan, tai sit se päätyy finaalikolmikkoon/nelikköön, muttei voita.
[q]Super-Kerttu, 30.10.2008 09:28:
---
akir0, 30.10.2008 09:25:
Chipa mennee aika pitkälle, mut putoaa ku joutuu Johania vastaan, tai sit se päätyy finaalikolmikkoon/nelikköön, muttei voita.
---
Tää on munkin veikkaus..*joo*
[/q]
Toivottavasti ei..
Mutta tää on vähän sama juttu, kuin se että Ilkka Jääskeläinen ja Ari Koivunen voitti Idolsin..
"Ei ole tyhmiä vastauksia, vain tyhmiä ihmisiä." -Herbert Garrison
[q]Jammailija, 28.10.2008 16:16:
Kyllähän tuo Cheri alkaa jo ärsyttää, mut sen viihdearvo on vielki plussan puolella. Tuulista taas ei saa mitään irti. Ei sit yhtään mitään. Hei 24/7:n katsojat: Saax siit irti yhtään enempää siel livenetin puolel?
Tero huvittaa mua saman tien ku se aukaisee suunsa: Miten voi tuottaa niin paljon tekstiä ja silti ilmaista itseään niin hemmetin huonosti? Ja mies on tehnyt viel opettajan hommia omien väitteidensä mukaan. Muuten kyl hauska tyyppi. Aika sneaky naistenmies loppupeleist*vink*.
[/q]
Ei saa Tuulista mitään irti, vaikka kuinka silmät pullollaan tuijottais 24/7. Nykyään kyllä harvemmin jaksan ees kattoa 24/7, sen verran on tylsää menoa talossa.
Teron ulosanti on kyllä käsittämättömän huonoa. Sillä on (?) hyviä ideoita ja ajatuksia, mutta se ei vaan osaa puhua niinkuin normaalit ihmiset.
[q]josbe, 30.10.2008 10:15:
---
Yallu, 30.10.2008 09:53:
Mutta tää on vähän sama juttu, kuin se että Ilkka Jääskeläinen ja Ari Koivunen voitti Idolsin..
---
Paitsi ettei Ilkasta ja Arista voi puhua samana päivänäkään, IMO.
[/q]
No ei niin. Ilkka oli vakavasti otettava artisti. Ari on vaan hermanni..
[q]MissKoo, 30.10.2008 11:17:
---
Jammailija, 28.10.2008 16:16:
Sillä on (?) hyviä ideoita ja ajatuksia, mutta se ei vaan osaa puhua niinkuin normaalit ihmiset.
[/q]
Hauskasti muotoiltu! Totta.
No mut, BB:n kikkailema psykologinen peli näyttäisi lupaavalta. Toivon, että Johanille lankeavat tulevat nakit toisivat uutta kipinää katsomiseen*hihu*.
[q]*Mirri*, 29.10.2008 16:06:
Ööö... siis mulla menee taas vähä ohi noi Cheryllin jutut. Se selittää että on kolmannesta luokasta asti ollu aina koulussa vähintää 8-16 välisen ajan ku valitsi kaikki mahdolliset lisäaineet. Nii ja lukiossa pahimmillaan aamukasista puoleenyöhän asti. Siis what? Mikä koulu on kahteentoista asti yöllä...? Enkä o myöskä kuullu et jo ala-asteella valittais kaikkia "lisäaineita". Korjatkaa toki jos olen väärässä...
[/q]
Jooo, sillä oli kauhea stressi kouluaikoina ja sitten sille tuli burnout, siis tod voi hyvä luoja noita sen juttuja ei kyl oo chipalla tosiaankaan kaikki murot kulhossa, ainakaan noiden juttujen perusteella.
No ei se Chipa oo kyllä ainoo. Ansku, Tuuli & Chipa on yhteensä sellanen tuulitunneli et hyvä jos pääsevät ees kolmistaan ÄO:ssä samalle tasolle ku yksittäinen ruukkukasvi, oikeen hävettää noiden puolesta (ja samalla ihmetyttää et mikä tää Suomen mukamas ylivoimanen peruskoulu systeemi olikaan)
-M
Eilisen paras läppä oli Cherylin väite, että Jari-Matti on häntä pahempi diiva.
