SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- ...
- 138
- Seuraava »
Huomenna tulee 9 kk täyteen.. Onpa aika kulunu nopeasti.*whaat*
Mutta sitäkin ihanampaa on ollu. *sydän*
Täällä on tosiaan hyvä olla Reilu 3 kk olen täällä pyörinyt ja toivottavasti pysynkin vielä hyvin kauan. Voi ku olisi kiva muuttaa yhteen *sydän*
7 kk
Tänään tuli 2 vuotta täyteen! *plur**sydän*
Sunnuntaina tulee 1 vuosi täyteen *sydän*
Aika on kulunu kuin siivillä ja sinä aikana
on ehtiny tapauhtuu niin paljon kaikkee ihanaa
Rakastan *sydän*
Tänään perjantaina (18.11) tulee 4 vuotta kihloissa. :)
[q]sapeli, 16.11.2005 10:38:
Tässä ois kiva olla muuten galluppi - "kuinka kauan yhdessä?", jota voisi sitten aina päivittää kun tulee merkittäviä kuukausi/vuosipäiviä
Ikävä vaan että topikin aloittaja ei näytä olevan kovin aktiivinen...
edit: meinaan vaan että enemmistö täälläolijoista näyttää olleen yhdessä alle vuoden, mikä näyttäisi viittaavan siihen että ekan vuoden aikana yleensä löydetään ne erimielisyydetkin ja ratkeaa kestääkö suhde ne vai ei.
[/q]
Tästä tuli mieleen että onko ikisinkut (kuten minä) huomanneet jonkun selvän suhteiden kestoajan omalta kohdalta? Mulla kuukausi on aika vakio, kesällä meni lähemmäs muutamaa päivää *justjoo**blush*
[q]rose, 16.11.2005 15:45:
---
sapeli, 16.11.2005 10:38:
Tässä ois kiva olla muuten galluppi - "kuinka kauan yhdessä?", jota voisi sitten aina päivittää kun tulee merkittäviä kuukausi/vuosipäiviä
Ikävä vaan että topikin aloittaja ei näytä olevan kovin aktiivinen...
edit: meinaan vaan että enemmistö täälläolijoista näyttää olleen yhdessä alle vuoden, mikä näyttäisi viittaavan siihen että ekan vuoden aikana yleensä löydetään ne erimielisyydetkin ja ratkeaa kestääkö suhde ne vai ei.
---
Tästä tuli mieleen että onko ikisinkut (kuten minä) huomanneet jonkun selvän suhteiden kestoajan omalta kohdalta? Mulla kuukausi on aika vakio, kesällä meni lähemmäs muutamaa päivää *justjoo**blush*
[/q]
Ei välttis oo paras paikka kysyä ikisinkkuudesta
Mut oikeastaan sinkkuluukkuunkin vois perustaa gallupin siitä kuinka kauan edellinen suhde kesti, tai että kuinka kauan on ollu sinkkuna
[q]rose, 16.11.2005 15:45:
[/q]
Kakskymppinen ei ole "ikisinkku" ja kuukausi ei ole "suhde."
My two cents worth.
[q]Jone, 18.11.2005 00:39:
---
rose, 16.11.2005 15:45:
---
Kakskymppinen ei ole "ikisinkku" ja kuukausi ei ole "suhde."
My two cents worth.
[/q]
Ikisinkku oli lähinnä vitsi kun en itse oikein tajua sitä määritelmää ja mielestäni suhde voi olla vaikka päivän pituinen koska suhteen tekee sen osapuolten asenne. Itse en ole koskaan aloittanut mitään tapailua tms. ilman toivetta "oikeasta" tutustumisesta tyyppiin joten lasken kuukaudenkin jutut suhteiksi. En laskisi kuukauden laskelmoitua seksisuhdetta oikeaksi suhteeksi, mutta kun sellaisia ei ole ollut niin ei tarvitse miettiä moisia. Mä vaan kerään tällasia lyhyitä juttuja jostain syystä.
Aika ihme että täällä ei ole sen kummemmin spekuloitu esim. yhdessä asumista ja sen aiheuttamia "riemuja"...*tirsk* (tuntuuko teistä koskaan siltä että ei, ei näin....ei kukaan voi laittaa wc-paperi rullaa näin päin, tai tiskiharjaa, tai juusto paketti on väärälle hyllylle jääkaapissa, tai kuinka ton toisen paperit on noin epäjärjestyksessä...joka ei siis tietenkään tarkoita että omat olisi sen paremmassa järjestyksessä, pikemminkin päinvastoin...)
Niin ja jos ei muuta valittamista löydy niin kyllähän se "hani-pupun" kantapaikka on jostain syvimmästä onkalosta mitä maan päältä löytyy...
Toivon syvästi etten ole yksin mielipiteineni...se olisi kovin noloa...
[q]titi, 23.11.2005 12:52:
Aika ihme että täällä ei ole sen kummemmin spekuloitu esim. yhdessä asumista ja sen aiheuttamia "riemuja"...*tirsk* [/q]
Kylhän noihin on aina pieni totutteleminen, mut äkkiä noi toisen oikut kuitenkin oppii Tietty on sit semmosia isompia asioita mihin EI totu, esim. jos on tosi erilaiset siivoustottumukset...
