Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]miikka, 29.9.2006 13:57:
---
satumetsä, 29.9.2006 13:35:
---
**JenKKis**, 29.9.2006 13:08:
--
Täytyypä joskus koittaa porukassa tuota, "Hei pelataanko tällasta peliä, kenen iskä on rakastanu sitä? Mun iskä ei oo, mulla ei oo koskaan ollu ketään" Kunnon ice-breaker!
[/q]

Toi oli kyllä aika typerä veto siltä *toktok*

ja sit selitellään tyhmää käytöstä niillä torstain tapahtumilla..
saipa hyvän tekosyyn kaikkeen koko loppuelämäkseen

muutenkin vähän skitsoo kun eka sanotaan et ok ei mitään..no hard feelings mut kuitenkin koko ajan otetaan puheeks.. olis nyt jotain mieltä asiasta

lisäks otti vähän korvaan kommentti lähdöstä.. " et pääsen mankin ja tatun kaa sit.."
luuleeko se tosissaa et manki uskaltaa sen kanssa mennä mihinkään tai että tatu lähtis sen kanssa johonkin yöhön :D

tautuhan inhos sitä

On se hyvä että toiset käyttää noita spoiler-tageja
ja toiset sit alkaa avoimesti keskusteleen samoista
asioista

[q]hrdkvr, 29.9.2006 14:25:
lisäks otti vähän korvaan kommentti lähdöstä.. " et pääsen mankin ja tatun kaa sit.."
luuleeko se tosissaa et manki uskaltaa sen kanssa mennä mihinkään tai että tatu lähtis sen kanssa johonkin yöhön :D

tautuhan inhos sitä
[/q]

Joo tolle kyllä nauroin kans =DDDD

Ämmä on niin vitun loukkaantunu ja rikki torstain tapahtumista, mut silti oottaa sitä että pääsee bailaamaan hyväksikäyttäjänsä kanssa, seuranaan ihminen joka inhoaa sitä =D

[q]satumetsä, 29.9.2006 14:38:
---
miikka, 29.9.2006 13:57:

Koska Sormella on huomionkipeä, epästabiili narsisti

---

Eikö ihminen saa olla huomionkipeä, epästabiili? Enkä nyt kyllä todellakaan lähtisi puhumaan narsistista tässä yhteydessä. Ihminen ei saa olla sairas eikä se saa käyttäytyä ei terveesti, koska se tekee siitä huonon ja nolon ja ties minkä.
Kyllä taas ymmärtää miksi mielenterveys yms asiat ovat tabu.
[/q]

Olenko mä sanonut ettei saa olla? Kerroin vain, miksi hän käyttäytyy kuten käyttäytyy.

[q]satumetsä, 29.9.2006 14:38:
---

---

Eikö ihminen saa olla huomionkipeä, epästabiili? Enkä nyt kyllä todellakaan lähtisi puhumaan narsistista tässä yhteydessä. Ihminen ei saa olla sairas eikä se saa käyttäytyä ei terveesti, koska se tekee siitä huonon ja nolon ja ties minkä.
[/q]

Saahan sitä olla, mutta eikö sitä saa sanoo
sit ääneen jos semmonen on telkkarissa?
En mäkään puhuis mistään varsinaisesta
mielenterveysongelmasta, mut joku ongelma
tolla naisella on, ja television viihdeohjelma
joka nimenomaan perustuu sille että henkilöt
on jatkuvan tarkkailun alaisia on ehkä väärä paikka
tollaselle ihmiselle. Mua siis käy lähinnä sääliks.

Siis: sorellalla on täysi oikeus olla just sellanen
kun on, mutta monia hämmentää että miten se on
lähteny kaivaan verta nenästään tollaseen ohjelmaan.

[q] Karski,
Edelleen toi menee nyt mun mielestä
ohi keskustelun aiheesta.

[/q]

Mistä aiheesta, tämän topicin nimihän on Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]? Joo olen ehkä kirjoitellut realityjen olemassaolon edellytyksistä ylipäätään, mutta kyllähän BB:kin niihin kuuluu 100%:sesti.

[q] Karski,
Sähän aloit nyt kritisoida niiden näkemyksiä,
jotka ei pidä siitä miten sorella on tuolla
toiminut. [/q]

"jotka ei pidä siitä"? Edelleen pysyn näkemyksessäni, että täällä jotkut ns. potkivat maassa makaavaa ja suurin piirtein vihaavat Sorea, tai näin heidän tavastaan ilmaista mielipide voisi mun mielestä päätellä. Sä et tosin kuulu näihin vihaajiin mun näkökulmasta, ainakaan enää kun tossa pari vastausta sitten selvensit mielipiteitäsi.

Mutta minkäs muun kuin viestien perusteella täällä ihmiset muodostaisi arvionsa tuntemattomien kirjoittajien tunteista asiaa kuin asiaa kohtaan.

[q]Kon-tiki, 29.9.2006 14:46:
---
Karski,
Edelleen toi menee nyt mun mielestä
ohi keskustelun aiheesta.

