Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Joo-o, alkaa olla aikamoista diipadaapa paskaa...

Mä yhdyn kyl kans siihen mielipiteeseen, et tää keskustelu on paljon parempaa ku itse ohjelma (joten en ole siis nähnyt edes minuutin vertaa, paitsi nyt sen Sorella/Mika videon)

[q]hrdkvr,
milloin vapaa-ajasta on tehty näin työpainotteista?
[/q]

Kouluhistoriassa sillä sekunnilla, kun opettajainhuoneet keksittiin. Naisvaltaiset työpaikat, kuten naisvaltaiset BB-talotkin, ovat maailman pahimpia juoru- ja draamapesäkkeitä.

Paitsi tietenkin eduskunta, jossa on miesvalta, draamaa ja juoruja. Joku tääl sanoi, että opettajien, pappien ja kansanedustajien ei pitäisi hakeutua BB:iin... Tän vuoden tammikuussa Englannin Celebrity Big Brother 4:ssä oli mukana mm. Dennis Rodham, Tracy Bingham, jalkapallovalmentajan salarakas ym, mutta suurimman haloon nostatti MP eli kansanedustaja George Galloway, kaunopuheinen käärme jonka sekoiluissa oikeasti riitti katsottavaa ja kuunneltavaa. Ja lehdistö raivostui, kun jäpä oli talossa eikä eduskunnassa hoitamassa äänestäjien asioita.

Eli itse toivon just jotain keskustalaista sikafarmaria Big Brother -taloon häpäisemään itsensä 200%:isesti

[q]locoster, 27.9.2006 18:42:
Siitä, että naiset sankoin joukoin puolustelevat tätä Mikaa, voidaan vetää johtopäätös, että jos mies on komea, hän saa tehdä naisille mitä lystää. Taitavat naiset olla vain hormoniensa orjia eivätkä näytä kykenevän lainkaan omaan ajatteluun.[/q]

Mua myös hävettää lukea n. puolta tän topicin mielipiteistä. Tietyn ihmistyypin mielestä kundi, jonka pärstä syystä tai toisesta miellyttää tyyppiä, saa näemmä hyväksikäyttää naista, jonka pärstä ei syystä tai toisesta miellytä tyyppiä.

Mikaa puolustavat muut enemmän kuin hän itse. Manki oli ihan hajalla asiasta viime viikolla ja otti talosta karkotuksensa todella asiallisesti vaikka tiesikin, mikä häntä ulkomaailmassa odottaa. Sitä että Sore murskaantuu nyt aivan kaikesta, ei pitäis käyttää todisteena Sorea vastaan, mutta niinpä vaan täälläkin monet syyllistävät tilanteen toista uhria. Oh well.

On totta, ettei viime torstain tapauksesta olis nostettu poliisiasiaa, ellei asia olisi tapahtunut kameroiden edessä, mutta kun koko BB:n pointti on juuri se, että siellä kaikki tapahtuu kameroiden edessä eli julkisella paikalla! Mä uskon että jos joku juoppo alkais jossain Tapiolan Stockan valvontakameran edessä kiskoa joltain juopponaiselta pyllyä paljaaksi muna pystyssä, niin viranomainen kyllä puuttuisi asiaan.

BB ei ole yksityisasunto vaan julkista valvontakamera-aluetta.

[q]KooKie, 28.9.2006 21:37:
Sä oot ihana. :D
[/q]
Mä tiedän. Eiks Marja oo kertonu? =D

[q]Epailija, 28.9.2006 16:05:
Itse asiassa periaatteessa on. Toki jos kyseessä on oma muija, niin silloin voidaan olettaa, ettei sinulla periaatteessa ole hirveästi tuollaista vastaan (ellei suhde sitten ole platoninen). Tilanne on kuitenkin sellainen, jossa sinä et pysty sanomaan "ei", jolloin kyse on seksuaalisesta hyväksikäytöstä - olettaen tietysti, ettet erikseen ole antanut lupaa tällaisiin herätyksiin.
[/q]
Tuota vastausta juuri odotin ja kun tuosta harvemmin kukaan pahastuu niin missä kulkee ton oletuksen raja? :)

[q]Juanita, 28.9.2006 10:22:
Pää hajoo Sorellan kaa. Harvinaisen itsekeskeinen ja epätasapainoinen ihminen. Eilen kun Makin poistettiin, se nyyhkii " miks aina mulle käy näin" jepjep. Ja kaikki kiusaa ja kukaaneileikimunkaa...Nyt se sit syyttää kaikesta äitiä ja isää!
Ihanaa että ne on löytäneet Miran kanssa toisensa, Sorella voi vuodattaa kaiken Miralle ja Mira sitten infoo muita asukkeja kaikesta keskustelusta... ja sitten Mira voi taas mustamaalata muita asukkeja Sorelle... Kunnon draamaa, jes! En vaan tajuu miten se Kaki jaksaa kuunnella sitä akkaa? Sore nyyhkii Kakin kainalossa vaikka eilen vielä pelkäs että se tulee yöllä lääppimään sitä...huhuh!
[/q]
Mä oon niiiiin samaa mieltä, veit sanat suustani!

