Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Zenni, 18.9.2008 22:35:
AAAA eikö tosta vitun parkumisesta tuu koskaan loppua!
[/q]
miks kattot :/
MIA HOME
Eilen oli kyl ihan viihdyttävä shöy kaiken kaikkiaan Mä oon kaivannu tota läpän heittoa edellisiltä kausilta. Mä en saa hirveesti mitään irti tollasesta yleisestä kyräilystä ja selkään puukottamisesta. Enemmän läppää ja mia ulos tunnelmaa pilaamasta!
Ei se mun mielestä enää oliska reilua/oikein, että se palais taloon. Ja siihe o jo tottunu ettei se siellä oo...
[q]akir0, 25.9.2008 11:09:
Ei taida Harri enää palata, ollu jo niin pitkään poissa. Ja jos on verenmyrkytystapaus niin ei se pääse kovin äkkiä sairaalasta pois.
[/q]
Taitaa olla Harri oikeasti lähdössä, kun sen kamat on pistetty pakettiin.. http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200809288341034_bb.shtml
Olis kyl Ade voinu mun puolesta lähteä... Ens viikolla Antti ja ehkä Marianne pudotuksessa.
Niso flip flip :D
Näin 10 minsaa tän päivän jaksoa ja se näköjään riitti :D Toi Nison avautuminen päiväkirjahuoneessa
Pakko kyllä nyt sanoa, että ei sen Harrin olis ollut pakko suostua siihen hommaan. Sekin aivan taatusti näki, että sitä naulaa ei puhdistettu mitenkään. Eli kyllä silläkin olis pitänyt joku kello soida päässä silloin kun suostui siihen. Mutta tehty mikä tehty. Nyt ainakin muistaa tulevaisuudessa, ettei kannata hakata likasia nauloja korvaan.
Oli harmi, että Mia joutui eilen lähtemään. En olisi halunnut nähdä noista kenenkään lähtevän, joka oli häätöäänestyksessä. Mutta pienin paha Mia tietty oli, harmi kuitenkin.
Noi uudet asukkaat on niin totally boring, ei koko ohjelmaa viitsi enää katsoa edes jos kaikki väriläiskät äänestetään pois. Jopa Niko on nykyään tosi kiva, vaikka aluksi en pitänyt siitä ollenkaan. Nikon läpille ei voi kun nauraa, onhan se aika kaheli tyyppi, mutta viihdearvoltaan korvaamaton. Andreas on puolestaan talon hengenluoja, joka keksii kaikenlaista hauskaa toimintaa. Ei ketään kiinnosta kattoa jotain Anttia, joka istuu hiljaa eikä osaa ees puhua kunnolla.
[q]Super-Kerttu, 29.9.2008 12:21:
Mulle oli ihan sama kuka noista kolmesta lähti.. Ade olis ehkä mieluiten saanut lähtee.. Vituttaa toi perseen nuoleminen, selkään puukotus, läyhääminen jne. Ade on myöskin ollut pahin tossa kiusaamisessa. Ade oli aluksi jees, mut nyt on paljastunus, et se on noista kovin kieroilija.
Tossa talossa ei kyllä ole yhtään asukasta, joka ansaitsis ton voiton!
[/q]
niin samaa mieltä, ade on kyl ihme läyhääjä ja ku ne sitä teroa hiillostaa koko ajan... "miltä susta tuntuu? miltä tää susta tuntuu?????????" *toktok*
antti himaan sieltä kanssa, on nii tylsä ku olla ja voi
chipa voittoon,vaikka vähän omalaatuinen onkin. se on tuolla kestänyt aika paljon... ja miten nuita muita vituttais jos C voittais
[q]Super-Kerttu, 29.9.2008 12:28:
No joo, mäkin olen tässä pikku hiljaa kääntynyt Chipan puoleen,. Onhan se ihan saakelin blondi ja tykkää puhua itsestään, mutta se haluaa kaikille vaan hyvää ja on tosi ystävällinen.. Ja tosiaan kestää ihan tajuttoman hyvin tota muiden kiusaamista..
