SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]titi, 23.11.2005 17:10:
toihan on nyt ihan tavatonta...miettikää, että se vessa paperi rulla sitä likasta (tai vaikka puhdastakin) seinää vasten joka krt kun otatte paperia...
[/q]

Siis mulle toi on ihan yks ja sama, mutta siis se on paljon kätevämpi ottaa sieltä se paperi kun se on siinä esillä eikä siellä takana piilossa

[q]titi, 23.11.2005 17:10:
toihan on nyt ihan tavatonta...miettikää, että se vessa paperi rulla sitä likasta (tai vaikka puhdastakin) seinää vasten joka krt kun otatte paperia...
[/q]

Kyllähän se paperi osuu siihen seinään vaikka se rulla oliskin "oikein" päin
Tosin, kyllä itsekin tykkään, että se tulee sieltä päältä päin... mut ei se kamala homma ole kääntää se rulla jos sen huomaa olevan "väärin" päin...turha mitään väittelyä aloittaa

[q]Super-Kerttu, 23.11.2005 15:35:
Mun mielestäkin toi vessapaperijuttu on ihan ihmejuttu..*ding* Mä en ole ikinä jaksanut miettii, miten päin sen rullan siihen telineeseen tökkäsen.. Mutta nyt tuon yhden kanssa asuessa, olen saanut tarkat ohjeet siitä, miten päin se rulla siihen telineeseen kuuluu!

Toki minäkin olen meille joitakin sääntöjä sanellut.*tirsk* Meillä ainakin yhteispeli on sujunut loistavasti.. Vaikka tietty yhteentörmäyksiä sattuukin..Mun mielestä seukkaus on ainakin kaikkein parasta! *sydän*
[/q]
Yhteispeli meil kyl sujuu. Ku siivotaankin, ni touhutaan molemmat extratehokkaasti yxyhteen ja innolla*hihu*. Silloin ku riitoja tulee, ni kumma kyl ne monesti tulee ihmekiristelyistä ja mitä kummallisemmista asioista. Kieltämättä aika erikivaa tää seukkaus sun kanssa*vink**sydän*.

Tämä oleilu on syt siis ohitse, asiat vain menevät välillä toisin kuin suunnittelee ja toivoo.
Mitään en vaihtaisi näistä vuosista pois.

[q]juGis, 27.11.2005 22:10:
Dodiih, täällä ollaan *sydän*
[/q]

IhQuu No ei, oikeesti ihana juttu

No nyt voi sitten ihan virallistaa tiedon, olemme Sampon kanssa nyt kihloissa, häitä suunnitellaan tod. näk. ensi kesäksi. Olen onnentyttö!

*ympärilleenkatsel*

Täällähän näyttää ihan kivalta

[q]sapeli, 3.12.2005 16:00:
*ympärilleenkatsel*

Täällähän näyttää ihan kivalta
[/q]

Kyl

Noonniiih..Täällä oltas taas.*Tunkee tyytyväisen muitten joukkoon**plur*

[q]Zapa, 23.11.2005 21:14:
jos riidat saa aikaan vessapaperirullan asennosta niin saattaisikohan taustalla olla jotain muutakin ongelmaa?? tuntuu vaan kummalliselta. mutta tuleehan niitä ongelmia pienistäkin asioista, siivous on varmaan aika yleinen riidanaihe. ja roskien vieminen!!! mua ainakin vitutti toimia toisen "roskakuskina" kun toinen osapuoli ei ollut vienyt paperi tai muita roskia viimeiseen puoleen vuoteen kertaakaan keskusteluista & pyynnöistä huolimatta! sitten kun näitä pikkuasioita alkaa kertymään tarpeeksi ja niitä ei saada selvitettyä niin potti alkaakin olla selvä.
[/q]

No mun mielipide on et pienistä asioista tulee helpommin riitaa jos ei oo mitää isompaa. Ihminen ei voi oikein olla ikinä tyytyväinen. Aina pitää keksiä jotain mistä valittaa. Jos ei löydy mitään kunnollista (oikeaa?) riidan aihetta niin silloin kelpaa jokin pienempi ja vähäpätöisempikin asia.

JEEEE!
Meitsikin on onnellisesti kuulunut tähän kastiin nyt hetkisen! *pihkassa**plur*

TeMpPu

[q]faarao, 8.12.2005 15:57:
---
Zapa, 23.11.2005 21:14:
jos riidat saa aikaan vessapaperirullan asennosta niin saattaisikohan taustalla olla jotain muutakin ongelmaa?? tuntuu vaan kummalliselta. mutta tuleehan niitä ongelmia pienistäkin asioista, siivous on varmaan aika yleinen riidanaihe. ja roskien vieminen!!! mua ainakin vitutti toimia toisen "roskakuskina" kun toinen osapuoli ei ollut vienyt paperi tai muita roskia viimeiseen puoleen vuoteen kertaakaan keskusteluista & pyynnöistä huolimatta! sitten kun näitä pikkuasioita alkaa kertymään tarpeeksi ja niitä ei saada selvitettyä niin potti alkaakin olla selvä.

---

No mun mielipide on et pienistä asioista tulee helpommin riitaa jos ei oo mitää isompaa. Ihminen ei voi oikein olla ikinä tyytyväinen. Aina pitää keksiä jotain mistä valittaa. Jos ei löydy mitään kunnollista (oikeaa?) riidan aihetta niin silloin kelpaa jokin pienempi ja vähäpätöisempikin asia.
[/q]

toi on muuten totta. nimim "valitan" usein pienistä :D

Jouluaattona tuli täyteen ½ vuotta poissaoloa tuolta toisesta luukusta *sydän*. Enpä kyllä haluais yhtään sinne takas!

[q]akir0,
Ja aiheeseen, nyt jo yli 6kk onnellisesti täällä!
[/q]

Näemmä 11.1.2004 on tullu eka viesti tähän luukkuun kirjoitettua ja nyt tosiaan jo 2,5vuotta yhdessäoloa takana :)

[q]Mar6, 21.9.2008 22:06:
Ilmiömäistä, olen ehkä viimein löytänyt sen mitä olen etsinyt ja minkä olen aina tiennyt olevan olemassa. *sydän*
[/q]

onnea kuomaseni...

[q]osama, 31.12.2005 10:00:
ilmoitan poistuvani.
[/q]
Höh. Luin ensin, että ilmoitan polvistuvani.
Luulin jo, että saatiin romantiikkaa *eikä*

4,5 vuotta takana, reilu vuosi siitä kihloissa. ihanaa olla vieläkin rakastunut.

ärsyttävää seurustelussa on se että kun toine tekee jotain mistä en pidä , niin sit sille suututaan sun muuta. miks kavereille ei suututa sellasista asioista? ja miks ihmeessä ku toisella on paha olo tai sitä vituttaa nii miks se tarttuu siihen toiseenki, vituttaa samaa aikaa ja on paha olo sun muuta... Mä en vaa tajuu *eikä*

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O