Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Miinapiina, 11.9.2007 14:35:
---
MesMeRise, 11.9.2007 14:30:

-snip-
[/q]

Mä tuun teille kattoo sun 24/7. Voin sitte väitellä lisää

[q]MesMeRise, 11.9.2007 14:43:
-klips-
[/q]

...Ja mä en missään vaiheessa sitä kieltänytkään :) Mutta suurinta osaa tuntuu kiinnostavan enemmän se peiton heiluminen. Viime vuonna oli loistotehtäviä, niitä odotellessa..

-M

[q]MesMeRise, 11.9.2007 14:46:

Mä tuun teille kattoo sun 24/7. Voin sitte väitellä lisää
[/q]

tervetuloa!

[q]Mark, 11.9.2007 14:43:
---
MesMeRise, 11.9.2007 14:40:
-klips-

---

[/q]

Eihän toki, oon vaan vähän pettyny tähän "kauniit ihmiset" linjaan, ei se sitä tarkota et pitää olla ääripäitä välttämättä, mutta jotakin persoonallisuutta.

[q]MesMeRise, 11.9.2007 14:54:

Kaki oli ällöttävä, mutta silläkin sais jo jotain aikaan et porukka ei olis noin homogeenistä ja samaan ikähaarukkaan sijoittuvaa. Olis edes muutama 30-40 vuotias ja sitten ihan nuori ja muutama siltä väliltä. Eikös tällä hetkellä lähes kaikki noista sijoitu sinne 25 kieppeille?
[/q]

kaki oli kyl pop, just siks ku se oli niin ällö.
ja sillon ekana vuonna ku oli se minna, joka vollas ku ei saanut mennä keittiöön... ja sit tietty sen ja terhin mähinät.
kahtena aikaisempana vuonna on tosiaan ollut erilaista porukkaa, ku nää on kaikki ihan samanlaisia

Kattelin kun bussissa edessä istuva nainen luki jotain Ilta-Sanomia tms. ja oli heti hirveet otsikot tän uuden asukkaan menneisyydestä. Otsikossa oli jotain "Tuomittu pahoinpitelystä; hakkasi ja potki" tai jotain siihen suuntaan. En vaan käsitä minkä takia pitää tommosia menneitä asioita kaivella. Jossain baaritappelussa oli ilmeisesti ollut. Ja samassa oli vielä tietysti "entinen seksitanssija". Saa pikkasen erilaisen kuvan mitä todellisuudessa on ollut.

[q]larzizi, 11.9.2007 15:33:
Kattelin kun bussissa edessä istuva nainen luki jotain Ilta-Sanomia tms. ja oli heti hirveet otsikot tän uuden asukkaan menneisyydestä. Otsikossa oli jotain "Tuomittu pahoinpitelystä; hakkasi ja potki" tai jotain siihen suuntaan. En vaan käsitä minkä takia pitää tommosia menneitä asioita kaivella. Jossain baaritappelussa oli ilmeisesti ollut. Ja samassa oli vielä tietysti "entinen seksitanssija". Saa pikkasen erilaisen kuvan mitä todellisuudessa on ollut.

[/q]

Väriähän sinne kaivattii, ja sitä näemmä saatiin. Iltasanomista saa sopivan paska-annoksen noitaki idoleita, niin ei tarvi kattoo vahingossakaan =)

[q]AnderS, 11.9.2007 16:47:

Hauskaa ku just susta saa sellaisen mtv cosmopissiksen kuvan, mutta sähän oot pesun kestävä puritaani!
[/q]

:DDDDDDDDDD QFT.

onneks kaikki dissaajat voi lohduttautuu sillä ettei tarvii kattoa
Ja siitä voi voittaa 50 000e joka on ainakin musta aika helvetin paljon rahaa, mutta tosin vaikka rahan saanti kiehtoiski ni en oo kiinnostunu taloon menemisestä.

Toi ikä/erilaisuus asia kyl ihmetyttää itseäki. Viime tuotantokausi on ainoa tän lisäks mitä oon nähnyt ja kaki...sehän oli ihan mahtava. Ihmettelen et miten einari ei saavuttanut suosioo tässä kisassa. Mun mielestä kyseinen tyyppi oli ihan mainio kaikkine temppuineen jne. Olis kiva jos talossa olis vaikka joku räväkkä mamma tai muuta. Ne vanhemmat ihmiset sieltä puuttuu. Ehkä tuottajat pelästy ku viime kaudella ei ollut seksiä ni nyt ne ajatteli "varmistaa" asian ymppäämällä talon täyteen sinkkuja..

[q]Ninka, 11.9.2007 18:10:
onneks kaikki dissaajat voi lohduttautuu sillä ettei tarvii kattoa
---
KooKie, 11.9.2007 18:22:

Ikinä en oo jaksoakaan kokonaisuudessaan katsonut, mutta kaikkialtahan toi silmille hyppii,......
[/q]

Joo no täytyy sanoo et ekaa kauttakaan en kattonu ku ärsytti toi yli mainonta ja hehkustus.

On mun mielestä vaan kiva kattoo miten ihmisiin vaikuttaa niin tää ympäristö. Joku lähtee ja kaveri masentuu niin että lähtee seuraavaks tai jotain vastaavaa. Kun joutuu "kauas" kotoa vieraiden ihmisten seuraan ni pienikin kolaus ei oo enää niin pieni.
Ja onpa tuolla vielä yksi tuttukin mikä lisää kiinnostusta

huoh toi Heli on tylsä!

jaa heka ja satu äänestykseen. w00t w00t

eeehh... "pelastakaa ympäristömme", niin suihkutamme litroittain makeaa vettä hukkaan....

[q]Sallakat, 12.9.2007 19:17:
jaa heka ja satu äänestykseen. w00t w00t
[/q]

eiks se ollu iha selvä, satu ollu muiden mielestä megaärsyttävä ja heka edellee pomottaa.

[q]peepe, 12.9.2007 19:15:
huoh toi Heli on tylsä!
[/q]

niinpä... Ja ootteko huomannu, ku se ei ees hymyile! Niinku se Piia sano...

Nyt kaikki koossa Satua äänestämään... Ja siis pitkä ------!!!! Mie ainakin äänestän!!!!

[q]MesMeRise, 12.9.2007 23:03:
eeehh... "pelastakaa ympäristömme", niin suihkutamme litroittain makeaa vettä hukkaan....
[/q]

kävi sama mielessä

[q]**JenKKis**, 12.9.2007 23:11:
---

Mutta totta: Timo on ällö. Ihan kaikin puolin...
[/q]

Jeps. Timo pudotukseen sitten seuraavalla viikolla

Kiitos Purtsi linkistä sanomassa, pakkohan se on postaa tänne

http://kotisivu.suomi.net/mauri.sakko/satu.jpg

-M

O