mitä teet tulevana viikonloppuna?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- ...
- 69
- Seuraava »
pitäis mennä katsomaan ahvenistolle kun kundit ajaa radalla
nukkua
seurustella
ja ottaa ehkä muutaman kuperkeikkajuoman
Housenation lauantaina *jiihaa**tanssittel*
Tsunameee!! Run for your lives..*pahis*
söpistelen.. =)
ja sit illuihin.. =)
ei vois enää tuleva viikonloppu tästä parantua.. =)
-perjantaipöllöpörrölläänuhuu
lauantaina peli ja sen jälkeen lahteen,toivottavasti kamujen kanssa jotakin ja sit helsinkiin käymään ja ööh.. siinähän se ihanaa nähä ystäviä pitkästä aikaa oikeen kunnolla.JA selvitellä vähän asioita ^__^
Tänää kotona leffaa, huomenna tampereella kummipojan synttäreitä ja sit illemmalla Mbaarissa Laosin tahdissa... hmm, sunnuntaina vois yrittää jotain reippailua.
Mukava viikonloppu tiedossa
Alkaa iillä
Kämpän remontointia, shoppailua, ja tietty Illut ja ennen kaikkea etkot (No names! ) luona
voin pahoin.
Tod näk poden edelleen kuumetta.. Tai sit jotain ihan muuta eli kovat bileet.
trelle tietysti
mä oisin halunnu lähtee sinne tänään oleviin bileisiin jossa oli se yhtye joka soittaa tiibetiläisillä soittimilla jne
mutta rahapula ja seuranpuute iski
(+ himassa on kauheesti mässyy ahmittavana*kuolaa*ja mulla on vähän huono olo*uuh*)
huomenna sitten illuihin oli olo mimmonen vaan ja aamuihin tietysti
toiv.etkosuunnitelmat toteutuu
Tää vkl on jo eletty, suraavana juhlistan miehen synttäreitä
Jos sitä vaikka pääsis ulos jopa heilumaan
No en ainakaan vietä koko lauantaita yksin kotona, kuten tänään. Jos työpaikalla ryypätään ja saunotaan, siitä vois ilmottaa etukäteen (Kyllä, avokki menny aamulla töihin, pihatalkoisiin, eikä oo vieläkään tullu, joka puhelussa kotiintulo on vaan siirtyny ja siirtyny...)
Jotain muuta kuin tänä viikonloppuna..
Saunailtaa ja synttäreitä on ohjelmassa, todennäköisimmin myös pirskeet Rosiksessa. Jei!
SÄDEEEEE!
Opinnäytetyötä! maanantaina pitäis viedä tarkastettavaks ja keskiviikkona sidottavaks.
Ja kaikki on vielä ihan kesken! Paaaaniiiiikkkkiiiiiii!!!!!
Voi teitä onnellisii jotka teette jotain kivaa tai pääsette kemuttaa
[q]Kultakisu, 3.4.2007 21:42:
Opinnäytetyötä! maanantaina pitäis viedä tarkastettavaks ja keskiviikkona sidottavaks.
Ja kaikki on vielä ihan kesken! Paaaaniiiiikkkkiiiiiii!!!!!
Voi teitä onnellisii jotka teette jotain kivaa tai pääsette kemuttaa
[/q]
Mä pääsen nyt kyllä bilettää mut toi perhanan opinnäytetyö on mullakin riesana.*igor* Olisinpa itekin jo tossa vaiheessa. Sä biletät sit seuraavan reilun kuukauden kun mä vielä tuskailen ton opparin parissa.*poks*
Lopputyön väsäilyä ja voimien keräämistä fiiliksen ja techmun pippaloihin
Pe töitä klo 23 saakka(noin), sitte DanceteriA, sitte ehkä kotiin nukkumaan. La UNITY 10 vee ja aamut päälle jos jaksaa. Jei!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- ...
- 69
- Seuraava »