Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Max Raven, 11.11.2009 22:37:
Voi vittu mikä natku toi Toni on.. Kitisee ja tirisee joka asiast.. Vois suksii hevon vittuu tuolt torpast..
[/q]

Niin samaa mieltä! Ärsyttävä landekukko.

Nyt siel on sentäs ees vähän draamaa Tonin kilareiden ansiosta, vaikka rasittava onkin

Yleensä ollu tapana ennenkauden alkua semidissata beebeetä.."ehä mä sellasta shittiä ala katsoon!!"
Mutta kas kas, jostai syystä aina tullu jäätyä "Koukkuun" ..välillä enemmän ja välillä vähemmän. Jotenka ollaan si jätetty toi dissaaminen vähemmälle. Saas ny nährä ketä sieltä ovesta si tulee!

Avataas pikkasen keskustelua tästä ohjelmasta!

-mitä mieltä kyseisestä ohjelmasta? täysin koukussa ohjelmaan? katokko jokajakson?netinkautta?
-mitä mieltä asukkaista? entäs minkälainen oli päivänjakso? tehtävä?
noh näitä ranskalaisia viivoja voi pistää vaikka kuinka paljon! eli sana vapaa!

Itsestäni sen verran etten oo aikasemmin kattonut ainuttakaan Big Brother jaksoa ja nyt tätä suomalaista versioo on pari osaa tullut katsottua., en ainaskaan ole kolahtanut vielä.

Asukkaista tunnen ton tiinan, joka on IRL tosi mukava/hauska nainen, niinku telkkarissakin :)

[q]-e-, 2.9.2005 09:17:
---
MaaKoz, 1.9.2005 23:00:
Avataas pikkasen keskustelua tästä ohjelmasta!

---

*släp* Maako! *släp*

Sut on pakko saada ulos sieltä kotoa, ulos oikeaan maailmaan... Sä oot selkeästi ollu liikaa sisällä ja kattellu liikaa niitä lukiolaistyttöjä ja -opettajia
[/q]

ÄLÄ! kyllä tämä tekemättömyys alkaa rassaa ja paljon ..mut minkäs teet huoh

ei se oo isi vaan 5v kersa
http://img223.imageshack.us/img223/7315/hekagl9.jpg

[q]Zenni, 31.8.2006 22:43:
Miten toi Kari jaksaa pitää noit hemmetin lasei koko ajan

[/q]

Mikko Alatalo syndrooma

[q]Beliar, 15.9.2006 14:21:
---
MaaKoz, 1.9.2005 23:00:
Asukkaista tunnen ton tiinan...

---

Miksemmä oo yhtään yllättynyt? Maakoizahan tuntee kaikki naiset!
[/q]

höpö höpö! (ne naiset kenet tunnen, eivät myönnä julkisesti tuntevansa mua)

mutta kyllä tätä bbkautta on tullut tähän mennessä katottua enemmän kun viimevuonna, syyki on se et bb on juottanut kilpailijoita senverranpaljon humalaan-->actionia!!

mutta on kyllä paha sanoa kuka vois voittaa tän vuoden bb. Viimevuonna tähän aikaan tais jo olla päivänselvää et perttu tulee voittaan :)

toinen uusi asukki Piritta

http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?473481

[q]ninscu, 12.11.2009 00:41:
Nyt siel on sentäs ees vähän draamaa Tonin kilareiden ansiosta, vaikka rasittava onkin
[/q]

No jos toisten naamalle piereskely ja huonot tavat muutenkin, on draamaa.. niin sitten..

Ihme jos Toni ei ole häätiksessä kyllä tolla kitinällä luulis jos nimeämispisteitä neidille heruvan!

[q]SyndroDome, 30.8.2007 23:02:
EINARI :D:D:D

Edit: kunnon puberteetti menoo, jäbä vetää kuivat unissaan :D

Eka joku kapelli mestari show menos ja sit toi viel :)
[/q]

Joo äijä hakkas tahtipuikkoaan..aika kapellimestari nukkuessaanki

saapi nähä minkälaisia henkilöitä siellä on tänävuonna

Tossa taannoin Tampereella oli jotain Big Brother tyypejä jakamassa jotain lehtiä.. mä kieltäydyin ottamasta ks. lehteä vastaan..

En ole ohjelm asta edes niin kiinnostunut että jaksaisin otaa selväää minkälaisesta ohjelmasta on kyse.. olen käsittänyt että se on joku Tosi TV niin kuin Suuri Seikailu oli..

oliko toi joku yllätys? :D

Jibuuuu! ~o~

Eipä voi sanoa että olisin mitenkään megaylpeä osan porukan käyttäytymisestä Cathya kohtaan ja Cathyn ollessa paikalla... Mutta Esa A keräs kyllä jälleen multa pisteet kotiin ja toivon yhä että se voittaa.

En kokis pahana sitäkään että Kätlin voittais, mutta kaikki muut on kyllä enemmän tai vähemmän tapettia ja ärsyttäviä.

[q]silmä, 28.11.2009 19:10:
---
Reivaaja, 27.11.2009 09:40:

Toi Mensan kailottaminen ei imo vaan ole kovinkaan fiksua. :/ Fiksuksi muakaan kyllä harva sanoo vaikka ÄÖ:ni on sama. (ja ei, nettitestit ei kerro yhtään mitään, niissä oon kyllä saanu paljon parempiakin tuloksia.) Siitä tuleekin mieleeni jälleen ohukaisen ja paksukaisen seikkailut..

---

Harmi ettei sua voi äänestää :(
[/q]

Hmm.. kokeilin muuten nettitestiä.. mitä enemmän kokeili niin sitä enempi oli tulos..

http://crap.teurasporsaat.org/?i=6610

ei mulla muuta tässä

Kaikki valittaa ihan hirveesti tosta Henristä. Taidatte vaan olla kateellisia ku ette oo niin uber ku se kaikessa ;)

O