Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Paska

Olin eilen landella ja siellä kun näkyy subi niin koitin sitten katsoa tuota BB:tä. Siis aivan järkyttävän tylsää skeidaa :D Jos toi oli joku kooste päivän parhaista tapahtumista niin kuinka tylsää on seurata netistä suoraa lähetystä :D

[q]hrdkvr,
ei esitutkinta + syyteharkinta noin nopeasti etene
[/q]

Miks ei etenis?

Veikkaan että Sorella lähtee tänään. Vaikka ei viime päivinä ole ihmeellistä draamaa enää aiheuttanutkaan, niin ne muutamat sekoilut kyllä ratkaisi sen, että tulee saamaan varmasti enemmän miinusääniä kuin kukaan kilpailija aiemmin.

[q]akir0, 1.10.2006 18:21:
---
miikka, 1.10.2006 18:17:
Veikkaan että Sorella lähtee tänään. Vaikka ei viime päivinä ole ihmeellistä draamaa enää aiheuttanutkaan, niin ne muutamat sekoilut kyllä ratkaisi sen, että tulee saamaan varmasti enemmän miinusääniä kuin kukaan kilpailija aiemmin.

---

Jos kattelee ihan vaikak BB extran kommentteja, samoin kuin bb-foorumin kommentteja niin Sorella tulee poistumaan talosta mielettömällä äänierolla..
[/q]

Joo, itse kanssa tuota virallista bb-forumia sekä http://www.bbplaza.net -foorumia olen seurannut, ja kommentit on sitä luokkaa että hirmuinen miinusäänivyöry on tulossa.

Eipä ollut ylläri toi Sorellan tippuminen. Toi oli ihan uskomatonta ettei se voi syödä ruokaa missä on valkosipulia sen takia että se sipuli narskuu hampaissa, mausta se kyllä olis tykänny. Hei haloo!?! Aikuinen ihminen näykkii ruokaansa koska sipuli narskuu hampaissa!*toktok* En ymmärrä.

[q]MiMoSa, 1.10.2006 22:38:
Eipä ollut ylläri toi Sorellan tippuminen. Toi oli ihan uskomatonta ettei se voi syödä ruokaa missä on valkosipulia sen takia että se sipuli narskuu hampaissa, mausta se kyllä olis tykänny. Hei haloo!?! Aikuinen ihminen näykkii ruokaansa koska sipuli narskuu hampaissa!*toktok* En ymmärrä.
[/q]

Ymmärtäisin jos kyse on tavallisesta sipulista, joka on jätetty isoiksi paloiksi/renkaiksi. En nimittäin itsekään tykkää hirveästi sellaisesta kun ne on sellasia luiruja (opettelen koko ajan *vink*)
Mutta valkosipulihan laitetaan yleensä ihaniahan pieneksi ja isossa määrässä ruokaa ei just sun lautaselle kyllä montaa hippusta eksy vaikka makua sitäkin enemmän...siksi toi narskumiseen vetoaminen kyllä tuntuu vähän hassulta...

[q]miikka, 1.10.2006 22:43:
Sunnuntai-iltani on nyt pelastettu! Sen lisäksi että Sorella tippui talosta, hän myös tapasi äitinsä lämpimissä tunnelmissa näiden kaikkien vuosien yksinäisyyden ja äidittömyyden jälkeen. Kyllä nyt sydäntä lämmittää kun tällaisen kauniin tarinan saimme illan päätteeksi kokea *sydän*
[/q]
*reps*

[q]RainChild, 1.10.2006 23:42:
---
larzizi, 1.10.2006 23:34:
Mä lähinnä ihmettelin sitä, että nyt se sanoi sen narskumisen haittaavan, että muuten kyllä. Kun taas mielestäni se aikaisemmin sanoi, ettei voi edes syödä sellaista ruokaa, josta on vaan ottanut sipulit pois, koska se maku on siinä silti.

