Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Tiinuliinu81, 24.9.2008 09:15:
Mä en olis uskonut, että Cherillä on hiustenpidennykset, koska mulla on ja yleensä huomaan kenellä on ja kenellä ei. Jos mä pitäisin noin hiuksia auki, niin kyllä huomais pidennykset*ding*.
[/q]
siis takaa katsottuna mimmillä on kyllä ihan törkeä raja niistä pidennyksistä + muutenkin huomaa HETI et se moppi on tekoa. Kaameinta tossa kaameassa hahmossa on just se moppi.
[q]La Petite, 24.9.2008 11:52:
siis takaa katsottuna mimmillä on kyllä ihan törkeä raja niistä pidennyksistä + muutenkin huomaa HETI et se moppi on tekoa. Kaameinta tossa kaameassa hahmossa on just se moppi.
[/q] Musta toi on sussa kaameinta.
---
Tiinuliinu81, 24.9.2008 09:15:
Mä en olis uskonut, että Cherillä on hiustenpidennykset, koska mulla on ja yleensä huomaan kenellä on ja kenellä ei. Jos mä pitäisin noin hiuksia auki, niin kyllä huomais pidennykset*ding*.
---
[/q]
No mä en ole katsonut montaakaan jaksoa, toki ne näkyy, jos ei niitä pahemmin laita/osaa laittaa.. Luulis, että C jaksais, kun niin muuten on panostavinaan ulkonäköönsä.
---
---
[/q]
Cherylistä näkee ihan heti, että se tukka on jatkoa. Näin ekalla silmäyksellä ja vaikka mulla itelläkin on jatkot päässä, repesin nauramaan, koska hei jotain rajaa.. miks ne jatkot on niin ällöpitkät?? Ja mistä Suomesta ees saa noin pitkää jatkoa, yleensä se pituus ei ole toi Johanna Tukiainen/Cheryll -pituus ja se on ihan helvetin hyvä asia vaan
[q]MissKoo, 25.9.2008 07:45:
---
La Petite, 24.9.2008 11:52:
---
---
---
Cherylistä näkee ihan heti, että se tukka on jatkoa. Näin ekalla silmäyksellä ja vaikka mulla itelläkin on jatkot päässä, repesin nauramaan, koska hei jotain rajaa.. miks ne jatkot on niin ällöpitkät?? Ja mistä Suomesta ees saa noin pitkää jatkoa, yleensä se pituus ei ole toi Johanna Tukiainen/Cheryll -pituus ja se on ihan helvetin hyvä asia vaan
[/q]
Kyllä mun jatkot oli noin pitkät laitettaessa ja ne leikattiin kerroksittain.
voi jeesus ku on menny tylsäks :(
[q]lohikarme, 25.9.2008 09:55:
voi jeesus ku on menny tylsäks :(
[/q]
Älä muuta sano..
Nikon hajoilut on enää ainoo hauska ilmiö tuol..
LOLLERS. Ekalla vkolla taivasteltiin menoa ja meininkiä ja oltiin sitä mieltä että voisivat vähän rauhottuu, nyt sit kitistään ku on tylsää :D Eioo helppoo..
-M
Toivottavasti Harri palaa taloon!
[q]Lyylikki, 12.10.2006 09:40:
Mä en ole muuten ikinä kuullut, että kukaan tyttö olisi pissannut ihan minne sattuu. Tytöt ei mee kyyköttään vaatehuoneeseen tai istahda kukkaruukun reunalle.
[/q]
Mä oon kuullu ja tiedän usean tapauksen
Joo tylsää on kyllä ollut viime aikoina. Ei oo jaksanut pahemmin kattoo lähetyksiä, seurannut vaan Subin sivuilta, ja vähintään sunnuntain lähetyksiä telkusta. Tällä hetkellä häätöäänestyksessä olevista pihalle sais lentää Mia, koska se on mun mielestä vielä aika pentu & ärsyttävä. Nikostakaan en sen erityisemmin tykkää, mutta se on hyvää viihdettä, hauska naureskella aina sen kilahteluille :D Andreaksesta mä tykkään.
Ite jättäsin Mian taloon, nii sais edes jotain viihdettä noista riitelyistä. Andreaksen vois heittää niskaperse -otteella ulos vaikka samantien.
Mielenkiintoista olis tietää että kumman te ihmiset haluaisitte sunnuntaina ulos ja miksi?
Itse olen vähän kahden vaiheilla...
Fiilis on sellainen että Marko ansaitsis jäädä, mutta toisaalta Justiinalla voi olla enemmän viihdearvoa, varsinkin jos se jossain kohtaa pääsee takas samin ja katlinin kanssa samalle puolelle
[q]casper-dj, 26.9.2008 08:57:
Eiks se Marianna tajuu jo et vois niellä tappionsa Teron suhteen.
[/q]
Se on Marianne, Marianna tippui*blush*.
[q]Super-Kerttu, 25.9.2008 19:07:
---
Eyebreak, 25.9.2008 15:28:
Harri tulee bäk tänään Extras. Saa nähä mitä Niko tästä kelaa, kun kuulee siihen päälle viel ettei Harri oo enää äänestykses beesis. :)
---
Eipä tullut..sairaalassa edelleen, verenmyrkytys, mut voi jo hyvin. Ja tuotanto ei ole vielä päättänyt saako Harri edes palata taloon parannuttuaan.
[/q]
Paljonkohan Harria vituttaa, että antoi hakata sen naulan korvansa läpi? Mä mietin heti jo sillon kun katoin sitä, että eiks tosta tuu verenmyrkytys..
[q]Ninka, 4.11.2007 19:22:
mun mielestä se tos yhes koostees selitti nikolle et sen pitää saada huuhdella perse pyyhkimisen jälkeen..
[/q]
Sanon saman kuin kummelissa: Sillä taitaa olla todella erikoinen perse!
Mitä järkeä tossa enää on et siel talossa käy viikoittain ihmisiä?
On pokeriopettajaa, duudsoneita, parturia ja tullimiestä?
[q]AlexS, 7.10.2007 22:57:
Hohhoijaa, mitähän tää naimisissa oleva yksi Suomen turhimmista "julkkiksista" tuo taloon? Vaikuttaa vielä ihan liian rauhalliselta ja värittömältä tyypiltä taloon (kuten minä). Ihan ku siellä ei olis jo tarpeeks mököttäjiä. Maxinekin oli kuitenkin paremman näköinen kuin tää leikelty Seiskan myyntiassistentti.
[/q]
halleluja.
[q]sale, 12.9.2008 22:30:
Jos Johanna pääsisi Big Brother -taloon asukkaaksi, herättäisi hän omien sanojensa mukaan paljon suuria tunteita, sekä ihastusta että vihastusta.
Voi olla, että musta myös tykättäisiin siellä, olen hirveän aito ja luonnonlapsi, hän lisää hymyillen.
Näin kertoo iki-ihana Johanna Tukiainen*pepsodent*
[/q]
:D i lolled
[q]ramsau, 2.9.2008 10:00:
---
MissKoo, 2.9.2008 09:58:
no mut silti! Siis apua, voi tsiisus mä nauran jo valmiiks illan lähetystä..
---
Noo, katsellaan. Ristolla ja Cherylillä tällä hetkellä henkevää keskustelua sviitissä. Kai tuosta vielä yhdet krapulavarvit saadaan aikaiseksi.
[/q]
cheryll:in galleria:
http://blog.unikissa.com/wp-content/uploads/2008/09/cheryllin_meininki.jpg
- « Edellinen
- 1
- ...
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- ...