Niin...tai siivoamatta jättämiset.... Onko tiskipöytä kellekkään muulle herkkä kohta?*piikki lihassa*
Edellisen pitkän suhteen vakavoituminen ei onnistunut koska tiskiharja roikkui aina väärinpäin...(okei, aika kärjistettyä...mut se oli hyvä tapa aloittaa riita.)
Mä en sanois et kamalan nopeasti...vai mikä sitten on nopeasti? Olen varmaan vaan kovin kärsimätön...
[q]titi, 23.11.2005 13:03:
Edellisen pitkän suhteen vakavoituminen ei onnistunut koska tiskiharja roikkui aina väärinpäin...(okei, aika kärjistettyä...mut se oli hyvä tapa aloittaa riita.)
[/q]
Edellisen suhteessa yhdessä asuminen vaikutti ensin valoisalta mutta kolmen kuukauden (!) jälkeen olin saanu tarpeekseni siitä että mä olin aina se joka tekee kaikki kotityöt (loppujen lopuksi aika harvemmin niitä "miesten töitä" sitten oli verrattuna tiskaamiseen, pyykkäämiseen, silittämiseen, ruuanlaittoon, siivoomiseen yms.).. siihen loppu koko suhde. Nykyisessä suhteessa panikoin kamalasti väliaikaista yhdessä asumista ja pelkäsin että se tuhoaa kaiken (liikaa flashbackeja). Mutta toisin kävi! Kaikki meni ihan täydellisesti, ja nyt tiedän että kyse on ihmisestä eikä niistä töistä.. :)
millon siihen toisen järjestelmälliseen epäjärjestykseen totuu.... Vai olenko mä vaan niin härkä etten totu mihinkään.(paitsi sit kun totun, niin sit mikään ei saa muuttua.)
[q]FAIRI, 23.11.2005 13:11:
seukkaaminen on hanurista
[/q]
seukkaaminen on ihanaa, mutta joskus tosi vaikeeta. Saattaa olla ihanaa kokoajan, ja sitten jompi kumpi sanoo jotain väärin, ja yht-äkkiä soditaan puol tuntia. Sit sovitaan riita ja on taas ihanaa. Mut sit ku on niitä päiviä että tää kaava toistuu kymmenen kertaa, niin on kyllä rankaa.
En silti kyllä vaihtais takas sinkkuelämään, koska nyt musta tuntuu että mulla on elämä, sinkkuna ei ollut mitään. Ja kyllä ne hyvät hetket tekee sen että huonot hetket unohtuu.
Kyllä seurustellessa elämä kuitenkin tuntuu paljon vähemmän vaikealta.
[q]titi, 23.11.2005 12:52:
Aika ihme että täällä ei ole sen kummemmin spekuloitu esim. yhdessä asumista ja sen aiheuttamia "riemuja"...*tirsk* (tuntuuko teistä koskaan siltä että ei, ei näin....ei kukaan voi laittaa wc-paperi rullaa näin päin, tai tiskiharjaa, tai juusto paketti on väärälle hyllylle jääkaapissa, tai kuinka ton toisen paperit on noin epäjärjestyksessä...joka ei siis tietenkään tarkoita että omat olisi sen paremmassa järjestyksessä, pikemminkin päinvastoin...)
Niin ja jos ei muuta valittamista löydy niin kyllähän se "hani-pupun" kantapaikka on jostain syvimmästä onkalosta mitä maan päältä löytyy...
Toivon syvästi etten ole yksin mielipiteineni...se olisi kovin noloa...
[/q]
joo, tää on nii totta. hassu kyl ettei oo kukaa koskaan maininnut. :D
varsinki toi vessapaperi aiheuttaa kyl aina hämmennystä.
viime lauantaina meillä oli tehosekoitin (tai mikälie vatkain) hukassa ja kun se ei ollut siellä minne minä sen olisin laittanut muuttaessani, sain melkein itkuraivarit. no okei, ei siks et se oli siellä "väärässä paikassa", vaan siks koska en löytänyt sitä ja ois pitänyt vatkaa yhtä sun toista asiaa ja oli kiire. :D
arvaatte varmaan, että nyt vatkain on (toivottavasti) "minun oikeassa" paikassani.
[q]Juhgu, 23.11.2005 15:27:
---
Nexus__69, 23.11.2005 15:22:
---
varsinki toi vessapaperi aiheuttaa kyl aina hämmennystä.
---
Mun mielestä on hassua että ihmiset välittää tollasista asioista, ja perin outoa jos muodostavat sen parisuhteelleen ongelmaksi.
[/q]
mulle se ei sinänsä oo ongelma, mä vaan aina kelaan sitä silloin kun se sattuu. en missään nimessä mee huutaa et "vitun apina laita tää vessapaperi kunnolla ja oikein!!!!"
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- ...
- 138
- Seuraava »