SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- ...
- 138
- Seuraava »
[q]lohikarme, 27.3.2006 19:39:
O-ou...häät lähenee Musta tulee pian ukkomies... mut maailman parhaan naisen kans *sydän*
[/q]
ooooh, onneksi olkoon mä odottelen niit aikoi ku omat kaverit alkaa muuttaa yhteen ja mennä kihloihin ja naimisiin pääsis häihin! ne on niin ihania
Oli muuten viime kuussa 5vuotis-päivä ja kihlapäivä.*sydän*
Ja ens vuoden puolella musta tulee The Rouva. *pihkassa**plur*
Mun beibe on maailman paras ja ihanin!!
Siellä se tamppas mun vierellä Laserissa Säteen lauantaisaunassa hiki roiskuen ja chillipisteellä istuessa tuijotti mua hymyillen ja sanoi: "Tiiätkö?, musta tuntuu aina vaan enemmän, että sä oot mun elämän nainen..."
Huijuijui!!! ...oon niiiiin onnellinen, kun tuo ihminen sietää mua...!
[q]RainChild, 27.3.2006 19:43:
---
mä odottelen niit aikoi ku omat kaverit alkaa muuttaa yhteen ja mennä kihloihin ja naimisiin pääsis häihin! ne on niin ihania
[/q]
Sitä nyt saa odottaa kauan, ainakin mun taholta.
Voi perkele.. panettaa. Ja mies on aivan liian kaukana.. ARRGGHH
2 vuotta täynnä tänään *pökr**nauru**sydän*
6 kk *sydän*
[q]RainChild, 27.3.2006 19:43:
häihin! ne on niin ihania
[/q]
Häät on tosi jees. Niissä saa ilmasta viinaa.
[q]noena, 29.7.2008 09:43:
2 vuotta täynnä tänään *pökr**nauru**sydän*
[/q]
*plur*Rakkaus on maailman PARAS asia ikinä -huoh!- ....JEEEE!
Hihiii, minäkin tunnen tänne kuuluvani ^^ ja kuulunkin. Ja onpa miulla myös maailman paras rakaskin *sydän*
Lupauduttiin sitte toisillemme <3
onnellisten tapahtumien ja sattumien summa..
Seukkailu on ihqa <3
[q]punos, 24.11.2007 09:59:
rakkaani on nyt ollut hieman alle puolet suhteemme ajasta vaiho-oppilaana brysselissä, eikä tämä ole vaikuttanut suhteeseemme millään tavoin negatiivisesti. todennäköisesti muutamme yhteen kun hän muuttaa takaisin suomeen.
elämä hymyilee vaikka syksy yrittääkin aina pissiä aamiasmuroihini.
en ole koskaan ollut näin onnellinen.
[/q]
Kevät *sydän*
Etäsuhde on jo jatkunut reilusti yli puoli vuotta, ja suhteemme vain syvenee joka hetki.
Rakkaani on nyt ollut pääsiäislomalla Suomessa pari viikkoa ja olemme suunnitelleet yhteenmuuttamista joka tapahtuu Elokuussa, sekä sitä edeltävää kuukauden lomaani, jolloin aiomme kiertää yhdessä Eurooppaa.
Täytän kohta pyöreitä, ja uusi vuosikymmen elämässäni vaikuttaa alkavan hienommin kuin mikään osa elämässäni koskaan tähän mennessä.
tuntuupa kummalta lukea tän luukun tekstejä, seurustelu tuntuu aika kaukaiselta ajatukselta kun viimeisestä oikeasta suhteesta on niin paljon aikaa *täh*
Ei kannata.
[q]KooKie, 24.2.2007 20:21:
---
KooKie, 28.4.2005 11:53:
Ois kyllä pitänyt ihan suosiolla pysyä tuolla SINKKULUUKUSSA kert elämä on sata kertaa helpompaa niin Hyvä tyttö. Vaan mitäpä valittaa, poika on kuitenki ehk ihanin ja parasta mulle. *sydän*
---
Oh teh good "old" memories - taisin jo vappuna heivata ton pojan mäkeen.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[size=1]ps. Joo, mä en suinkaan vietä tylsää lauantai-iltaa lukemalla vanhoja postauksiani klubbarissa.[/size]
[/q]
Tasan kolme vuotta sitten illuissa puristelimme toistemme erogeenisia alueita vaatteiden läpi :D
"Groping at the first sight"
Seurustelen ja olen hyvinhyvin onnellinen juuri hänen kanssaan *sydän*
Suunnitelmissa jo päivä, jolloin rengastaudumme
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48