mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

[q]MaaKoz, 19.9.2006 16:26:
*känni* ..huoh..
[/q]

tykkäät kuitenki

[q]rmtn, 19.9.2006 13:27:
---
ite oon käyny ja joskus on tullut todella yksinäinen olo.
paras neuvo on että valitse kemusi vain musiikin perusteella. kun musiikkin toimii ja tanssi sujuu, ni silloin olet hymyilevä ja säteilevä ihminen ja kaikki muukin tuntuu olevan paljon helpompaa. tämmöisistä illoista voi nauttia hyvinkin suuresti, ainakin itse nautin kun saa olla ihan "kahden" sen musiikin, tanssin ja fiiliksen keskellä.
[/q]

Kiitos neuvosta. Yksi huonopuoli tässä asiassa on; täälläpäin on vaan "tavis"-baareja "tavis"-musiikin kera (ois hienoa jos vaikka niihin edes pääsisi käymään), ja bileitä on aniharvoin. Ja kauemmas muille paikkakunnille ei tule ainakaan lähdettyä yksin.
Kylläpäs elämä onkin taas kovin vaikea..

Suljen itseni Holviin.

Se ois vähän niiku reissu Treelle Spinnii tai High lighttii! hmmm....*justjoo* en osaa päättää... apua..!*nyyh*

On ollut niin railakkaita ja kalliita viikonloppuja että taidan tämän tulevan viikonlopun vain olla ja levätä.Lomakin loppuu ja paluu arkeen koittaa :(

[q]Rujo Mutantti, 19.9.2006 18:33:
Suljen itseni Holviin.
[/q]

Hiih luin tuosta että suljet itsesi Hoviin.... Se olisikin ollut irstasta!*igor*

pahojani.

[q]ReneB, 19.9.2006 18:43:
Vois riipasta..*känni*
[/q]

Word! *känni* toimii hyvin *känni*

[q]Muikku, 24.8.2006 20:14:
Nahkalilja la-su

Mitähä? Katso linkki.
http://www.papa.partio.fi/index.php?ryhma=10&sivu=1516

Edit : Lauantaina herätys 6:00
[/q]

Minkäs matkan kävelit? Itse tullut käveltyä edellis vuonna tuo 40 km ja nyt tänä vuonna 50 km. Ensi vuonna sitten luultavasti 60 km

Nårjassa töissä :)

olen selvinpäin.

jaahas mulla onkin sitten jännä viikonloppu ku meen uuen tyttiksen kotona käymään ekaa kertaa ja pitäs olla niin korrekti... saas nähä mitä vanhukset sanoo ku tämmönen kaljupää tulee käymään.. noo sitten onneksi lauantai iltana pitäs vanhojen opiskelija kavereitten kaa lähtee viihteelläkin käymään... ekaa kertaa viihteelle varmaa 2 kk.. mukavaa päästä tanssimaan*jiihaa*

Biletän niin pirusti ja samalla linjalla aattelin jatkaa seuraavankin viikonlopun.

[q]larzizi, 20.9.2006 20:54:
---
Muikku, 24.8.2006 20:14:
Nahkalilja la-su

Mitähä? Katso linkki.
http://www.papa.partio.fi/index.php?ryhma=10&sivu=1516

Edit : Lauantaina herätys 6:00

---

Minkäs matkan kävelit? Itse tullut käveltyä edellis vuonna tuo 40 km ja nyt tänä vuonna 50 km. Ensi vuonna sitten luultavasti 60 km
[/q]

Joo tosiaan tuli käveltyä toi 40.3km (lpkj laski matkan aika tarkasti bussipysäkiltä autolle semmosen härpäkkeen kanssa). Aikaa meni taukoineen 11h. Taukoja oli noin 3h eli keskinopeus 5km/h luokkaa. Rakkuloita: löytyy. Kivaa oli kyl.

[q]Muikku, 23.9.2006 10:54:
---
larzizi, 20.9.2006 20:54:
---

Joo tosiaan tuli käveltyä toi 40.3km (lpkj laski matkan aika tarkasti bussipysäkiltä autolle semmosen härpäkkeen kanssa). Aikaa meni taukoineen 11h. Taukoja oli noin 3h eli keskinopeus 5km/h luokkaa. Rakkuloita: löytyy. Kivaa oli kyl.
[/q]

Meillä tuo 40 km:n matka venyi noin 50 km:n matkaksi, kun tuli vähän mentyä vikaan (syyttäkäämme tästä huonoja karttoja). Oliko teillä tuossa jotain rasteja? Että onko ne laskettu noihin taukoihin?

[q]larzizi, 23.9.2006 10:57:
---
Muikku, 23.9.2006 10:54:
---
larzizi, 20.9.2006 20:54:
---

---

Meillä tuo 40 km:n matka venyi noin 50 km:n matkaksi, kun tuli vähän mentyä vikaan (syyttäkäämme tästä huonoja karttoja). Oliko teillä tuossa jotain rasteja? Että onko ne laskettu noihin taukoihin?
[/q]

Meijän lippukunnalla ei oo sellasii panostajii vaikka matka taittuikin nopeasti, eli rasteja ei ollut ja suoritimme ton tutussa maastossa ni ei eksytty. Tauot oli puhtaita lepotaukoja.

[q]Muikku, 23.9.2006 11:01:
---
larzizi, 23.9.2006 10:57:
---
Meijän lippukunnalla ei oo sellasii panostajii vaikka matka taittuikin nopeasti, eli rasteja ei ollut ja suoritimme ton tutussa maastossa ni ei eksytty. Tauot oli puhtaita lepotaukoja.
[/q]

Aa.. Okei. Pääsittepä te helpolla

Housenationii jos vaan rahatilanne antaa myöden, muuten haen lekan alkosta ja riipaisen sopivan humalan *känni*

Nukkua, alkaa toi "moi mä oonm jason ja mulla on arkisin 2h vapaa-aikaa yöllä" ottaa jot kivasti hermoon, pikku hiljaa päää seekoooo

Taidanpa sairastaa*grr* tsaamarin flunssa, no pitkäänpä oon säästynytkin

O