---

Mistä aiheesta, tämän topicin nimihän on Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]? Joo olen ehkä kirjoitellut realityjen olemassaolon edellytyksistä ylipäätään, mutta kyllähän BB:kin niihin kuuluu 100%:sesti.

[/q]

Viittasin tähän keskusteluun jota nyt käytiin,
ts. keskusteluun vihaamisesta ja mielenterveydestä.
Olin epäselvä.

Mutta mun osalta ei oo enää oikeestaan mitään
lisättävää tähän tältä erää.

[q]miikka, 29.9.2006 14:43:
---
satumetsä, 29.9.2006 14:38:
---

---

---

Olenko mä sanonut ettei saa olla? Kerroin vain, miksi hän käyttäytyy kuten käyttäytyy.
[/q]

Ai sä kerroit :D Mitä muuta sä haluisit kertoo...?

[q]miikka, 29.9.2006 14:57:
Juu kerroin, se lukee tuolla ylempänä. Mä voisin kertoo vaikka että mira on MUSTA PASKA
[/q]

Ja Sorella on epävakaa häiriintynyt persoonallisuus+ narsisti. Ok.

Kuule mä en tiedä miksi Sorella käyttäytyy niin kuin hän käytäytyy.

[q]miikka, 29.9.2006 15:04:
Mira = musta paska on kaarlon sanoja eiliseltä.

Kuule mähän oon kertonu sen jo kaks kertaa miksi. Ja jos sulla ei oo mitään sanottavaa tähän keskusteluun, niin miksi ihmeessä osallistut? Hommaa omia mielipiteitä ja koita sen jälkeen uudestaan :D

PS: http://www.iltalehti.fi/kyselyt/200609290101842_ky.shtml
[/q]

Terveisin klubbarin ihka oma psykologi miikka jyväskylästä

:DD

Aika naakan näkönen toi Sorella kyl :P

[q]miikka, 29.9.2006 15:09:
En mä ole klubbarin oma enkä psykologi. Maalaisjärjellä pärjää aika pitkälle! Ja ainakin mun maalaisjärki sanoo (kuten IL-kyselyssä 90% katsojista), ettei Sorella tällä hetkellä käy täysillä ja olisi parempi saada se talosta ulos ennenkuin sekoaa kokonaan.
[/q]

Jaa no mun maalaisjärjen mukaan noita sun käyttämiä määritelmiä ei voi antaa ihan vaan sillä perusteella, että oot tuijottanu Sorellaa ruudun toiselta puolelta.

"vaarantaako bb sorellan mielenterveyden" hirveetä scheissee :):):) kauhee spekulaatio kun joku itkee telkkarissa, antakaa sen olla.....WTF ja WTF

mut se nyt on ainakin aika varma, että Sorellan ei o helppo tulla pois talosta. On kaiken maailman huhuja liikkeellä, vanhempien vaatimuksia siitä ettei se voi jatkaa opettajana ym. ym., eikä se edes tiedä em. jutuista vielä. Lisäksi sillä oli muistaakseni poikaystäväkin ulkopuolella, joka sekään ei varmaan hihku riemusta ton sekoilun jälkeen...

[q]Annakins, 29.9.2006 17:55:
---
K, 29.9.2006 17:00:
---
kilobitti, 29.9.2006 16:58:
Lisäksi sillä oli muistaakseni poikaystäväkin ulkopuolella, joka sekään ei varmaan hihku riemusta ton sekoilun jälkeen...

---

Ei oo. Mut sunnuntaina se lähtee ja Jepa jää.

---

Pitääkö noiden asukkien olla sinkkuja vai heitettiinkö se yks ulos vaan sen takia, että oli valehdellut asiasta?
[/q]

Ei kai niiden sinkkui tartte olla? Tatullahan on se muikkis.. ja mikäs sen nimi, Kalellaki joku tyttis? (oli varmaan niil muillakin, mut ei voi muistaa)

[q]Annakins, 29.9.2006 17:55:
Pitääkö noiden asukkien olla sinkkuja vai heitettiinkö se yks ulos vaan sen takia, että oli valehdellut asiasta?
[/q]
Heitettiin ulos koska rikkoi sopimusta eli ei kertonut seurustelevansa mutta talossa sanoi kuitenkin et hänellä onkin joku erityinen ulkona muttei ole maininnut koska eivät haluneet mitään haloota.
Näkisin että toimenpide oli mallia tuotannolle ei vittuilla eikä kuseteta. Heidi ei olisi saanut mitään rangaistusta jos olisi vaan kertonut ennen BB:n alkua et "seurustelee". Tai sit olisi ollut koko aiheesta hiljaa talossa ollessaan. Sitä sai mitä tilasi.

Aika paljon myös sen takia mä haluisin sen Sorellan sieltä ulos, koska kaikki ne muut joutuu olemaan siellä ihan kusi sukassa, kun ei ne uskalla sanoa mitään.

Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O