SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- ...
- 138
- Seuraava »
Tänne hyppivi tämän mörököllin tie taasen vaihteheks
Suoraan sanottuna NYT v*tuttaa tää..en saa enää mennä paikkoihin ja tapahtumiin joihin haluan..Vaikka jopa pyysin toista mukaan niin ei...Koska jos meen saan kärsiä seurauksista...MiTä prklettä tää nyt sitte On!? Hä!? Aaaaargh...ei oo kiva roikkua näin kahen kuoren välissä ku pitää päättää!!! rupee pikkuhiljaa epäilyttämään onkohan mua ollenkaa tehty seurustelevaikseks...
[q]Sssan*, 28.2.2007 10:24:
Suoraan sanottuna NYT v*tuttaa tää..en saa enää mennä paikkoihin ja tapahtumiin joihin haluan..Vaikka jopa pyysin toista mukaan niin ei...Koska jos meen saan kärsiä seurauksista...MiTä prklettä tää nyt sitte On!? Hä!? Aaaaargh...ei oo kiva roikkua näin kahen kuoren välissä ku pitää päättää!!! rupee pikkuhiljaa epäilyttämään onkohan mua ollenkaa tehty seurustelevaikseks...
[/q]
Joo ei kuulosta hyvältä. Parisuhteessa tulee neuvotella ja joustaa. Itse henkilökohtaisesti tykkään, että tyttöystävä pitää hieman jöötiä, mut jos se alkais mua komentelee ja rajoittaa ilman päteviä perusteluja, niin pikkuhiljaa alkais hermostuttamaan.
Mä en käsitä ihmisiä, jotka rajoittaa esim. "et saa mennä baareihin, etkä saa mennä klubeille, et saa tehdä sitä ja tätä, teet vain miten mä tykkään jne". Ymmärrän, jos näihin rajoitteisiin ois perustelut, esim. että toisella ei yksinkertaisesti ja todistetusti pysy homma hanskassa tai että pariskunnan rahavarat on tosi finaalissa tai vaikka että toinen kipeästi haluaisi viettää yhteistä aikaa, kun sekin on ollut jo pitkään kortilla. Täs vaa muutamat hätäiset esimerkit.
[q]sapeli, 1.3.2007 02:04:
6kk ihanaa yhteiseloa kiitos kulta *sydän*
[/q]ai sä lasket päiviä*hmph**hihu**sydän*
2 vuotta
[q]Jammailija, 28.2.2007 10:57:
---
Sssan*, 28.2.2007 10:24:
---
Joo ei kuulosta hyvältä. Parisuhteessa tulee neuvotella ja joustaa. Itse henkilökohtaisesti tykkään, että tyttöystävä pitää hieman jöötiä, mut jos se alkais mua komentelee ja rajoittaa ilman päteviä perusteluja, niin pikkuhiljaa alkais hermostuttamaan.
Mä en käsitä ihmisiä, jotka rajoittaa esim. "et saa mennä baareihin, etkä saa mennä klubeille, et saa tehdä sitä ja tätä, teet vain miten mä tykkään jne". Ymmärrän, jos näihin rajoitteisiin ois perustelut, esim. että toisella ei yksinkertaisesti ja todistetusti pysy homma hanskassa tai että pariskunnan rahavarat on tosi finaalissa tai vaikka että toinen kipeästi haluaisi viettää yhteistä aikaa, kun sekin on ollut jo pitkään kortilla. Täs vaa muutamat hätäiset esimerkit.
[/q]
Joo..ei tää meillä tosiaankaan yleistä oo...olin ihan puulla päähän lyöty ku kuulin ton ihan suoraan sanottuna ja suurinpiirtein..!No ollaan nyt käyty sellanen n.yhteensä 5 tunnin syventävä keskustelu aiheesta ja päästiin jonkulaiseen sopuun!Myönsi sanoneensa ja käyttäytyneensä epäreilusti...Nyt sit jatketaan kun ennenki ja toivon ettei tarvii kohdata mitään "seurauksia" siitä et lähen silloin tällöin tekemään omia juttuja ja meen bileilemään omanlaisiin bileisiini!!en tosiaankaan just halua että tää menee milloonkaan siihen et ruvetaan rajoittamaan toisiamme ja menojamme liikaa..ei ei..Ku muutenki ollaan tosi paljon yhdessä..Ehkä tää on jotain näitä suhteen kasvukipuja tms..Who knows..
[q]Sssan*, 1.3.2007 21:57:
---
Jammailija, 28.2.2007 10:57:
---
---
---
Ehkä tää on jotain näitä suhteen kasvukipuja tms..Who knows..
[/q]
No välil pitää vähän kolistella ja kipinöidä. Mut huippu kuulla, että on kunnol juteltu ja siasta on päästy yhteisymmärrykseen. Hooray for toimiva parisuhde*hihu*!
[q]Sssan*, 1.3.2007 21:57:
---
Jammailija, 28.2.2007 10:57:
---
---
---
Ehkä tää on jotain näitä suhteen kasvukipuja tms..Who knows..
