SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- ...
- 138
- Seuraava »
[q]bubbelgum, 20.7.2005 02:15:
---
valona, 20.7.2005 02:05:
Vie itse?
---
Voi ku mä voisin sanoo tähän niin paljon kaikkee...
Mut ehkä jätän vaan sanomatta.
[/q]
No pitääks mun viedä poikaystäväs niille ekoille treffeille?
Taidan hiipii tänne pikkuhiljaa.. *sydän*
[q]anye, 20.7.2005 17:52:
Taidan hiipii tänne pikkuhiljaa.. *sydän*
[/q]
no jos sä ni mäki sit *sydän*
ilosesti kuuluis tänne...
reilu puol vuotta sitä kesti,joten vastahakoisesti siirryn takavasemmalle
Viime aikoina meidän yhdessätekemisongelmat on ratkennut aika kätevästi, kun lainattiin kaverilta Futuraman kaikki tuotantokaudet. Aina voi lojua yhdessä sohvalla ja katsoa pari jaksoa
[q]Super-Kerttu, 26.7.2005 19:53:
Mutta sitten keksittiin tuohon sellainen ratkaisu, että aina kun tuli joku hyvä juttu mieleen mitä voisimme joskus tehdä yhdessä, niin kirjoitimme sen ylös sellaiseen "things to do-listaan"
[/q]
Onhan itse asiassa meille kerääntynyt jo aika paljonkin semmoista tekemistä, ei vaan tule mieleen koskaan just sillä hetkellä - pitää aloittaa tuommoinen, kiitos vinkistä!
Täälläkin yli 9kk jo oltu ja toivottavasti oleminen jatkuu *sydän*
[q]S-T, 26.7.2005 21:08:
nimim. laiskiainen
[/q]
Hyvä etten oo ainoa laiskiainen
[q]S-T, 26.7.2005 21:13:
Viime aikoina meidän yhdessätekemisongelmat on ratkennut aika kätevästi, kun lainattiin kaverilta Futuraman kaikki tuotantokaudet. Aina voi lojua yhdessä sohvalla ja katsoa pari jaksoa
[/q]
Meillä on toiminu hyvin Frendien kaikki tuotantokaudet. (Niitä vielä voi kattoo uudestaa ja uudestaa ja uudestaa)
Nääh, turhaan sitä vääntämällä vääntää yhteistä tekemistä :) (Ainahan jotain kivaa tietysti voi keksiä) Parasta se on silloin kun yhteistä tekemistä tulee vain jostain automaattisesti :)
[q]lohikarme, 15.8.2006 13:22:
---
coolcat82, 15.8.2006 13:17:
Yli 8kk jo Nyt vaan kun kulta toi levysoittimensa mun kämpille niin ei se enää huomaa muuta kun ne. Eli mikä avuksi??? Alanko mä polkkaamaan himassa 24/7 ?? Ehkä siihen tottuu äkkiä...
---
Kyl se ensihuuma niistä katoo ;) Sen jälkeen taas miehesi on toistenlaisten "lyömä"soittimien kimpussa *wirn*
[/q]
Sitä se tekee muutenkin, meni koko perjantai ihan kivasti... Puoles välis baarimatkaa piti kääntyy himaa takas kun tuli parempaa tekemistä Ja sitte kun ois pitän lähtee, ni pilkku oli tullu jo ajat sitte
Kuukauden päästä 2 v täyteen
Ja meinataan olla vähintään loppuelämä yhes
Jepajee, vähän päälle puol vuotta tää on kestäny. Ihanaa onnea. Nyt taitaa kyllä olla luukun vaihdos edessä... Hyvä ei kestä ikuisesti, ainakaan mun kohdalla...
Myö 2v. tänään *sydän*
..Ja ollaan tämä kesä tehty muuttoa saman katon alle.
Minä poistun, en oikein tiedä, mikä hymiö tähän pitäisi laittaa.. olen vähän sekaisin. Luultavasti kuitenkin eniten helpottunut, toisella osapuolella on hankalampaa...
Pois täältä taas joudun. Mutta ei se mitään. Mielelläni oikeastaan lähden kun ei suhde toiminut.
täällä taas..*ding*
[q]nomic, 20.8.2005 23:01:
---
Piiuzki, 18.8.2005 00:14:
Oi voi vuosi murmelin kanssa *sydän* Oon niin onnellinen
---
onnea teille! *vahingossa plurahtoituu*
[/q]
Kiitos kaveliii
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1