Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]remotion, -hekathegyver-
[/q]

heeh :D

[q]Mark, 19.9.2007 15:52:

W0t, onks roolit heitetty ympäri? Buahahaha, kohtahan toi Henri on yhtä vihattu talossa kun kaimansa viime vuonna

-M
[/q]

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?562874

kyl joo
heli on niiiiiin huono tossa, aki oli niin paljon parempi.
ja heka on kunnon urpo tos isin roolissa...
hahah sai helin itkemään ku koitti pakottaa sen syömään papuja ja heli ei ois halunnut

"sul on kaks vaihtoehtoo, joko sä syöt papuja tai saat tutin suuhun. no nih, heli syö nyt, sul on kaks vaihtoehtoo..."

"sul on kaks vaihtoehtoo, joko oot hiljaa tai laitetaan tutti suuhun"

ARGH!!!!!!

[q]Mark, 19.9.2007 09:43:
Noh, onneks Saulikauhukakarasta riittää hupii
[/q]

Sauli on kyllä aivan mahtava

[q]Miinapiina, 19.9.2007 15:47:
ikävä tuottaa pettymys mut kyl se vaan oli tänään isin roolissa... heli oli sen mukelo
[/q]

W0t, onks roolit heitetty ympäri? Buahahaha, kohtahan toi Henri on yhtä vihattu talossa kun kaimansa viime vuonna

-M

[q]Miinapiina, 19.9.2007 15:47:
---
remotion, 19.9.2007 13:56:
ei se oo isi vaan 5v kersa

---

ikävä tuottaa pettymys mut kyl se vaan oli tänään isin roolissa... heli oli sen mukelo
[/q]

hei ei tommosta saa paljastaa. mä nään sen vasta huomenna koosteesta..

Heli ulos! Ahdistaa kattoa sen mulkoiluja ja flegmaattista makaamista sohvalla. Selkeesti ei osaa toimia porukassa ja toi miten hysteerisesti se pelkää nakuilua on jo koomista. Oisko kandennut kelata kaks kertaa ennenkun tulee taloon tollasia hommia??

Ja toipa tosiaan paljon puhetta ja säpinää taloon, kuten sanoi alkuhaastattelussa tuovansa.. Helin kattominen on yhtä mielenkiintoista kun kattoa kun maali kuivuu.

[q]MissKoo, 20.9.2007 10:49:
Heli ulos! Ahdistaa kattoa sen mulkoiluja ja flegmaattista makaamista sohvalla. Selkeesti ei osaa toimia porukassa ja toi miten hysteerisesti se pelkää nakuilua on jo koomista. Oisko kandennut kelata kaks kertaa ennenkun tulee taloon tollasia hommia??

Ja toipa tosiaan paljon puhetta ja säpinää taloon, kuten sanoi alkuhaastattelussa tuovansa.. Helin kattominen on yhtä mielenkiintoista kun kattoa kun maali kuivuu.
[/q]

Jep, 2nd that o/ Se on kyl niin laama et ei voi ku ihmetellä et ketä tuotantotiimistä se on nainu et on tonne 'päässy'. Akka joka on ollut eroottisessa tanssiryhmässä pelkää alastomuutta? AAAAHAHHAHAHAHAHAH vitu hyvä excuse joo No, eiköhä se sielt lähde.

-M

Mä veikkaan näin kotipsykologina, että toi talo vaikuttaa ihmisiin tosi eri tavalla kun ne on alunperin luulleet. Kotioloissa ollaankin ihan erilaisia, mutta tulee sitten jotkut vainotilat kun tiedostetaan että koko Suomi kyttää. Puheliaista tulee hiljasia ja vetäytyviä.

En kyllä kestäis ite olla tuolla talossa. Mä en pystyis käsittelee tota tylsyyttä mitä niillä on enkä kestäis kameroita.

[q]Mark, 20.9.2007 10:54:
---
MissKoo, 20.9.2007 10:49:

---

Jep, 2nd that o/ Se on kyl niin laama et ei voi ku ihmetellä et ketä tuotantotiimistä se on nainu et on tonne 'päässy'. Akka joka on ollut eroottisessa tanssiryhmässä pelkää alastomuutta? AAAAHAHHAHAHAHAHAH vitu hyvä excuse joo No, eiköhä se sielt lähde.

-M
[/q]

Miekin vähän ihmettelin sitä, et muija on tanssinu jossain *itun pyllynpyöritys ryhmässä, mut ei voi kaveriporukassa räsypokkaa pelata... Miusta tuolla talossa ei oo kyl ketään sellasta hauskuuttajaa ja huumoriveikkoa, niinku millasia ne kaikki uhkas olla niissä alkuhaastatteluissa... Luuleevat vaan olevansa hauskoja!!!*justjoo*

[q]Piia, 20.9.2007 12:10:
Miusta tuolla talossa ei oo kyl ketään sellasta hauskuuttajaa ja huumoriveikkoa, niinku millasia ne kaikki uhkas olla niissä alkuhaastatteluissa... Luuleevat vaan olevansa hauskoja!!!*justjoo*
[/q]

SAULI!!!!! *aplodit**sydän* Se on kyl aika loistava!

-M

[q]Mark, 20.9.2007 12:11:
---
Piia, 20.9.2007 12:10:
Miusta tuolla talossa ei oo kyl ketään sellasta hauskuuttajaa ja huumoriveikkoa, niinku millasia ne kaikki uhkas olla niissä alkuhaastatteluissa... Luuleevat vaan olevansa hauskoja!!!*justjoo*

---

SAULI!!!!! *aplodit**sydän* Se on kyl aika loistava!

