mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

Tänään pleksit, huomenna krapula... (Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, sunnuntaina kanssa)

Me pidetään sukulaisille kihlajaisjuhlat (vaatimattomat 2 kk 10 pv kihloihin menon jälkeen... heh). Tänne tulee parhaimmillaan tai pahimmillaan melkein 50 ihmistä, ja suoraan sanoen vähän hirvittää ajatella, että miten kaikki mahtuu tänne ja riittääkö tarjoilut...

Soitan ja olen humaltuneena *känni*

käyn hyppää tandem hypyn 4km ja vittu jos sataa ja se peruuntuu.. tapan kaikki..

chillaan niin pirusti, juon alkoholia, syön hyvää ruokaa, leikin kissojen enkä huolehdi mistään erikoisesta. Jos on hyvä ilma niin varmaan kävelylenkkejä, jos on paska niin all the better, voi tehdä vaa kaikkea turhaa ja siistii himassa murun ja kavereiden kanssa.

Töitä!!=(*nyyh*

tavoite ois sulkea puhelin,makoilla,syödä herkkuja ja katella leffoja*jiihaa*.voi olla et jää kyl tavoitteeks vaan...*hymy*

oulun sano mummo lumessa.

TÖITÄ. Ja koulua

Vois olla selvinpäin, kotona, kiltisti, rauhallisesti. Vois vaikka pelata pleikkarii.

Nii vissii.

Suunnitelma olisi olla mahdollisimman rauhallisesti ja kiltisti ja näin. Ehkä kotireissu olisi sellainen ratkaisu koska siellä tuo on mahdollista. Ehkäpä jopa sie voi olla niin rauhassa että kuolee tylsyyteen.*igor*

Mutta se jääpi nähtäväksi tässä on monta päivää vielä v.loppuun...

ARR! *känni*

Varmaankin ihan kotosalla.. Eli rentoutumista (saunomista ja pari bissee) ja vähän koulujuttuja..

anoppi ja appiukko tulee viikonloppuvierailulle!=)

Ajatuksissa olis että sais viettää mukavan baari-illan musiikkia kuunnellen ja vanhojen ja uusien tuttavuuksien kanssa jutellen. Taitaa jäädä taas pelkäksi toteutumattomaksi haaveeksi.
Kuka valais minuun uskoa että yksinkin voi baariin mennä, sitä en ole koskaan uskaltanut kokeilla, kun luulen etten tuttuja kuitenkaan siellä nää (olen muuttanut edestakaisin kaupungista toiseen.. *eikä* ) , viinaa ei kuitenkaan kulu juurikaan joten siitä en rohkeutta hae.

Ja pahin pelkoni on että tunnen olevani sen illan vielä yksinäisempi kuin kotona.

No tietty, onko mulla mitään menetettävää?

En ainakaan biletä, enkä dokaa.

jos vaikka yrittäis tukehtuu omaan oksennukseen lauantai-iltana

[q]Zarabel, 19.9.2006 12:34:
Ajatuksissa olis että sais viettää mukavan baari-illan musiikkia kuunnellen ja vanhojen ja uusien tuttavuuksien kanssa jutellen. Taitaa jäädä taas pelkäksi toteutumattomaksi haaveeksi.
Kuka valais minuun uskoa että yksinkin voi baariin mennä, sitä en ole koskaan uskaltanut kokeilla, kun luulen etten tuttuja kuitenkaan siellä nää (olen muuttanut edestakaisin kaupungista toiseen.. *eikä* ) , viinaa ei kuitenkaan kulu juurikaan joten siitä en rohkeutta hae.

Ja pahin pelkoni on että tunnen olevani sen illan vielä yksinäisempi kuin kotona.

No tietty, onko mulla mitään menetettävää?
[/q]

ite oon käyny ja joskus on tullut todella yksinäinen olo.
paras neuvo on että valitse kemusi vain musiikin perusteella. kun musiikkin toimii ja tanssi sujuu, ni silloin olet hymyilevä ja säteilevä ihminen ja kaikki muukin tuntuu olevan paljon helpompaa. tämmöisistä illoista voi nauttia hyvinkin suuresti, ainakin itse nautin kun saa olla ihan "kahden" sen musiikin, tanssin ja fiiliksen keskellä.

Kaverin synttärit

taitaa mennä urheiluharrastuken merkeissä viikonloppu :)

O