Jelena ulos!!! Että osaa olla ihminen ärsyttävä ja epäkypsä! Kaiken sen älyttömän nitkuilun lisäx heti ku kuuli oman nimensä häätöäänestyksessä ni kauhee itsesääli ja kiukuttelu päälle*eiei*. Tuijan valitus on rasittavaa mut jokin siinä on huvittavaa ja haluisin et se viel jäis. Ragnar vois antaa itsestään vähän enemmän,ollu aika varjossa. Mut on se kyllä ihan mielettömän söötti tapaus niiden hiuksiensa kanssa*hihu*. Kunnon Ken!*nauru*
Niin ja Lotta vois lähtee kotiin valittaa. Sille ei kelpaa mikään ruoka, kaikesta pitää valittaa. Hirvee nirppanokka! Vaikuttaa todella itsekeskeiseltä ihmiseltä, joka on tottunut saamaan aina kaiken mitä haluaa sormia napsauttamalla. Kuinka tommonen ihminen pärjää elämässä?
Pakko kommentoida sen verran, että Anniinalla on nätti tyttö, mut erityisen vaikutuksen tekee upeat meikit. Tyttö osaa kyl meikata*joo*.
[q]Jammailija, 28.11.2008 07:40:
Anniinalla on nätti tyttö[/q]
Onko se lisääntynyt..?
[q]Jammailija, 28.11.2008 07:40:
Pakko kommentoida sen verran, että Anniina on nätti tyttö, mut erityisen vaikutuksen tekee upeat meikit. Tyttö osaa kyl meikata*joo*.
[/q]
W T F
[q]MissKoo, 24.11.2008 20:41:
---
Sunshine^82, 24.11.2008 13:40:
ihan mahtava finaalinelikko! harmi että jarmo tuli vasta näin myöhään taloon, muuten olisi vaikka aineksia vaikka kuinka pitkälle. jarmo on hyvä tyyppi!
go johan!
---
Musta se Jarmo on ihan kauhee. Ällöt lävärit ja muutenkin tyyppi on jotenkin limainen ja jutut sen tasoisia.
[/q]
Mä en pysty kattoo, kun se imeskelee koko ajan niitä huulilävistyksiään -> näyttää niin kamalalta et ihan pahaa tekee
Alan itse kallistua toivomaan et Anniina voittais, koska Terokin on alkanut ärsyttää mua.
[q]Elmiira, 28.11.2008 08:51:
Mä en pysty kattoo, kun se imeskelee koko ajan niitä huulilävistyksiään -> näyttää niin kamalalta et ihan pahaa tekee
[/q]
Jep, on ihan vammasen näköstä, onkohan se hörhö kattonu ikinä peilistä milt se näyttää ku kokoajan pitää räveltää niit läväreitä
-M
[q]Sunshine^82, 28.11.2008 08:54:
---
Elmiira, 28.11.2008 08:51:
---
MissKoo, 24.11.2008 20:41:
---
Sunshine^82, 24.11.2008 13:40:
ihan mahtava finaalinelikko! harmi että jarmo tuli vasta näin myöhään taloon, muuten olisi vaikka aineksia vaikka kuinka pitkälle. jarmo on hyvä tyyppi!
go johan!
---
Musta se Jarmo on ihan kauhee. Ällöt lävärit ja muutenkin tyyppi on jotenkin limainen ja jutut sen tasoisia.
---
Alan itse kallistua toivomaan et Anniina voittais, koska Terokin on alkanut ärsyttää mua.
---
ja mua ärsyttää kun jengi arvostelee ulkoisia seikkoja.
[/q]
Hei get real
[q]Sunshine^82, 28.11.2008 08:54:
ja mua ärsyttää kun jengi arvostelee ulkoisia seikkoja.
[/q]
Onko lävärien repiminen ja imeskely ulkoinen seikka? Sille kuitenkin voi tehdä jotain, jos haluaa, toisin kuin esim. sille, ettei satu olemaan kaunis.
Risto ulos tänään.
Minnan ja Markon kamppailu on aika tiukkaa omalla kohdalla. En haluis kumpaakaan ulos.
Minnasta saa enemmän viihdearvoa irti, kun on alkoholia pelissä, mutta Markosta irtoo enempi selvinpäin eli suurimman osan ajasta. Kumpikaan ei tule voittamaan, mutta ehkäpä Minnan pitäisin talossa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- ...
- 250
- Seuraava »