[q]hallucinogen, 28.9.2006 20:55:
Tuota vastausta juuri odotin ja kun tuosta harvemmin kukaan pahastuu niin missä kulkee ton oletuksen raja? :)
[/q]

En sanoisi, että pelkkä oletus moisesta antaa oikeutuksen tekoon, mutta se voi sen sijaan toimia lieventävänä asianhaarana. Jos oma muija lupia kyselemättä herättäisi suihinotolla, niin kyllä siinä olisi perusteet nostaa syyte, mutta toisaalta parisuhde saattaisi perustellusti vaikuttaa tuomioon lieventävästi. Riittääkö tuollainen kännisekoilu sitten lieventämään tekoa? Kyllä minun mielestäni, mutta ei paljoa - ja vaikka lieventäviä asianhaaroja olisi kuinka, niin itse teko on silti IMO väärin.

Henk. koht. pahastuisin jopa parisuhteessa, jos asiasta ei oltaisi keskusteltu etukäteen. Ihan periaatteen vuoksi.

[q]Epailija, 28.9.2006 21:02:
Henk. koht. pahastuisin jopa parisuhteessa, jos asiasta ei oltaisi keskusteltu etukäteen. Ihan periaatteen vuoksi.
[/q]
Pyh, koko touhusta ois puolet hauskuudesta pois jos siinä ei ois täydellistä yllätysmomenttia :D Ainoastaan sit nostaisin muijaa vastaan syytteen jos heräisin siihen ja oisin juuri ollu unissani matkaamassa Vorlonien planeetalle =D

[q]hallucinogen, 28.9.2006 21:06:
Pyh, koko touhusta ois puolet hauskuudesta pois jos siinä ei ois täydellistä yllätysmomenttia :D [/q]

Täydellistä yllätysmomenttia? Ai niin kuin raiskauksissa? En minä menisi seksiä parisuhteessa ihan täydelliseksi yllätykseksi missään tilanteessa kutsumaan. Sinä (ja varmaan moni muu) vieläpä ehkä jollain tasolla toivoisit ja odottaisit, että noin kävisi.

[q]Epailija, 28.9.2006 21:12:
Sinä (ja varmaan moni muu) vieläpä ehkä jollain tasolla toivoisit ja odottaisit, että noin kävisi.
[/q]
No kyllä se mummon vanhan vekkarin aina voittaa :D

[q]KooKie, 28.9.2006 21:55:
Ei oo tullut puheeksi. Ehkä se haluu suojella sua multa, tai mua syytteiltä seksuaalisesta häirinnästä. :(
[/q]
No sovitaan niin, että jos satun näkemään unia Vorlonien homeworldistä niin käyt ostaa mulle Bbylon 5 full dvd-boxin :D

[q]KooKie, 28.9.2006 22:02:
Mulla on ne kaikki tuotantokaudet ja elokuvat himassa jo.
[/q]
Mulla vaan koneella mutta takavarikoin ne sulta sit jos sattuu keskeytymään maailmankaikkeuden tärkein uni =D

Saanks mä kysyy et ... "Mikä *vetin SPOILERI varoitus?" mitä helvettiä big brotherin kaltasessa formaatissa voi muka spoilata?? totahan voi olla kattomatta vaikka kuulkauden missaamatta mitään? sori mut mulle ei oo ikinä oikeen auennu et mitä mitä hienoo ja mielenkiintosta on ku läjä ihmisiä lukitaan huoneistoon ja sit niitä pitää pällistellä 24/7 ?

aahh, tekipäs hyvää... kiits!

[q]Lyylikki, 28.9.2006 22:31:
Veikkaan, että Sari levyttää vuoden sisällä albumin tai vähintään sinkun, jotain pikkutuhmaa...

[/q]

Joo ja rohkeat bikinikuvat Hymyssä

Veikkaan, että Sari levyttää vuoden sisällä albumin tai vähintään sinkun, jotain pikkutuhmaa...

[q]hallucinogen, 28.9.2006 22:05:
Mulla vaan koneella mutta takavarikoin ne sulta sit jos sattuu keskeytymään maailmankaikkeuden tärkein uni =D
[/q]

Voi vit illan naurut tästä

o__O en oo kattonu eikä todellakaan tarvitse enää katsoa. kaikki on ihan vitun mental tsk tsk vittu viiraAa. *toktok*

Kaarlo :D<3 Ai saatana se kyl tuo katottavaa tohon sarjaan!

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O