SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...
- 138
- Seuraava »
Viikko sitten meillä oli 3 vuotispäivä. *sydän* Ollaan kyllä tiiviisti ollu yhes alusta asti ja melkein heti muutettiin yhteen. Toimii!
En oo koskaan ennen ollut näin onnellinen....*sydän*
[q]vinsku, 7.3.2007 08:57:
4. päivä tuli 13kk yhdessä ihanan kanssa. *sydän*
[/q]
Kuinka teiniä <3
[q]sts, 7.3.2007 12:48:
---
vinsku, 7.3.2007 08:57:
4. päivä tuli 13kk yhdessä ihanan kanssa. *sydän*
---
Kuinka teiniä <3
[/q]
[q]Norb, 7.3.2007 12:55:
Ihkuu*sydän* Meil tuli kans 25kk yhes *sydän*
[/q]
Onnee kovasti
*sydän*- on hyvä hymiö kuvaan tätä kaikkea
[q]Norb, 7.3.2007 12:55:
Ihkuu*sydän* Meil tuli kans 25kk yhes *sydän*
Me vietetään joka kuukaus meidän yhdessäolo kuukausipäiviä, menkkapäiviä, tunteja, seksinharrastamis kertoja ja..
[/q]
Aika paljon skitsottavaa sulla, jos mies unohtaa kaikki noi
[q]Fyraett, 8.3.2007 17:10:
kelaa nyt, siel sun poikas ninjarunkkailee intis ja ajattelee suo ja lähettelee tekstareit ja sä vaa feidaat..
[/q]
Mä oon huono tyttöystävä
[q]Norb, 8.3.2007 17:00:
Mä *toktok* oon niin ajattelematon kun otan häppää. Eilen en sit vastannu kullalle puhelimeen enkä laittanu viestiä - - - Mä vaan "unohdan" *toktok* kun juon, etenkin jos on paljon porukkaa ja juttua riittää..
[/q]Juu, mä kärsin samasta ongelmasta. Puhelin vaan unohtuu ihan täysin sinne käsilaukkuun kun oon humalassa. Enkä tietenkään myöskään hälyssä kuule, jos toinen yrittää soittaa *uuh*. Pitäis vaan jotenkuten yrittää muistaa tsekata kännyä silloin tällöin, mut miten sen muistais!!
Voi vitsit teiän kaa.. Onnea teille kaikille.. Pitäkää mussuistanne lujaa kiinni *sydän*
Itsehän jouduin poistumaan täältä luukusta 2 vkoa sitte.. Miks te onnistutte siinä missä mä en..? Epistä. Kaipaan kultaa ihan sairaasti, mutta nyt pitäs tyytyä siihen että ollaan ystäviä.. Mikä on sentään enemmän ku kavereita, mut silti aivan liian kaukana siitä mitä haluaisin olla.
Minkä ihmeen takia seurustelun pitää olla niin vaikeeta, vaik se on oikeesti upeinta..?
Täällä on kyllä ihan kiva olla
pitää muistaa ain, että parisuhteessa on aina vähintään kaksi ihmistä, eikä kukaan oo ajatustenlukija ja näin ollen voi tietää miltä toisesta tuntuu jos sitä ei sanota ääneen. se kun tuppaa toisinaan aina unohtumaan ja siitä sitten rupeaa asiat kasaantumaan. tuli siitä semmonen muistutus tuossa viime viikonloppuna. kun sitten iski vielä ihana paskatauti tuli sitten vietettyä maailman mukavin viikko kun ei oikein mitään muuta voinnut tehdä kun miettiä ja odottaa, että saisi tietää mitä se toinen nyt oikeen aikoo ja haluaa. en nyt keksi parempaa sananlaskua tähän ku, että hyvää kannattaa odottaa. hah.
*sydän*
[q]Kit^, 8.3.2007 17:11:
Voi vitsit teiän kaa.. Onnea teille kaikille.. Pitäkää mussuistanne lujaa kiinni *sydän*
Itsehän jouduin poistumaan täältä luukusta 2 vkoa sitte.. Miks te onnistutte siinä missä mä en..? Epistä. Kaipaan kultaa ihan sairaasti, mutta nyt pitäs tyytyä siihen että ollaan ystäviä.. Mikä on sentään enemmän ku kavereita, mut silti aivan liian kaukana siitä mitä haluaisin olla.
Minkä ihmeen takia seurustelun pitää olla niin vaikeeta, vaik se on oikeesti upeinta..?
[/q]
Komppaan, kohtalontoveri kun olen. 6 v. onnea ja viikossa maailma päälaelleen.
Uskokaa hyvällä kun sanomme, että pitäkää kiinni rakkaistanne
on tullu tässä seukkailtua jo kohta 5 ja puoli vuotta
[q]Norb, 8.3.2007 17:37:
---
Fyraett, 8.3.2007 17:10:
kelaa nyt, siel sun poikas ninjarunkkailee intis ja ajattelee suo ja lähettelee tekstareit ja sä vaa feidaat..
---
Mä oon huono tyttöystävä
[/q]
Täysin eri asia tehdä tuota tietoisesti, kuin vahingossa/epähuomiossa. Jos teet tietoisesti ja toistuvasti, niin kannattaa miettiä asioita.
ihan kohta tulee puolitoista vuotta jo täyteen tunteet vaan voimistuu koko ajan.Hassu tunne tää rakkaus
[q]Cera, 15.3.2007 17:00:
Joo morjens.
voisin ihan hyvillä mielin siirtyä nyt tänne
[/q]
WoW yhdistää ihmisiä, pitäs varmaan hommaa peliaikaa ja alkaa heruttaa jotain dwarffia.
[q]hallucinogen, 15.3.2007 19:47:
WoW yhdistää ihmisiä, pitäs varmaan hommaa peliaikaa ja alkaa heruttaa jotain dwarffia.
[/q]
Kyllä! Varsinkin noi dworf huntardit on ylisöpöjä :D
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...