Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

noilla meni viikkotehtävä läpi.

niillä on nyt massia joku 561e :)

kelasvatten poistaa soppaa 250-300e

[q]Occu, 13.9.2007 16:04:
kelasvatten poistaa soppaa 250-300e
[/q]
Poistivatko jo? Mitä hä? Onks raittiusliike loppunut jo? Ohhoh! Nyt Heli voi vetää plexit ja näyttää sisimpänsä

[q]Occu, 13.9.2007 16:44:
---
ei ne viellä ole mitään ostannut.
kovasti ovat suunnitelleet kiskareissun ostoslistaa lähinnä.

tosin siellähän voi olla vain 50tlk alkoholia myynnissä.
[/q]

Toivotaan parasta *vink**vink*

Heka kyllä piristi mun iltaani Kuinka joku aikuinen voi olla noin lapsellinen. Kamala ärripurri ja mökötys. Ymmärrän kyllä, että onhan se vähän ikävää, jos on toista kertaa putkeen häätöäänestyksessä, mutta Heka veti kyllä aika överiksi. "Sä ET VOI tietää miltä tää tuntuu. Sä ET VOI!". Voi vittu :D Yleensä noin sanotaan, jos joku läheinen on kuollut tms. Ja kun vielä toiset yrittää auttaa oloa kaikin keinoin ja sanoo, että ei tässä nyt ole montaa tuntia enää. "Mut mä tiedän etten mä nuku hetkeäkään ens yönä, jos nukun ulkona". Ja sit se viel ihmettelee minkä takia se joutuu koko ajan äänestykseen. Voi vittu oikeesti! :D Jos on pakko olla noin vitun naurettava ja lapsellinen ja valittaa koko ajan, niin menis sitten sinne sisälle.

Tupakoidenkin viemisestä alkoi heti kauhee ruikutus ja "vittuvittuvittuvittuvittu". Koittais sit hillitä sitä kieltään, että ei menis olosuhteet enää pahemmaksi.

Kerran baarissa ollessa Heka istuskeli vieressä ja toinen kavereista oli aikasemmin ollut sen kanssa enemmänkin tekemisissä ja tuli kyllä aika negatiivista kommenttia jätkästä. Ei ilmeisesti ole mikään kovin huippu jätkä "oikeessakaan" elämässä

[q]larzizi, 13.9.2007 23:13:
Heka kyllä piristi mun iltaani Kuinka joku aikuinen voi olla noin lapsellinen. Kamala ärripurri ja mökötys. Ymmärrän kyllä, että onhan se vähän ikävää, jos on toista kertaa putkeen häätöäänestyksessä, mutta Heka veti kyllä aika överiksi. "Sä ET VOI tietää miltä tää tuntuu. Sä ET VOI!". Voi vittu :D Yleensä noin sanotaan, jos joku läheinen on kuollut tms. Ja kun vielä toiset yrittää auttaa oloa kaikin keinoin ja sanoo, että ei tässä nyt ole montaa tuntia enää. "Mut mä tiedän etten mä nuku hetkeäkään ens yönä, jos nukun ulkona". Ja sit se viel ihmettelee minkä takia se joutuu koko ajan äänestykseen. Voi vittu oikeesti! :D Jos on pakko olla noin vitun naurettava ja lapsellinen ja valittaa koko ajan, niin menis sitten sinne sisälle.

Tupakoidenkin viemisestä alkoi heti kauhee ruikutus ja "vittuvittuvittuvittuvittu". Koittais sit hillitä sitä kieltään, että ei menis olosuhteet enää pahemmaksi.

Kerran baarissa ollessa Heka istuskeli vieressä ja toinen kavereista oli aikasemmin ollut sen kanssa enemmänkin tekemisissä ja tuli kyllä aika negatiivista kommenttia jätkästä. Ei ilmeisesti ole mikään kovin huippu jätkä "oikeessakaan" elämässä
[/q]

Hekan kaverina täytyy sanoa että ei ole talossa oikeen oma itsensä ollut.