-M
[/q]

Joo, se on kyl paras *sydän* Mut sekin on vaan semmonen herttanen ja lutunen *plur*, mut ei mikään koomikko niinku, esim. kaki ja perttu on aikasempina vuosina ollunna!

[q]Piia, 20.9.2007 12:10:
muija on tanssinu jossain *itun pyllynpyöritys ryhmässä, mut ei voi kaveriporukassa räsypokkaa pelata...
[/q]

big brother jossa meininkia kattoo tuhansia ihmisia valtakunnallisessa verkossa, jossa kaikki mahdollinen mielenkiintoinen talletetaan ja sita saa katsella netista loppuelamansa, on "kaveriporukassa pelaamista"

jep!

[q]Super-Kerttu, 20.9.2007 12:16:
Jarkkokin on hauska..Ja siitä on alkanut nousee mun suosikki! Voisko ne laittaa molemmat; Henrin ja Helin kotiin sunnuntaina?! En kestä enää kumpaakaan!
[/q]
Mä tykkään myös Jarkosta! Mut Sauli on kyl ihan ykkönen.*joo*

Ja oon ihan samaa mieltä et Heli ja Heka molemmat kotiin sunnuntaina! Ei niitä jaksa erkkikään enää katella. Molemmat pihalle ja sit vaan enemmän niitä uusia sisälle!

Jarkkokin on hauska..Ja siitä on alkanut nousee mun suosikki! Voisko ne laittaa molemmat; Henrin ja Helin kotiin sunnuntaina?! En kestä enää kumpaakaan!

[q]MesMeRise, 9.10.2007 19:38:
Ja horotissi vinkuu kahden päivän jälkeen kuinka ei jaksa enää ja vois lopettaa
[/q]

oliskohan se vain näyttelemässä tuolla.
vedättämässä jengiä ja haastamassa riitaa.
koittaa parhaansa saada vain asukkaiden
välille kismaa tai pahimmillaan jonkun luovuttamaan.

suomen bb historian typerin veto laittaa aitolehti
taloon spedeilemään.
muutenkin tämä kausi on ollut kaikilla mittapuilla
mitattuna helvetin huono ja tylsä.
niin viikkotehtävien osalta kuin asukkaiden.

antais vaan noille rehellisesti paljon viinaa niin
saisi jotain tapahtumia taloon :)

[q]Super-Kerttu, Mä en oo kertaakaan nähnyt noiden syövän mitään kunnollista ruokaa.. Ne mussuttaa vaan leipää, karkkia ja sipsiä..[/q]

Toihan on osa laiskojen nykynuorten ruokavaliota

[q]MissKoo, 20.9.2007 12:39:
Mä veikkaan näin kotipsykologina, että toi talo vaikuttaa ihmisiin tosi eri tavalla kun ne on alunperin luulleet. Kotioloissa ollaankin ihan erilaisia, mutta tulee sitten jotkut vainotilat kun tiedostetaan että koko Suomi kyttää. Puheliaista tulee hiljasia ja vetäytyviä.

En kyllä kestäis ite olla tuolla talossa. Mä en pystyis käsittelee tota tylsyyttä mitä niillä on enkä kestäis kameroita.
[/q]

Hello Dr Phil, can you please help me, I want to kill that Henri motherfucker, what should I use, knife or poison? Something painful needed.

Ja joo, mulla kans toi tylsyys ois kyl aivan liian kova pala. Ei jaksas mitenkään.

-M

[q]Super-Kerttu, 20.9.2007 12:50:
Ja sit ei pääsis urheilee ja noi noiden sapuskat on tosi terveellisiä.. Miks vitussa niil on joku R-kioki siellä.. Eihän sieltä saa ku bissee ja karkkii!? Kiva ostaa ruuat sieltä!
[/q]

Saahan sielt safkaakin, ja viel aivan naurettavilla hinnoilla verrattuna ärrän normi hintatasoon..

-M

[q]Super-Kerttu, 20.9.2007 12:53:
Mä en oo kertaakaan nähnyt noiden syövän mitään kunnollista ruokaa.. Ne mussuttaa vaan leipää, karkkia ja sipsiä..Tai sit ei oo vaan näytetty mitään niiden ruuanlaittoja ja ruokailuhetkiä!
[/q]

totta muuten... mä en ikinä pärjäis tolla ruokamäärällä kun mitä noi tuolla talossa vetää*sars* muutenkin, miks sitä rahaa pitää tuhlata sipseihin, ostasivat bissee/siideriä perkele

[q]Hyzenthlay, 20.9.2007 13:26:
---
Super-Kerttu, 20.9.2007 12:53:
Mä en oo kertaakaan nähnyt noiden syövän mitään kunnollista ruokaa.. Ne mussuttaa vaan leipää, karkkia ja sipsiä..Tai sit ei oo vaan näytetty mitään niiden ruuanlaittoja ja ruokailuhetkiä!

---

totta muuten... mä en ikinä pärjäis tolla ruokamäärällä kun mitä noi tuolla talossa vetää*sars* muutenkin, miks sitä rahaa pitää tuhlata sipseihin, ostasivat bissee/siideriä perkele
[/q]

Mutta eiks noi kaikki liho tuolla talossa ihan törkeesti? Kun ei voi harrastaa mitään liikuntaa moneen kuukauteen, dokataan aina kun voidaan ja syödään vaan herkkuja ja karkkia. Eiks viime vuonnakin jengi lihonut ihan kohtuullisesti tuolla?

O