Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Piider, 14.9.2007 22:56:
Sori että oon kirjotellu nän paljon turhaa tänne mutta...Miten voi Timo ja Satu nukkua eri sängyissä?
[/q]
nii´in ja mitä tapahtui Timon ja Maxinen peiton alla?!?
[q]MiMoSa, 14.9.2007 22:58:
---
Piider, 14.9.2007 22:42:
Joo-o...luulis riittävän...9 tyyppiähän tuolla oli?
---
10 noita on tällä hetkellä, mut kyl ne silti riitti niille hyvinkin, vielä tänäänkin ne niitä kittas heti aamusta.*hih*
[/q]
Heh, ok
[q]Miinapiina, 13.10.2007 23:23:
en oikeen kässännyt et mitä se siitä kadista halus mut ku kadi ja suvi halaili ni se koitti ottaa kadin kättä omaansa ja muutenki piti kii ja kadi ei oikeen tykännyt. sit se jussi vaan mutis et ihan sama saatana, pari kertaa
[/q]
hahaa, suvi taittaa tykätä tytöistä
[q]Jammailija, 14.10.2007 10:31:
Mut parasta: SAULIIIIIIIIIIII ja lusikka-asentooooooooooo!*sydän**nauru**sydän*
[/q]
haha joo se oli hassu, sauli ja niko awawaw
[q]KooKie,
Noilla puheilla veikkaan, ettei sillä naisella itsellään olekaan annettavana muuta, kuin laatta vatsa ja silikonilla täytetyt rinnat (plus pari reikää alapäässä ja yksi yläpäässä, tosin sen se voisi tukkia). Hänelle se varmasti onkin tärkein tehtävä. :DDD
[/q]
Ai kauheeta kun sä oot ilkeä ja väärässä! Onhan hänellä myös omien sanojensa mukaan "hirveen treenatut pakaralihakset".
En ole pariin päivään kyenny katsomaan koko ohjelmaa, mutta perjantai-iltana ennenkun dokaustehtävä alkoi, 24/7:ssa oli taas yhtä sammakkoprinsessaa koko nainen: "Sä voit Piia lainaa mun tätä tunikaa, kun se on mulle vähän liian iso. Kato tää on sen mallinen, että tää antaa anteeks vartalon virheitä" (pukeutui itse sen jälkeen silarienkorkuisiin lumipesufarkkuihinsa). "Kyl hei sil Maxinel oli sekä iso että levee perse. Ja älä Kadi väitä, etteikö sun perse oo levee. Ja on Suvi sunkin perse levee. Mut hei, munkin perse on kyl iso kun mullon näin treenatut pakaralihakset."
Jussi ei kyl sytytä sitten yhtään. Tuntuu, ettei sil oo mitään sanottavaa, ja se käsijuttu oli jotenkin humalaisen pimee juttu. Mut parasta: SAULIIIIIIIIIIII ja lusikka-asentooooooooooo!*sydän**nauru**sydän*
ei kyllä jaksa enää ollenkaan kattoa koko bb:tä kun on talo täynnä toinen toistaan tylsempiä tyyppejä.. ja siis mitä se kertoo mr finland kilpailun tasosta, että alex on sijoittunut siellä kolmanneks (?). käsittämätöntä, se näyttää ihan tytöltä..
[q]zaler, 12.11.2008 11:13:
ja siis mitä se kertoo mr finland kilpailun tasosta, että alex on sijoittunut siellä kolmanneks (?). käsittämätöntä, se näyttää ihan tytöltä..
[/q]
Ihan poikanen on vielä.
[q]Super-Kerttu, 12.11.2008 11:26:
Mä en kestä tota Hennaa! Voiko joku olla noin saakelin tuulitunneli ja vatipää. Kuvitteleeko se oikeesti, että noilla panokokemuksilla ja julkkiksilla kehuskelu nostaa jotenkin sen pisteitä? NIIN SÄÄLITTÄVÄÄ! Miksei ne voi laittaa tonne jotain vähän vanhempaa sakkia. Tollasia saakelin keskenkasvusia, jotka luulee, et suosio tulee siitä, kuka on pannu eniten jengiä..
[/q]
Eiköhän toi Henna oo "julkkiskilpailija" kuten Martina Aitolehtikin oli viime vuonna. Sattumalta Hennan manageri on BB:n pääsponsorin pokerstarsin toiminnassa mukana vahvasti.
Vaikee silti ymmärtää, että on olemassa ihmisiä joiden maailmankuva on tollanen. Tokihan se on nuori, mutta silti.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200811108569388_bb.shtml
nykänen hennasta...
Mä en kestä tota Hennaa! Voiko joku olla noin saakelin tuulitunneli ja vatipää. Kuvitteleeko se oikeesti, että noilla panokokemuksilla ja julkkiksilla kehuskelu nostaa jotenkin sen pisteitä? NIIN SÄÄLITTÄVÄÄ! Miksei ne voi laittaa tonne jotain vähän vanhempaa sakkia. Tollasia saakelin keskenkasvusia, jotka luulee, et suosio tulee siitä, kuka on pannu eniten jengiä..
Mä en voi oikeesti enää katsoa koko BB:tä ton vatipään takia!
[/q]
Noit o nykyää valitettavan paljon. Toi Henna o kyllä oikeesti jtn niin rasittavaa.