[q]larzizi, 13.9.2007 23:13:
Heka kyllä piristi mun iltaani
[/q]

sama täällä
ihme ruikutusta *toktok*

[q]lohikarme, 13.9.2007 23:29:
Hekan kaverina täytyy sanoa että ei ole talossa oikeen oma itsensä ollut.
[/q]
Positiivista. En ainakaan itse kestäisi hetkeäkään ihmistä, joka käyttäytyy noin.

Heka on reilu ja rehti kaveri ja uskon että pääsee vielä pitkälle, jos vaan vähän hillitsee innokkuuttaan hallita tilanteita. Satu taasen saisi mun mielestä painua vittuun. Teennäisempää ihmistä saa hakea.

joo on kyllä aika väsynyttä meininkiä (en omista 24/7)..

Eikä muuten munattomassa keijukais saulissa oo mitään vikaa, söpö poika. Jakso ainaki alussa olla ilonen ja positiivisel asenteel, mut kai tollasessa pystyyn kuollees joukos vittuuntuu kuka tahansa.

Toi heka possu oli kyl mahtava, mut voi pikku *possu*, kauhee mihin sukkuloihin ne on ängetty

Ja kakia ei saa mollata, kaki on legenda !!

[q]Yallu, 14.9.2007 09:15:
---
satumetsä, 13.9.2007 23:50:

Jos mä joskus kuulen jostain tyypistä kuka on istunut mun vieressä baarissa, että se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia

---

Eli jos joku sanoo sulle, et toi äijä muuten hakkaa muijaansa, niin sä et usko sitä?
[/q]
Se, että joku hakkaa, voi olla totta tai ei. Mutta mielipideasia se ei ole, niinkuin taas tykkääminen on.

[q]satumetsä, 13.9.2007 23:50:
---
larzizi, 13.9.2007 23:13:

---

Niin sun frendin mielestä. Jonku yksittäinen mielipide jostain ihmisestä varmaan kertookin onko joku huippu jätkä. Ihmiset myös varmaan määrittelee "huippu jätkän" omalla tavallaan.

Jos mä joskus kuulen jostain tyypistä kuka on istunut mun vieressä baarissa, että se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia

[/q]

yhdyn edelliseen
Ehkä kannattaa ite henkilökohtasesti tutustua ennen ku tuomitsee. Ei ainakaan mun kavereilla oo välttämättä ihan samat mieltymykset ku mulla, että ottaisin niiden puheet "täytenä totena". Ja levittelis niit jossain netin forumis.

[q]satumetsä, 13.9.2007 23:50:
Niin sun frendin mielestä. Jonku yksittäinen mielipide jostain ihmisestä varmaan kertookin onko joku huippu jätkä. Ihmiset myös varmaan määrittelee "huippu jätkän" omalla tavallaan.

Tää juttu nyt ei siis Hekan tapaukseen liittyen, vaan yleisesti.
[/q]
Ihan kuin tarkottaisin, että kaikki ajattelevat niin? :D Se oli heidän mielipiteensä, that's it.

[q]Lyylikki, 14.9.2007 09:46:
---
josbe, 14.9.2007 09:39:
---
Yallu, 14.9.2007 09:15:
---

---

Eli jos joku sanoo sulle, et toi äijä muuten hakkaa muijaansa, niin sä et usko sitä?

---

Se, että joku hakkaa, voi olla totta tai ei. Mutta mielipideasia se ei ole, niinkuin taas tykkääminen on.

---

No mut aika jeesustelua on sanoa, että kavereiden mielipiteet ei vaikuta mun mielipiteisiin. Eikö?
[/q]
Niinpä.. Jos joku mun kavereista sanoo että toi tyyppi tossa vieressä on todellinen keijo, niin kyllä se nyt vaan luo ennakkoasenteita kyseistä ihmistä kohtaan. Kaikilla on ennakkoluuloja, KAIKILLA.

