Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]VaLa, 22.9.2008 23:08:
Maria takasin taloon*nyyh*
[/q]
Mikä sinua siinä viehättää?
Huhut ovat nyt villinä että Harri olis saanu sepsiksen duudsonien rautanaulasta ja olis nyt siirretty Jorviin.
[q]lohikarme, 22.9.2008 22:00:
Huhut ovat nyt villinä että Harri olis saanu sepsiksen duudsonien rautanaulasta ja olis nyt siirretty Jorviin.
[/q]
No en yhtään ihmettelis. Ties missä sekin naula on pyörinyt.
[q]Jutu, 22.9.2008 22:03:
---
lohikarme, 22.9.2008 22:00:
---
No en yhtään ihmettelis. Ties missä sekin naula on pyörinyt.
[/q]
http://subject.sub.fi/forum/big-brother-2008/nyt-lahti-harri/?p=3&viewmode=2
[q]lohikarme, 22.9.2008 22:04:
http://subject.sub.fi/forum/big-brother-2008/nyt-lahti-harri/?p=3&viewmode=2
[/q]
Mjoo. Jos ton tyypin tila oikeesti on noin huono, niin luulis nyt tuotantotiiminkin tajuavan tilanteen ja passittavan sen sairaalaan. Verenmyrkytys ei kuitenkaan oo mikään leikinasia ja luulis nyt, että jätkä haluaa pitää elämänsä ennemmin kuin sen, että olis mahis voittaa jotain n-määrän euroja.
[q]VaLa, 22.9.2008 23:12:
---
Mikä sinua siinä viehättää?
---
Ei ole mikään siveyden sipuli...
[/q]
No ei tosiaankaan jos siveydeksi lasketaan se, ettei joka välissä raportoi suolentoiminnastaan.
[q]VaLa, 23.9.2008 08:20:
---
No ei tosiaankaan jos siveydeksi lasketaan se, ettei joka välissä raportoi suolentoiminnastaan.
---
Mä koen jotain hengenheimolaisuutta Mariaan
[/q]
Jaa no sitten. Toisaalta olis kiva nähdä joskus sellainenkin BB, missä ketään ei häädetä. Jos siinä ei ala nuppi hajoamaan asukkailta, niin ei sitten missään, vaikkakin ei toi kovin terveeltä vaikuta nytkään toi yhteishenki talossa.
Harri ei sitten olekaan enää pudotusuhan alla. Pöh.
[q]hallucinogen, 6.9.2007 11:16:
Siis ei vitsi BB on mahtava sarja! Katoin toissapäivänä ekan jaksoni ja vitsi kun oli siistii kuunnella jotain mimmiä kymmenen min kun sillä oli menkat myöhässä o/. Ja sit se se esterata, aivan törkeen jännittävää ja viihdyttävää. "Sun bikiniraja näkyy!" "whaaaat", siin kohtaan meinas kyllä pumppu pettää kun tuli niin jännä fiilis!
Edit: Sori, mut vittu te ootte sekaisin
[/q]
Ah..Järjen ääntä. Tervetuloa ihmettelemään!
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=57623;sivu=9999#loppu
[q]Jago, 31.8.2006 10:57:
tällä kertaa ne kuulemma sentään tajus antaa niille viinaa*dissaa*
suorastaan ihmetyttää että viimevuosi ei flopannu täysin.. kuka jaksaa kattoo kun ihmiset istuu sohvalla tekemättä tai puhumatta mitään*dissaa**dissaa*
[/q]
Kyllähän ne viime vuonnakin dokas ja välillä ihan kunnollakin
[q]Karski, 29.9.2006 14:45:
Saahan sitä olla, mutta eikö sitä saa sanoo
sit ääneen jos semmonen on telkkarissa?
En mäkään puhuis mistään varsinaisesta
mielenterveysongelmasta, mut joku ongelma
tolla naisella on, ja television viihdeohjelma
joka nimenomaan perustuu sille että henkilöt
on jatkuvan tarkkailun alaisia on ehkä väärä paikka
tollaselle ihmiselle. Mua siis käy lähinnä sääliks.
Siis: sorellalla on täysi oikeus olla just sellanen
kun on, mutta monia hämmentää että miten se on
lähteny kaivaan verta nenästään tollaseen ohjelmaan.
