Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- ...
- 250
- Seuraava »
Toi Satu on ÄLLÖ! Ulos sielt!
LOL tolle timon avautumiselle
ei siis satu ihan nappaa
[q]subu, 9.9.2007 21:22:
[/q]
Eikä mitään. Nyt sinne Tiinan tilalle joku Timon mieleen olevan nainen ja sit kunnon kolmiodraamaa kehiin!*joo* Siitä tulis kunnon*kissatappelu*
[q]MiMoSa, 9.9.2007 21:08:
Tuleekohan sinne joku uus asukki tänään? Vähän sellanen kutina jäi tosta Vapun puheesta.
[/q]
[q]MiMoSa, 9.9.2007 21:28:
---
subu, 9.9.2007 21:22:
---
Eikä mitään. Nyt sinne Tiinan tilalle joku Timon mieleen olevan nainen ja sit kunnon kolmiodraamaa kehiin!*joo* Siitä tulis kunnon*kissatappelu*
[/q]
Jees jees, arvaukset osu oikeeseen ja toivekin toteutui.*tirsk*
dooodih!! ei kyllä parempaa kontrastia voisi olla sisäänmenijän ja ulostulijan välillä.
Ja hyvä näin. ;P
JES uusi hot chicksi taloon. Timo näyttää innokkaalta. Nyt jotain kolmiodraamaa kehiin. Satun kuuluis nyt kyl saada niin vitusti nenilleen ettei mitään rajaa. Paitsi silmien räpsytys lisääntyis ehkä miljoonalla FAK.
PS. miks vitussa toi piia näyttää tollaselta helvetin pyryharakalta!!!?!?!?!1
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=^_Heli_^&image_id=56867049
[q]Sallakat, 9.9.2007 22:32:
PS. miks vitussa toi piia näyttää tollaselta helvetin pyryharakalta!!!?!?!?!1
[/q]
Oon muuten miettiny ihan samaa! Se näyttää ihan apinalta aina, varsinki siellä pk-huoneessa!
Eikka läks, mut ei ollu paljosta kiinni. Totta kyllä, että Einarin viihdearvo oli toisella viikolla jo paljon pienempi, ensimmäisellä viikolla ukosta irtosi sentään hämärää tarinaa.
Mut tosiaan, nyt vähä viinaksia taloon ni saadaan kunnon vääntö aikaseks ku "yhtään en oo mustasukkainen" Satu alkaa avautumaan.
Kyl ne vähän brenkkuu nyt tarvis. Ehkä ton ulkotehtävän jälkeen niille on palkintona iso kasa juotavaa :D
Vaikka en Sadusta tykkääkään, niin alko kyllä eilen käymään sitä vähän sääliks... Mut mielenkiinnolla odotan ton tilanteen kehittymistä ja sitä et kuinka kauan Timo Satua vielä jaksaa katella ennenkö se lemppaa sen.
[q]MiMoSa, 10.9.2007 12:27:
Loistava viikkotehtävä! Luulenpa et tän viikon aikana alkaa hermot kiristyy yhellä jos toisellakin...
[/q]
toivotaan!
Loistava viikkotehtävä! Luulenpa et tän viikon aikana alkaa hermot kiristyy yhellä jos toisellakin...
Mua kyllä käy sääliks toi satu
Timolla ei tunteet näytä niin suuremmat olevan ja satulla taitaa olla..
Voisin vaan miettiä omalle kohalle, tollasessa suljetussa ympäristössä, "eroa" ja sitten vielä se et toinen hyppää heti toisen kainaloon. Uskon, että olis kenelle tahansa tunteita omaavalla henkilölle aika nöyryyttävää ja raskasta.
[q]MesMeRise, 10.9.2007 13:35:
Voisin vaan miettiä omalle kohalle, tollasessa suljetussa ympäristössä, "eroa" ja sitten vielä se et toinen hyppää heti toisen kainaloon. Uskon, että olis kenelle tahansa tunteita omaavalla henkilölle aika nöyryyttävää ja raskasta.
[/q]
kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. All bets are off kun tollasessa talossa oleskellaan ja rakennellaan ihmissuhteita. ei multa ainakaan heru satulle yhtään erityisiä säälipisteitä, ei varsinkaan sen takia että tuo kaikki tapahtuu julkisesti.
[q]Sallakat, 10.9.2007 13:47:
---
MesMeRise, 10.9.2007 13:35:
---
kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. All bets are off kun tollasessa talossa oleskellaan ja rakennellaan ihmissuhteita. ei multa ainakaan heru satulle yhtään erityisiä säälipisteitä, ei varsinkaan sen takia että tuo kaikki tapahtuu julkisesti.
[/q]
Nii toki satu itse valitsi mitä tekee,.. mun mielestä on vaan väärin "leikkiä" toisen tunteilla niin et lässyttää sille kaikkea, jos aidosti on vaan panon perässä. Satu otti kaiken liian tosissaan ja odotti varmaan jotain suurempaakin. Mun mielestä on vaan ikävää kattoa jos joku hajoaa, vaikka kyseessä olisikin ihan vitun ärsyttävä persoona.
[q]Sallakat, 10.9.2007 13:47:
---
MesMeRise, 10.9.2007 13:35:
---
[/q]
Niin ja sitäpaitsi kun se itse toitottaa olevansa niin itsevarma ja ei-mustasukkainen jne...Täältä puolen katsottuna vaikuttaa vain hieman toiselta. Ja mun silmään myös Timo, sen käytös ja läppä mitä se Satulle heittää, on lipevää ja epäaitoa. Miten Satu ei sitä huomaa...?
Noo, mielenkiinnolla jään seuraamaan heidän palavaa romanssiaan..
Mun mielestä se oli kyllä eilen parasta viihdettä, kun Timo oli tunnin Satu*iloinen*. Kun roikkui "Timon" eli Henrin lahkeessa ym. Ehkä mulla on halvat huvit*justjoo*.
Voitasko perustaa järjestö "Satu ulos talosta". Menee hermot tohon sen kiljumiseen *grr**eiei*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- ...
- 250
- Seuraava »