[/q]
se kemmoliläppä on kyl aikas hauska
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?722072
ja joo, se on aikas blondi, mut hyväntahtoinen sellanen
Ärsyttää ku kaikki hokee tuota LÄYHÄÄMISTÄ koko ajan ja joka paikassa. Näköjään sitä käytetään jo bb-uutisissakin..
[q]Super-Kerttu, 29.9.2008 12:28:
---
Miinapiina, 29.9.2008 12:25:
chipa voittoon,vaikka vähän omalaatuinen onkin. se on tuolla kestänyt aika paljon... ja miten nuita muita vituttais jos C voittais
---
No joo, mäkin olen tässä pikku hiljaa kääntynyt Chipan puoleen,. Onhan se ihan saakelin blondi ja tykkää puhua itsestään, mutta se haluaa kaikille vaan hyvää ja on tosi ystävällinen.. Ja tosiaan kestää ihan tajuttoman hyvin tota muiden kiusaamista..
[/q]*eiei*
Se ärsyttävä ja tyhmä blondi chipa himaan sieltä ja äkkiä. Se muija on niin pässi . huh huh.*whaat*
mä en käsitä Chipa-faneja. Eikö se riitä että yks blondi taulapää on jo kerran vieny koko potin, tollaselle materialistille en soisi nuin isoa pottia - vaikkakin periaatteessa yksi lysti, kuka sen vie -
mutta whineti-whine kuitenkin :P
ja oma suosikki [o]on[/o] vaihtelee, tällä hetkellä Nikon ja Teron välillä.
[q]Gleba, 29.9.2008 16:23:
Ärsyttää ku kaikki hokee tuota LÄYHÄÄMISTÄ koko ajan ja joka paikassa. Näköjään sitä käytetään jo bb-uutisissakin..
[/q]
kyllä, täysin sietämätöntä. edellisvuosina oli ne "täysin puun takaa/puskista" ja "über" - teesit, nekin vitutti silloin.
[/q]
SAMA! Meinasin just kirjottaa, että voi luuojjjaaaaa miten mä inhoon tota läyhäämis -sanaa. Yökkö
Ei kyl tartu mun sanavarastoon
[/q]
No sanos muuta. Olin kavereiden kanssa kahvilla ja sitten vastasin puhelimeen, niin se yks kaveri ehti sanoa varmaan viisi kertaa sen puhelun aikana, että "lopeta jo se läyhääminen". Ja mä en edes puhunut pitkään
Mä pidin Andreasta suosikkinani ennen, mut nyt mua on kyllä alkanu yököttää koko mies.
Vollottaa joka asiasta, miten se selvii tosi maailmassa
Aden kyl näkisin mieluusti pois talosta. Mä niin tykkään herkistä miehistä, mut Ade menee niin överiks. Ja se on must yks kieroimmista. Ja ärsyttää, ku ne tekee jekkuja Chipalle. Muuten kyl se ois jees, mut tulee Chipan puolest ahdistunu olo, ku sitä kohtaan on oltu aika rankkoja tuol ja sivulauseissa kuuluu viel epäsävyistä kolinaa häntä kohtaan. Chipa on kyl harvinaisen pihalla noist jutuist tuol, mut hauskahan sitä on seurata.
Antin pokailut ei menny oikein putkeen. Nolotti kaverin puolesta, ku se alko heittää sitä eroottista tanssii vessassa Tuulille ja Chipalle, ja sit kerjätä suukkoja molemmilta saamatta vastakaikua. Miehen ulkonäkö on kyl jess, mut kyl sitä hieman sosiaalisii taitoja tarvitaan myös noihin pelitysoperaatioihin*nauru*.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- ...
- 250
- Seuraava »