Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

siis onks toi heli sijoitettu akin perheeseen sen takia ku heka oli niin hullu isi?
ahahah

Niin, voihan olla että lihoo, jos oikein kunnon määriä kaikkea sipsiä tms. syö. Aattelin siis niin, että mulla ainakin menis elimistö ihan sekasin pelkästään turhien snacksien syömisestä. Mut joo, tää on kai vaan tottumiskysymys..

Eka jakso tällä viikolla kun katoin ja nyt ärsyttää koko BB, seuraavaksi voisi kattoo taas ensi viikolla yhden jakson.

Heka on kyl idiootti ja itserakas. piste.

toiha onki ihan kypsä muna tuo henri. huhhu.

Enpä oo ennen hypännyt sohvalta ylös ja ihmetelly tv-ohjelman menoa niin paljoa kuin nyt kun Heka pakottaa 2v Helin syömään papuja. Siis mitä v*ttua Ohhoh. Ja miinusääni menee....

Henri viikkotehtäväs isänä, aivan käsittämätöntä "roolin" vetämistä, saa varmaan jotain kiksejä. *eiei**toktok*

Ihan parhaita oli noi Henrin omat selitykset, äijä ei tajua mistään mitään. :DD

Mun mielestä hommaa pitäis aatella jatkon mielenkiinnon kannalta. Äänestetään vaan kaikki vittupäät ulos ja katellaa sit sitä vitun selkääntaputtelua loppuaika??? Missä on ihmiset dramatiikanhalu! Mun mielestä se on vaan ton sarjan suola et siel on sellanen kaikkien inhokki joka saa paljon biiffiä aikaseks. Tosin Hekan tapauksessa mielipiteet menee aika fifty-fifty talossa.

jahas, heka alkaa flippaan ihan käsittämätöntä toimintaa äskeinen..

[q]SyndroDome, 20.9.2007 22:45:

Edit. Sauli tuntuu olevan pirun hyvä tässä aikuisen roolissakin :) Muksunahan se oli ihan loistava!
[/q]

sauli on kyl just hyvä

[q]satumetsä, 20.9.2007 22:45:
Siis ei vittu. Toivottavasti Henri ei hanki lapsia ja jos hankkii, niin toivottavasti tajuaa silloin sen verran, ettei 2-vuotias ole aikuinen ja että 2-vuotias todellakin saattaa heittää tutin pönttöön, eikä se meinaa, että se on näsäviisas adhd.

Tolla tyylillä ei tule kun alistettu lapsi.

-----
Sairas.
[/q]Kuinka tosissaan kannattaa ottaa jonkun rooli BB-talossa? *ding*Pienet ylilyönnit o kivaa lisää muuten tylsään meininkiin, aikuisten roolileikeissäkin. Varsinkaan jos kukaan ei o vaarassa.*joo*

Heka on kyllä aika...mielenkiintoinen tapaus. Sen kyky tulkita muita on kyllä aika olematon. Ja niitä sen selityksiä ei kyllä kukaan jaksa kuunnella, se on vähän sellasta yksinpuhelua. Mutta kyllä se Heli sieltä seuraavaksi sais lähteä.

sitä mäkin mietin et heli yahallaan vähän provosoi.
Muttta Henri ainakin provosoitui, ja ei hyvältä sitten näyttäny senkään vertaa se touhu.

musta näytti oikeesti siltä, että henri teki tietoisesti tollasen valta-alistamis -tilanteen ja nautti siitä. Kyse ei varmasti ollut siitä, etteikö henri olisi tajunnut, ett heliä ahdistaa oikeasti. Selkee sadisti... Luulen, että ton ansiosta porukka äänestää henrin pois, vaikka heli onkin ehkä tylsin ikinä.

[q]Desert Rose, 21.9.2007 10:01:
Mä jäin ihmettelemään, että minkä tähden Heli tahallaan provosoi tilannetta. Olis jääny vähäksi aikaa jäähylle eikä venkoilemaan. Olis ottanu toisenlaisen asenteen Hekaa käsitelläkseen, kun varmasti huomas, että se on tässä roolissa yliampuva. 2-vuotiaskin olis ollut fiksumpi.
[/q]

Anteeks mut mitä provosointia on jos muija ei halua syödä? Nähtiinkö me varmasti sama klippi? En käsitä.

-M

[q]hanabi, 21.9.2007 10:30:
Eilistä episodia katsoessani oikeasti pelkäsin niiden muiden asukkaiden puolesta. Henri olisi varmaan kilahtanut täysin jos tilanne olisi jatkunut pidempään. Eihän tollanen ole terveen ihmisen käytöstä...tietääkö kukaan pyysikö Henri mitenkään anteeksi käytöstään tai osoittiko edes minkäänlaista katumusta jälkikäteen?
[/q]

Juuei. Ainakaan moisesta ei ole ollut mainintaa missään eikä livenä ole tullut vastaan. Mä epäilen et Henri eioo koskaan elämänsä aikana pyytänyt anteeksi mitään omaa käytöstään.

-M

just tollai toi heka on aina ollut (ainakin ku mä sen tiesin aikoinaan)
aina tuli sen kanssa jotain sanasotaa ku se luuli olevansa joka asiassa oikeessa *toktok*

ja ei missään nimessä hekaa ulos(vaiks niin aluks aattelinkin), nyt ei ainakaan oo ollut tylsää kateltavaa!!
heli on todellakin tylsä et se ennemmin pihalle.
ärsyttää vaan katella sitä omahyvästä virnettä hekalla ku luulee olevansa joku yleisön suosikki jos ei putoo

[q]Miinapiina, 21.9.2007 10:34:
ärsyttää vaan katella sitä omahyvästä virnettä hekalla ku luulee olevansa joku yleisön suosikki jos ei putoo
[/q]

Se kuvittelee selkeesti olevansa joku newborn Perttu, voi jumalauta mä juhlin ku nään sen itkuraivarit ku se tippuu Se varmaan hakkaa Vapun studiossa, pakottaa sen menemään taloon sen tilalle tai jotain muuta vastaavaa :D Aaaaaah, sitä odotellessa <3

-M

Olisin minäkin provosoitunut, jos mulle yritettäis tunkee suuhun väkisin vessanpöntössä ollutta tuttia! Ja koska Heli yritti olla pilaamatta tehtävää, se ei voinut sanoa suoraan Henrille, että HAISTA V...U, pistä ite se tutti suuhun.. Ei Helikään mun lemppari oo, mut kyllä Henkka tässä nyt pahasti heitti ton homman yli.. Ainakin mun näkemät 2-vuotiaat osaa olla tosi hankalia ja jääräpäisiä..

[q]Mark, 21.9.2007 10:37:

Se kuvittelee selkeesti olevansa joku newborn Perttu, voi jumalauta mä juhlin ku nään sen itkuraivarit ku se tippuu Se varmaan hakkaa Vapun studiossa, pakottaa sen menemään taloon sen tilalle tai jotain muuta vastaavaa :D Aaaaaah, sitä odotellessa <3

-M
[/q]

khihihi noin vois kuvitella sen menevän

O