[q]hemuz, 12.11.2008 11:18:
---
zaler, 12.11.2008 11:13:
ja siis mitä se kertoo mr finland kilpailun tasosta, että alex on sijoittunut siellä kolmanneks (?). käsittämätöntä, se näyttää ihan tytöltä..
---
Ihan poikanen on vielä.
[/q]
Tyttönen, tarkoitat varmaan
[q]Kon-tiki, 14.10.2007 13:50:
[--] "Sä voit Piia lainaa mun tätä tunikaa, kun se on mulle vähän liian iso. Kato tää on sen mallinen, että tää antaa anteeks vartalon virheitä" (pukeutui itse sen jälkeen silarienkorkuisiin lumipesufarkkuihinsa). "Kyl hei sil Maxinel oli sekä iso että levee perse. Ja älä Kadi väitä, etteikö sun perse oo levee. Ja on Suvi sunkin perse levee. Mut hei, munkin perse on kyl iso kun mullon näin treenatut pakaralihakset."
[/q]
Mitä vittua
[/q]
oon jättännyt suosiolla tän kauden katsomisen ja seuraamisen mahdollisimman
vähälle juuri noiden talossa olevien tuulitunneli tapausten takia.
ei tollasta typeryyttä vain voi katsoa, etteikö tulisi myötähäpeän tunnetta ja
erittäin suurata ahdistusta siitä, ettei noilla ole mitään järkevää keskusteltavaa
muuta kuin noi panot ja muut typeryydet.
tällä kaudella talossa ei ole ollut kuin yksi "fiksu" tapaus ja se tippui ihan alku
metreillä pois. marko oli mun voittajasuosikki, mutta sen onneksi sen ei
tarvitse olla talossa kestämässä tota tuulen huminaa mikä siellä käy ja kovaa.
Tollasia saakelin keskenkasvusia, jotka luulee, et suosio tulee siitä, kuka on pannu eniten jengiä..
[/q]
Eikö se tulekkaan siitä?
Mä jo yritin selittää sillä mun suosioni vähäisyyttä..
[q]Yallu, 12.11.2008 14:47:
---
Super-Kerttu, 12.11.2008 11:26:
Tollasia saakelin keskenkasvusia, jotka luulee, et suosio tulee siitä, kuka on pannu eniten jengiä..
---
Eikö se tulekkaan siitä?
Mä jo yritin selittää sillä mun suosioni vähäisyyttä..
[/q]
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=28227;sivu=1
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=30470;sivu=1
eiks nää vaikuttannutkaan skenepisteisiin positiivisesti :P
[q]Jammailija, 11.11.2008 09:28:
Anniinaakin on täällä dissattu älykkyytensä takia, mutta eikö tärkeintä tässä maailmassa ole esim. lämpö ja myötätunto, joilla tulee toimeen toisten ihmisten kanssa?
Harmittaa myös joidenkin tylyt ja jopa asiattomat kommentit ihmisen fyysisiä ominaisuuksia kohtaan, joita on vaikea muuttaa. Hankkikaa itsetunto, ettei sitä tarvitse rakentaa muiden pysyviä piirteitä haukkumalla.
[/q]
Janilta tuli paljon hyvää ja fiksua pointtia. Oon ihan samaa mieltä esim. tosta fyysisten ominaisuuksien disauttelusta.
Mitä Anniinaan tulee, on pakko olla hieman eri mieltä. Imo tietty yleissivistys pitäisi (mielellään) olla. Asutaan kuitenkin Suomessa ja voidaan olettaa että puitteet siihen on koulutuksen myötä erinomaiset. Kaikki ei voi olla, eikä pidä olla älyköitä, mutta multa kukaan ei ainakaan saa lisäpisteitä siitä että "emmä osaa, emmä tiedä, ei mua kiinnosta" -akselilla. Kenties se mulle edustaa laiskuutta, välinpitämättömyyttä ja jopa tyhmyyttä, jos ei kiinnostaa tietää mistään mitään. Perusfiksuus ja tietäminen auttaa elämässä noin ihan muutenkin eli pitäisin sitä ihan hyvänä ominaisuutena.
Eli mä ottaisin mieluiten sen lämmön, myötätunnon ja fiksuuden samassa paketissa
[/q]
No perskules, eikös tuo vatipää tee noiden sosiaalisista vuorovaikutuksista juuri mielenkiintoista. En mäkään paljon arvoa anna Hennalle tai sen jutuille, mut mun mielest se on just mielenkiintonen lisä tonne taloon. Tuo ainakin kipinää ja tilanteita. Pahempaa ois mun mielest, jos koko jengi ois homogeenistä asiallista, fiksua ja vaik lisäx ihan elotonta porukkaa. Olihan tuol yhteen aikaan tilanne, että kaikki vaa makoili eikä kenestäkään irronnu mitään kipinää aktiivisuudelle.
Kyl taloon tarvitaan aina joku joka luo tilanteita kohtuukovalla syötöllä. Sit katotaan miten ne asialliset tyypit hoitaa tilanteet*hih*.
toi kaipaa samanlaisia henkilöitä ku o siinä vaimomatskua ohjelmassa... sit kattosin kyl! ps 2 jaksoo kattonu...
Voi vittu mikä natku toi Toni on.. Kitisee ja tirisee joka asiast.. Vois suksii hevon vittuu tuolt torpast..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- ...
- 250
- Seuraava »