[/q]
No välil pitää vähän kolistella ja kipinöidä. Mut huippu kuulla, että on kunnol juteltu ja asiasta on päästy yhteisymmärrykseen. Hooray for toimiva parisuhde*hihu*!
En nyt ole oikein varma kumpaan luukkkuun tämä mahtaisi kuulua mutta antaa palaa.
Olin tavannut noin pari kuukautta sitten yhden tosi mukavan tytön ja kaikki näytti todella hyvältä ja homma luisti kuin liukkarilla konsanaan. No sitten tämä tyttö rupesi vihjailemaan että on todella kiva olla sinun kanssasi ja niin edelleen mutta minulla on myös muita ''KAVEREITA'' muualla euroopassa mutta en ole niihin varmaan missään yhteyksissä. No tämä jaksoi häiritä sen pienen hetken kunnes tänään taas tuli asia puheeksi ja selvisi että hänellä oli ollut myös muuta sutinaa tänäkin aika kun ollaan hengailtu yhdessä vaikka hän antoi ymmärtää että hän ei ikinä lähde mihinkään juttuun mukaan vaan sellain puoli vakavissaan!!!
Siis niinku VITTU minkä takia minä tapaan aina juuri ne väärät naiset. Alkaa jo pikku hiljaa kypsyttämään koko homma ja arvata voi että vituttaako???
Kymmenvuotistaipaleen kunniaksi varattu aika maistraatista kolmen kuukauden päästä
[q]Kon-tiki, 1.3.2007 13:51:
Ai täällon tämmönenkin luukku...
Mä: "Niin, paskataiteesta sitä kyllä välitetään paljon enemmän kuin musta" <kääntää kylkeä puolivittuuntuneena. Kumpikin alkaa nukkua>
[/q]
Oikeasti vihonviimeinen veto alkaa vertaamaan itseään johonkin harrastukseen. Toi menee lopussa siihen "joko mä tai *harrastus*" paskaan. Toinen on kovaan ääneen kritisoida toisen "rakasta" harrastusta, oli se lähes mikä vaan. Itseäni ainakin ahdistaa moinen pahasti.
[q]Hansu, 2.3.2007 14:03:
Kymmenvuotistaipaleen kunniaksi varattu aika maistraatista kolmen kuukauden päästä
[/q]
Onneksi olkoon!
[q]sts, 2.3.2007 14:15:
---
Hansu, 2.3.2007 14:03:
---
Onneksi olkoon![/q]
Kiitti!
[q]Kon-tiki,
[/q]
No oma eksä laitto näitä kivoi ultimaatumeita joista pahin oli kyllä: "Bilejärkkäily tai minä".
Ottaen huomioon että se on rakkain harrastus ja ainoa asia jossa pidän itseäni edes kohtalaisena.
[q]ezzy, 2.3.2007 12:40:
---
Kon-tiki, 1.3.2007 13:51:
Ai täällon tämmönenkin luukku...
Mä: "Niin, paskataiteesta sitä kyllä välitetään paljon enemmän kuin musta" <kääntää kylkeä puolivittuuntuneena. Kumpikin alkaa nukkua>
---
Oikeasti vihonviimeinen veto alkaa vertaamaan itseään johonkin harrastukseen. Toi menee lopussa siihen "joko mä tai *harrastus*" paskaan. [/q]
Ei ole ikinä mulla mennyt siihen sellaisen ultimaatumin puolelle, jollaiset sitäpaitsi ovat niin järjettömiä, etteivät tyhmyydessään oikeastaan täytä "vihoviimeiseltä" vaadittavan v-mäisyyden tunnusmerkistöä.
Tiedän, että taide ja mä ollaan bf:lle yhtä tärkeitä ja kiitän onneani siitä, että hän tuntee sen verran taideporukoita, että kyldyyrihenkinen juttuseura on hänelle (mahdollisin pienin keskeytyksin) aina taattu, kun siltä tuntuu. Ja niin sen pitää ollakin. Kyllä myös mun (hänen näkökulmastaan) käsittämättömistä asioista intoilut ihmetyttää häntä välillä, mutta onneksi on tämä rakkain bileharrastus, joka yhdistää meidät eroavaisuuksistamme huolimatta.
...joo mut ton mun kertoman vuoropuhelun syynä olikin havainnollistaa, miten järjettömistä pikkuseikoista riidat meillä syntyvät ja eskaloituvatkin. Siis kirjasta yöpöydällä.
[q]sts, 2.3.2007 18:05:
---
Kon-tiki,
---
No oma eksä laitto näitä kivoi ultimaatumeita joista pahin oli kyllä: "Bilejärkkäily tai minä".
[/q]
*igor**hikoil**ding*
Helvata, sehän alkaa kohta olla 2 vuotta kiikarissa! Täähän on jo ihan vakavaa!
6 vuotta täyteen tänään. aikamoinen saavutus. *sydän**hihu*
4. päivä tuli 13kk yhdessä ihanan kanssa. *sydän*
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- ...