SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]KooKie, 15.3.2007 21:31:
Yhteenveto: On hyvä alkaa seurustella jos wowittaa -> wowittamalla siitä suhteesta saa paskan -> sit on parempi syy wowittaa!
[/q]

voiku söpöö ^_^

[q]Cera, 16.3.2007 07:28:
---
KooKie,
Yhteenveto: On hyvä alkaa seurustella jos wowittaa -> wowittamalla siitä suhteesta saa paskan -> sit on parempi syy wowittaa!

---

ai mut mitä jos me wowitetaan yhdessä :(

minä paskasti ja se hyvin :D <3
[/q]

Kyllä se siitä, mekin harrastetaan tätä. Se paskasti ja minä hyvin

eilen tuli 2v täyteen sit *sydän* mut meni suunitelmat mönkää ku suuniteltiin et mennään syömään ja leffaan mut satuinkin saamaan 11 tuntisen työpäivän ku puuttui väkeä kahvilast mis oon töis ja kaiken kukkuraks päivän aikana nous kuumetta ja ku pääsin töist oli jo niin ryytyny ja turtunu olo et teki mieli vaan vajota sängynpohjaan ja herätä vast ku on parempi olo...*uuh* et näin meni meidän 2v juhlat...*eiei* tänään oli pakko sit soittaa molempiin duuneihin ja pitää saikkua.. aika ikimuistonen 2v.. olokin aivan mahtava...

Täällä ollaan ja kesällä naimisiin maailman ihanimman ja kauneimman naisen kanssa*jiihaa*

[q]jokke123, 20.3.2007 20:07:
Täällä ollaan ja kesällä naimisiin maailman ihanimman ja kauneimman naisen kanssa*jiihaa*
[/q]

Onneksi olkoon *sydän*

Rakas tyttöystävä taas osoitti, kuinka paljon hän minusta taitaa tykätä :)

[q]bubbelgum, 1.4.2007 17:21:
Kröhöm, eikö kukaan teistä tullut ees ajatelleeks että tänään on aprillipäivä?

[/q]

AHAHAAAAA!!! Ja juuri kun tyytyväisenä ajattelin, että TÄNÄ vuonna kukaan ei onnistunut huiputtamaan mua...Senkin...!!!

voi vitun takinkääntäjät

Oho, mitä juonenkäänteitä *sydän*

ja näin asiasta avaruuteen... kohta 3v täynnä

Paras luukku *sydän* *sydän*

Dramatiikka on suhteen suola!

[q]lohikarme, 28.3.2007 00:14:
Dramatiikka on suhteen suola!
[/q]

Varsinkin klubbari-dramatiikka.. Pipa on *sydän*

[q]bubbelgum, 1.4.2007 16:03:

I´m so happy.
[/q]

Tosi mukava juttu!!

pääisiäsen jälkeen tuleepi 6 vuotta täyteen. pitänee söpöillä jotain oikein urakalla. *sydän*

[q]Cera, 30.3.2007 12:57:

välttämättä en nähnyt tän päivän tuloa kuitenkaan.
että uhraan vaatteitani jonnekkin komeroon vietäväksi muovipusseissa...
niisk.
[/q]

omg! kuin kykenet tuohon. rispekt.

[q]lohikarme, 11.11.2007 01:27:
neljäs vuosi menossa.... hyvin pyyhkii.
[/q]
Niin pyyhkii *sydän*

tänne ei kannata haluta liikaa
jos on kuluttanut sinkkuluukkuaikansa vaan tänne pääsyä murehtien voi tänne päästyään kummasti jäädä kaivelemaan kaikki ne sinkkuelämän kivat puolet

eikä tänne pidä pyrkiä. se vaan tapahtuu(jos tapahtuu), kun sitä vähiten odottaa(ja luultavasti myös vähiten haluaa) ja silloin siitä tietää että on yhdessä oikeista syistä
ei koska haluaa suhdetta, vaan koska haluaa sen kenen kanssa suhteeseen päätyy

Hmh.. Missä on naimis-luukku.. Meinaan mä oisin sit siirtyny sinne*iloinen*

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O