---

Eikö se puhunu siinä makuun liittyvässä asiassa lihasta?
[/q]

Mm.. joo, saattaa hyvin olla että oon sekottanut noi

[q]satumetsä, 1.10.2006 22:46:
Jep. Tosin oli kyllä mun mielestä ihan yhtä lapsellista laittaa sitä sipulia tahallaan ruokaan ja esittää sen jälkeen että ohhoh kävipäs vahinko.
Olis sanonut se kaarlo sille sorellalle suoraan että laittaa ruokaan sipulia, koska ei halua syödä maustamatonta paskaa (kuulostaa aika ronkelilta sekin lausahdus).
Turha sen kaarlon itkeä kun sen ruoka ei maistu, ihan vitun hyvin tiesi ettei se sorella sitä ruokaa syö.
[/q]

Jep :D Ja Kaarlo ihan pokalla "vahingossa laitoin sipulia..."

Ei mutta, mitähän huomenna tapahtuu...toivottavasti monta uutta asukasta niin saadaan taas kuvioita vähän sekaisin :)

[q]MiMoSa, 1.10.2006 22:38:
[/q]

Mä lähinnä ihmettelin sitä, että nyt se sanoi sen narskumisen haittaavan, että muuten kyllä. Kun taas mielestäni se aikaisemmin sanoi, ettei voi edes syödä sellaista ruokaa, josta on vaan ottanut sipulit pois, koska se maku on siinä silti.

[q]miikka, 1.10.2006 22:43:
Sunnuntai-iltani on nyt pelastettu! Sen lisäksi että Sorella tippui talosta, hän myös tapasi äitinsä lämpimissä tunnelmissa näiden kaikkien vuosien yksinäisyyden ja äidittömyyden jälkeen. Kyllä nyt sydäntä lämmittää kun tällaisen kauniin tarinan saimme illan päätteeksi kokea *sydän*
[/q]

Eikös siinä ollut silloin kyse isästä, joka ei kuulemma koskaan ollut rakastanut tätä? En muista, että olisi äidistä mitään maininnut (korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä), vaan että oli aina joutunut elämään omillaan ja päättämään kaikesta.

Hmm.. en muista ihan sanatarkasti miten se juttu meni

[q]larzizi, 1.10.2006 23:34:
[/q]

Eikö se puhunu siinä makuun liittyvässä asiassa lihasta?

[q]larzizi, 1.10.2006 23:38:
---
miikka, 1.10.2006 22:43:

---

Eikös siinä ollut silloin kyse isästä, joka ei kuulemma koskaan ollut rakastanut tätä? En muista, että olisi äidistä mitään maininnut (korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä), vaan että oli aina joutunut elämään omillaan ja päättämään kaikesta.

[/q]

Joo no ihan samoin mäkin sen muistelen..

[q]Super-Kerttu mut tulee päivitettyä tota BBPlazan 24/7 keskusteluu koko ajan. Työt seisoo, mitään en oo viel oikein saanut aikaiseksi..*nauru* No jos kohta rauhottuis hetkeksi ja sais jotain aikaseksikin duunissa..*justjoo*
[/q]
Sama täälläkin ja sit lisäks yritän koko ajan päästä tonne Subin sivuille, mut aika nihkeesti menee...

[q]**JenKKis**, 2.10.2006 09:13:
Voi paska...heti ku avasin radion,ni sieltä kuulu saman tien mitä on tapahtunu!!!
Oisin halunnu tietää vasta huomena.. Eli uusia asukkeja? Onks minkä näkösiä?
(ruotsin tyyliin silari blondeja tms.??)
[/q]

subin sivuilla uutisissa on jo kolme tyyppiä listattu. Kaksi muuta vielä puuttuu. tökkii vaa subin sivut pahasti. On markkinointi purru näköjään..

mahtaa niitä ketuttaa jotka on talossa olleet jo sen kuukauden

[q]Super-Kerttu, 2.10.2006 08:40:
---

On, mut tosi nihkee vastaanotto..Kuulemma menivät takasin nukkumaan tai makkariin ja jättivät uudet asukkaat yksin..*ding* Tosi aikuismaista!
[/q]

varmasti on jäinen vastaanotto!
Kaarlo sanoi eilen sorellan lähdön jälkeen ettei uutta asukasta kannata tänne ihan heti laittaa, koska me syötiin sorellakin heti elävältä

[q]peepe, 1.10.2006 23:42:
---
larzizi, 1.10.2006 23:38:
---
miikka, 1.10.2006 22:43:

---

---

Joo no ihan samoin mäkin sen muistelen..
[/q]

Toinen kysymys kuului "Kenen äiti ei ole koskaan tukenut häntä ja on joutunut aina olemaan yksin" :P

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O