[/q]
Ei saa sanoa ääneen! No ei...
Joo no mua lähinnä ihmetyttää se miten Sorellaa on haukuttu aika pahoilla sanoilla kuten nolo muija jne.. sen takia että sillä nyt ehkä on tosiaan jotain ongelmia. Kyllä muakin hämmentää että miksi se vielä talossa on, jos on niin huono olla. Ehkä se ei halua luovuttaa, en tiedä. En mä silti lähtis huonoksi/noloksi sanomaan.
[q]Kon-tiki, 15.10.2007 11:49:
Uuden BB-viikon alkajaisiks "Siellä olivat on mylly siellä on tie" itkeksii tahtovansa talosta ulos. No, johan se, omien sanojensa mukaan "tosi vahva ihminen ja hyvä ihmistuntija", talossa kestikin vähän yli 7 päivää. Pathetic. On nyt kai pk-huoneessa.
[/q]
Taisipa Martina nyt lähteä :(
http://bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?571509 :(
[q]Tiinuliinu81, 23.9.2008 11:54:
Harri ei sitten olekaan enää pudotusuhan alla. Pöh.
[/q]
tuskin tulee palaamaan enään taloon takaisin.
ilmeisesti vähän pahempi pöpö iskennyt kuin mitä aluksi oletettiin.
monet veikkaa verenmyrkytystä niistä nauloista mitä sen korvaan
iskettiin perjantaina.
[q]Eyebrak
joista tuotanto puskee Miaa ulos.
[/q]
missä näin sanotaan?
Esa A sais voittaa ton koko jutun.
Noh, onhan se aika selkeetä että Mia sieltä pois joutuu, kukaan jaksa kuunnella sitä angstaamista, itkemistä ja kiroilua jatkuvasti. Ainakin ryhmähenki paranis :)
Mulla on käyny hirveesti sääliks cheryliä kun kaikki aina vaan kiusaa sitä :( Aluks en saanu oikein mitään selvää että kuinka aito/epäaito se on, mutta ehkä se avautuminen ei olekkaan mitään paskaa vaan ehkä se oikeesti on semmonen.. ja sitten se tekee siitä aika suloisen <3
[q]Texx, 24.9.2008 03:03:
Noh, onhan se aika selkeetä että Mia sieltä pois joutuu, kukaan jaksa kuunnella sitä angstaamista, itkemistä ja kiroilua jatkuvasti. Ainakin ryhmähenki paranis :)
Mulla on käyny hirveesti sääliks cheryliä kun kaikki aina vaan kiusaa sitä :( Aluks en saanu oikein mitään selvää että kuinka aito/epäaito se on, mutta ehkä se avautuminen ei olekkaan mitään paskaa vaan ehkä se oikeesti on semmonen.. ja sitten se tekee siitä aika suloisen <3
[/q]
*släp*
Cheryll on yhtä aito kun sen hiukset.
Se Antti pitäisi saada ulos talosta. Tuotanto on tehnyt täysin väärän valinnan siinä. Koko jätkä on pihalla kun lumiukko, siinä ihmisessä ei ole mitään mielenkiintoista.
[q]anis, 24.9.2008 08:26:
---
MissKoo, 24.9.2008 07:43:
Se Antti pitäisi saada ulos talosta. Tuotanto on tehnyt täysin väärän valinnan siinä. Koko jätkä on pihalla kun lumiukko, siinä ihmisessä ei ole mitään mielenkiintoista.
---
Täysin samaa mieltä!
[/q]
Musta on muutenkin epäreilua, jos sellanen ihminen voittaa BB:n, joka ei ole ollut talossa koko aikaa. Voitto mielestäni kuuluu sellaiselle, joka on kestänyt koko 3 kk talossa ja kokenut sen kaiken.
Musta se Mia on niin mainio*lmao*.
Mä en olis uskonut, että Cherillä on hiustenpidennykset, koska mulla on ja yleensä huomaan kenellä on ja kenellä ei. Jos mä pitäisin noin hiuksia auki, niin kyllä huomais pidennykset*ding*.
[q]Yallu, 24.9.2008 07:07:
*släp*
Cheryll on yhtä aito kun sen hiukset.
[/q]
*Kädetkorvilla* en kuule en kuule en kuule :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 212
- 213
- 214
- 215