Siis mua ärsyttää se Timo. Luin just BB:n sivuilta että se on valittanut 'joutuneensa tilanteeseen johon ei ois halunnut' tms. vastaavaa. No oisko kandennut kaks kertaa miettiä ennenkun pokaa ekan mimmin sieltä talosta?? Sit mua ärsyttää tollanen pelittäminen mitä se tekee sille Sadulle. Se Satuhan on ihan idari ja rikkaan perheen hemmoteltu kakara, mutta kuitenkin toi mitä toi Timo sille tekee on jotenkin epäkohteliasta ja alentavaa. Mutta musta Satua ei sais häätää, koska sitten vasta draamaa oiskin jos näkis miten se hajoilee kun Timo dumppais sen.

Lisää draamaa, pidetään ne ärsyttävät tyypit talossa! Jos äänestetään kaikki 'kivat ja mukavat' jatkoon, niin tuleekos vähän tylsää!

[q]Lyylikki, 14.9.2007 09:46:
No mut aika jeesustelua on sanoa, että kavereiden mielipiteet ei vaikuta mun mielipiteisiin. Eikö?
[/q]
En sanonutkaan niin. Sanoin vain, että se, hakkaako joku jotain on hieman eri asia kuin se, tykkääkö joku jostain.

Mutta vastauksena kysymykseesi, varmasti vaikuttaa joo. En kuitenkaan ole sokeasti samaa mieltä kavereitteni kanssa ja pidän jopa monistakin ihmisistä, joista kaverini eivät pidä.

Kiva että juopottelevet näin keskellä kaunista päivääkin. Ei ne ilm ole mitään tehny koko yönä öölin määrästä huolimatta kuitenkaan. Kansa vaatii kirkasta viinaa BB-taloon (mieluiten jossain myöhemmässä dokaussessiossa vaikutuksen maksimoimiseksi, mutta vois kai ne nytkin)!

Ja Jarkko kuulemma just mainitsi sanan "kiksukarvat".

[q]Kon-tiki, 14.9.2007 10:45:
Kiva että juopottelevet näin keskellä kaunista päivääkin. Ei ne ilm ole mitään tehny koko yönä öölin määrästä huolimatta kuitenkaan. Kansa vaatii kirkasta viinaa BB-taloon (mieluiten jossain myöhemmässä dokaussessiossa vaikutuksen maksimoimiseksi, mutta vois kai ne nytkin)!

[/q]

Joku niist (oisko ollu Heka) diggas Armin van Buurenista

-M

[q]**JenKKis**, 14.9.2007 10:49:
---
Yallu, 14.9.2007 09:15:
---

...se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia

---

---

Onko toi nyt muka jollain tavalla sama asia? Jos sun frendi ei pidä jostain ihmisestä, ja se mielipide ei vaikuta suhun, niin miten toi muijan hakkaaminen siihen liitty??? Ei vissiin siitä ollu puhe?
Vai menikö multa jotain pahasti ohi...
[/q]

ei munkaan mielestä liity asiaan, ei ainakaan ole hyvä vertauskohde millään lailla.
Mutta jos lopetetaan tää offtopicointi ja ah niin perinteinen klubitusvänkäys asiasta!

[q]Mark,

---

Joku niist (oisko ollu Heka) diggas Armin van Buurenista

-M
[/q]

F*n kiksufriikit (järkeenkäypää sinänsä)

[q]MissKoo, 14.9.2007 10:34:
-nips-

Lisää draamaa, pidetään ne ärsyttävät tyypit talossa! Jos äänestetään kaikki 'kivat ja mukavat' jatkoon, niin tuleekos vähän tylsää!
[/q]

kyllä, tulee niin tylsää ku kaikki ärsyttävät lähtee.
heka ulos ja satu taloon!!!!

O