Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Hauska tuo uusin viikkotehtävä. Saas nähä miten Piia pystyy olemaan diktaattorina

Ride on sikajees. Oon repeilly ihan sikana sen tulon jälkeen. Ja miten noi ihmiset voi olla NOIN jäässä vaikka tuleekin paikalle vähän (tai ehkä "vähän") vanhempi kaveri

Mut hyvät naurut on täs saanu ja taitaa Ride pistää kyllä hommia uusiks tuolla - ainaki toivon niin.

Onneks ei ollu mikää tissiblondi tai Aitotissi-julkku tms 'hohhoijaa'-julkimo/90-luvun runkkuidoli ehkä tästä saadaan vielä geimit aikaan

JA voi vittu että tänää on su - muuten salettiin tsekkaisin tota niin kauan että kuolo korjais

[q]Tontsis, 29.10.2007 00:01:
Jaa sinne on vaihteeks laitettu joku. Mä en oikein tajua, miksi sitä pakkaa pitää sekottaa jatkuvasti. Pelattais välillä.
[/q]

Muutenki aivan turhaa pistää tässä vaiheessa 1 tyyppi taloon. 95% varmuudella se on 2 viikon päästä äänestyksessä ja pihalla.

Hehe, kerrankin tuli BB-taloon joku kenet tiedän *hymy*! Riittahan on meidän kyliltä!

Valistakaas BB-ihmiset, että ketä se Jarkko oli eilen nimitellyt? Kuulin ratiosta, että sen pisteet katsojien silmis on saattanu vähän pudota sen takia, tjsp.

[q]Mar6,
Nyt menee mielenkiintoseksi ja todelliseks tositeeveeks "56 v lähihoitaja suomen neuvostoliitosta, eli vantaalta"
[/q]
Anteeks nyt vaan, mut se on Luumäeltä *släp**hihu*

[q]Sinza, 29.10.2007 11:47:
---
Mar6,
Nyt menee mielenkiintoseksi ja todelliseks tositeeveeks "56 v lähihoitaja suomen neuvostoliitosta, eli vantaalta"

---

Anteeks nyt vaan, mut se on Luumäeltä *släp**hihu*
[/q]

Ai on :D :D Ai sitä sä tarkotit

[q]*Mirri*, 27.10.2007 22:14:
Edelliseen lisätäkseni, niin mimmi joi myös aamulla suuvettä josta johtuen kaikkien suuvedet takavarikoitiin. *pökr*
[/q]

Joo toi oli kyl ihan paras

[q]josbe,
Niille siis ilmeisesti kerrottiin, miksi kaikkien suuvedet takavarikoitiin? Ja kai Kadia tässä vaiheessa pisti vähän hävettämään?
[/q]

En tiedä mutta en usko. Kadia on mun mielestä silti kiva katella ja kuunnella sekä "oikeista" että vahingoniloisista syistä. Aina julkisuudessa valitetaan, miten Suomen nainen on synnynnäisesti turvonnut, laiska juoppo ja Viron nainen tiätteks silleen vähän hienompaa rotua, kaunis ja hyvin käyttäytyvä ja ah niin naisellinen pikkuneiti. Siitäs saitte valittajat!

Mä ainakin fanitan kadia kybällä! Kaunis nainen joka osaa nauraa itselleen. Ei oo penaalin terävin kynä ja tietää sen itekkin:D Osaa olla yllättävän fiksukin mutta mun mielestä tekeytyy tyhmemmäksi mitä on. Ja noi pienet diivailut ja aamulliset mököttämiset sallitakoon kaikille kauniimman sukupuolen edustajille=)

[q]AnderS, 29.10.2007 16:12:
Ja noi pienet diivailut ja aamulliset mököttämiset sallitakoon kaikille kauniimman sukupuolen edustajille=)
[/q]

on toi kyllä pilalle ja pihalle hemmoteltu mielestäni, prinsessaa voi leikkiä joskus, mutta ei todellakaan kokoajan.

toi fabe on kyllä hämärä tapaus

ja piia näyttää tosi oudolta ku sil on vaan ne kaks onnetonta viivaa silmien yläpuolella...

No voi juma! Tolla Riitalla on subin nettisivujen esittelyssä samanlainen paita päällä, minkä ostin pari kuukautta sitten Tallinnasta!*tirsk* Tosin mulla on lyhythihanen mut kuitenkin.*hih*

hohhoijjaa, kyllähän tähän nyt TAAS tarvittiinkin lisää roolitehtäviä
ei lupaa hyvää vaikka siellä onkin piia jakamassa käskyjä. bläääh, ennenkuin toisin todistetaan.

Riitta <3

Jee!!

Piia on kyl niin huono diktaattori et viikko tehtävä tulee epäonnistumaan . Toi ois voinu olla ihan mielenkiintonen viikkotehtävä , mutta tuotantotiimi taas pilas koko tehtävän valitsemalla Piian diktaattoriks.

[q]MissKoo, 30.10.2007 11:09:
voikun tippuis ens sunnuntaina. Oksettava tyyppi
[/q]

Samaa mieltä, vaikka kyllä se ihan hyvin opetteli hiihtämään siinä viime viikon tehtävässä. Kuinka vajaa voi olla jos ei tajua, että sekä muiden asukkaiden kuullen että pk-huoneessa yksin sanotut jutut voi päätyä koostelähetykseen muodostamaan hänestä itsestään aika erikoista kuvaa?

Farbod on jotenkin kyllä tosi kiero. Ja se jatkuva esittäminen! Vilkuilee kameraan ja esittää itekseen millon mitäkin, toi on musta vaan tosi feikkiä. Sitten on mukamas kaveria ja herrasmiestä kaikille, mutta jauhaa ihan tajutonta skeidaa niistä päiväkirjahuoneessa. Ihan täysin kiero tyyppi!

Ja tää ettei muka pysty olee selibaatissa.. hei haloo! Jotenkin koko tyypistä paistaa sovinismi ja teennäisyys!

Ehdottomasti mun ykkös inhokki tällä hetkellä, voikun tippuis ens sunnuntaina. Oksettava tyyppi

JEP, mullakin alkoi menemään maku Farbodiin.. Ainakin viimeistään tän jutun luettuani http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1449792 Showta tuntuu olevan koko Faben elämä ja tuolla oleminen..*ding*

[q]Super-Kerttu, 30.10.2007 12:07:
JEP, mullakin alkoi menemään maku Farbodiin.. Ainakin viimeistään tän jutun luettuani http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1449792 Showta tuntuu olevan koko Faben elämä ja tuolla oleminen..*ding*
[/q]

Mun luokalta toi Fabe Mun mielipide on, että koko poika on feikki, koko ajan pitää olla jonkinlainen show meneillään(puhuu itsekseen jne) Pitäs saada äänestettyä se ulos talosta ja sais palata takaisin tylsälle koulunpenkille

O