SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

Oi voi vuosi murmelin kanssa *sydän* Oon niin onnellinen

[q]vinsku, 26.2.2007 17:31:
---
sts, 25.2.2007 17:39:
---
Ana-5000, 25.2.2007 17:33:
Hallintaote, pamputus, kyljenkääntö, pierasu <3

---

Naamalle pieraiseminen ei ole rikos! niinkuin hesaris tos jonkunen aika sitten luki!

ps. Eiks Wifebeater paita oo seksikkäämpi ku securitas uniformu. :D

---

En siitä tiiä, mut inttikuteet oli kyl viel kivemmat ku securitas :)
[/q]

:D Onks tääl muitakin sotaleskiä?? Perseest vaan kun huomen aamul kullalt loppuu loma Eikä ens viikonlopust tiedä et onks lomil vai ei :(

Kaikki vaan ihkuplurittelee*plur*
Noo se on elämän ihaniNpia asioita jos joskus menee hyvin ja kaikki on niin*plur* *sydän*
Sen ohimenevän hetken voi tuntea olevansa onnellinen. Se on parhaita hetkiä maailmassa, voi kun niitä hetkiä olisi enemmän.

[q]satumetsä, 26.2.2007 18:06:
---
vinsku, 26.2.2007 17:31:
En siitä tiiä, mut inttikuteet oli kyl viel kivemmat ku securitas :)

---

Mies inttikuteissa sängyssä yög *sars*. Jos haluan tappaa mun seksihalut lopullisesti, niin siihen toimii toi inttivaatetus (ja niitähän en halua tappaa).

No mutta siis tietysti kullakin makunsa Mut eiks joku kyttä olis kivempi? Tai mites olis gynekologi
[/q]

Kytät ja gynekologit kaivelee persukset läpi vaikkei niiden kanssa seurusteliskaan

[q]*Stardust*, 26.2.2007 18:16:
---
coolcat82, 26.2.2007 18:08:

Kytät ja gynekologit kaivelee persukset läpi vaikkei niiden kanssa seurusteliskaan

---

http://www.poliisikoulu.fi/ <--- Tuonne siis
[/q]

No ei kyl oo toivoakaan et mä jonnee sikolättii lähtisin Mä nään niitä ihan tarpeeksi usein muutenkin

[q]satumetsä, 26.2.2007 18:29:
---
coolcat82, 26.2.2007 18:08:

---

Niinpä niinpä. Siks niistä kannattaiski opetella tykkäämään, niin olis sitten mukavampia nää persuksen kaivelemis sessiot
[/q]

No gynekologilla on tullu rampattua 13-kesäsestä saakka et siihen on kyl tottunu mut poliisi niistä mä en tuu koskaan tykkäämään ja se on ihan saletti!! Viimeks soittelivat kaks viikkoo sitte

[q]Mizufir, 25.8.2005 19:44:
---
Wert, 25.8.2005 19:39:
Täällä ollaan, huusi mooses puskasta

---

No sit tääkin, jos sekin*plur*
[/q]

ihania kiviä, onnea! *sydän*

Hope is the first step on the road to disappointment. -Quote Dawn of War:sta

Odottelen sitten polun päässä teitä muita.

Jei, eilen (torstaina) alkoi uusi kiihkeä parisuhde meitsin elämässä. On pitkästä aikaa hienoa tuntea ittensä kokonaiseks ja kaikki menee ainakin toistaiseksi hyvin ilman isompia ihmettelyitä, tottakai ollaan vasta tutustumisvaihees jne mut kyl tää tästä ajan kanssa. Eihän se tutustuminen missää vaiheessa lakkaa, ei sitä kuitenkaa voi toisesta kaikkea aina tietää :)(:
Mutta näillä eväin jatketaan eteenpäin ja toivotaan ettei pääty ihan lähipäivien aikana ainakaa :)

[q]Syder, 19.8.2005 00:04:
Jei, eilen (torstaina) alkoi uusi kiihkeä parisuhde meitsin elämässä. On pitkästä aikaa hienoa tuntea ittensä kokonaiseks ja kaikki menee ainakin toistaiseksi hyvin ilman isompia ihmettelyitä, tottakai ollaan vasta tutustumisvaihees jne mut kyl tää tästä ajan kanssa. Eihän se tutustuminen missää vaiheessa lakkaa, ei sitä kuitenkaa voi toisesta kaikkea aina tietää :)(:
Mutta näillä eväin jatketaan eteenpäin ja toivotaan ettei pääty ihan lähipäivien aikana ainakaa :)
[/q]

Onnea!

matkal tänne with godspeed

:.......(

Kohtapuoliin 5 vuotta.

ps.

[q]Piiuzki, 18.8.2005 00:14:
Oi voi vuosi murmelin kanssa *sydän* Oon niin onnellinen
[/q]

onnea teille! *vahingossa plurahtoituu*

[q]Mizufir, 25.8.2005 19:44:
---