Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

kun muutoin fiksu ja kivan näköinen isänmaantoivo räkii lattialle

[q]Syce, 6.11.2008 11:33:

Olin suhteessa jossa emäntä oli niin saamaton ettei saanut edes pankkiasioita hoidettua etten patistanut. Jotenkin tuntui kaikki asioinnit olleen niin pirun hankalia... en jäänyt ottaa asiasta selvää et mikä vaivas.. edit. uskoisin että hän pelkäsi olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa tms?!

[/q]

syyllistyn kyllä kans tuohon saamattomuuteen raha-asioissa, ahdistun aikalailla kun pitää noita hoitaa kuitenkin -etenkin kun rahaa on yleensä aina liian vähän vaikka kuinka koittaisikin sniiduilla kulujen suhteen. Niinpä mulla onkin about kaikki tärkeimmät suoraveloitukses ja koitan pitää puskuria saldolla kans aina jonkun verran, mutta silti raha-asiat on kyl nihkein pakollisuus mitä tiedän melkein vuosittaisen gyniksen lisäks ...aargh!

talous-ala ole ihan mun kuppini teetä, vaikka pitäis vaan ottaa nallea korvista ja hoitaa homma himaan. eikä tälleen rimaa hipoen
mut siis tietty ymmärrän mielipiteesi, en minäkään katselisi äijää joka kusee omiin muroihinsa ottamalla esim. pikavippejä.

[q]Aurinkoneiti, 20.9.2008 15:03:
"Äitinä"oleminen: jatkuva kannustaminen, rohkaiseminen, itsetunnon kohottaminen.
[/q]

samaa mieltä... se vie viehätyksen

[q]Android, 21.3.2006 15:19:
Liian pienet tissit tai jos perse ei oo riittävän kireä. Kaikesta muusta voin neuvotella mut noi on ehdottomat.
[/q]

Aamen

[q]Fyraett, 13.6.2005 17:36:[/q]
[q]IInesAnkka, 4.4.2006 15:23:
Huh aloitin just lukeen tätä topicia alusta. Mikä se kahden eri tavan välinen ero sit on? Se minihame?
[/q]

Se riippuu ihan henkilösta, kuinka korkeelle sen lipun nostaa sinne lipputankoo..
Tai jos jättää nostamatta.

[q]ALIEN, 30.10.2006 08:14:
Sanoo diggaavansa 50-centistä ja et menee tsekkaa sitä ja varsinkin haluaa eksyä jatkobileisiin...

[size=8]Omat ennakkoluulot ovat näitä tytsyi vastaan mut ehkä vaan parempi.. :D[/size]
[/q]

roskiskamaa!

[q]hallucinogen, 30.10.2006 08:57:
Riittää kun sanoo kuuntelevansa räbää niin moiset muijat voi heittää roskiin ;)
[/q]

Kyl räbää saa kuunella mut rajansa kaikel, pitää osaa erotella hyvän räbän huonost, 50 cent on nyt täys klubihuora.

[q]ezzy, 30.10.2006 09:13:
Jeah, pitää olla niinq skenes! omg 50 cent on niinq niin 2 weeks ago shit beaaaaatch.
[/q]

missä skenes?

meni vähän ohi sun viestin tarkotus

[q]ezzy, 30.10.2006 10:49:
Viittasin tohon hyvän ja huonon räbän erittelemiseen ja "klubihuora"-statuksen huuteluun :D Mitä helvettiä sekin tarkoittaa...
[/q]

'hyvän' ja 'huonon' räbän erittely on kyl tyhmää (myönnän) koska jotkut tykkää äideist ja jotkut tyttäreist, mut mul on vaa tosi vaikeet hyväksyy sitä että 50 cent edustaa hiphop kulttuurii, jos vaik kattoo tota videoo..

rakkaudella musiikkiin:

hiphopin viides elementti on rahaa ja naiset ja vaatteet, ei ne aatteet ja periaatteet

[q]^Hagi^, 31.10.2006 05:47:
Onko kellään sattunu sillai et menette tietyn henkilön kanssa ulos, vaikkapa kahville tutustumaan tj.
Sitten ku ollaan istuttu pöytään ja edessä on kahvit ja kaikk nii alkaa se juttelu... no, mut huomaatte yhtäkkiä et jaahas meikähä puhuu yksin ja tyttö vaa nyökkäilee ja sano aina vaa " juu, joo ".
[/q]

Ei oo onneks käyny viel tolleen, mut kannattaa ihmees kokeilla jotai muut treffipaikkaa ku ahdistavat kahvilat, ulos kävelylle tai jokin muu paikka mis te ootte vaa kahestaa..

saattaa kans olla ettei teil oo mitään yhteist, jolloin tytöl vaikeet keksii mistä pitäs jauhaa, se taitaa vaa haluta lihapamppuu..

[q]KooKie, 2.11.2006 18:27:
Mä haluan vain sen teh Oikean [tm] ja jotenkin naiivisti uskon, että on olemassa joku täydellinen matchi. Ja mä mielummin odotan sitä, kuin pilaan elämästäni monta vuotta tekemällä kompromisseja unelmieni suhteen.
[/q]

Romanttista..

ota väliaikanen poikaystävä tai tyttöystävä.

[q]^Hagi^, 2.11.2006 18:57:
Ei oo aina kiva olla yksin... mut totaa... miul ei ole ainakaan sellasta "pakko saada joku" tunnetta... jos tota nyt sitten tarkotitte :D
[/q]

tarkotettii kyl "pakko saada etupyllyy" .D

tai ainaski mä tarkotin.

[q]domi, 3.11.2006 23:17:
Naisessa ärsyttää sama homma, eli ei oo mielipiteitä vaan vastaukset on "ihan sama" -tyyliä.
[/q]

Pitää vaa ottaa naisen vanhempien rooli käteen hetkeks ja kouluttaa uusiks, jos esim. kysyy mitä juomist se haluu, ja nainen vastaa 'ihan sama' ni sillon tuodaa kans jotai paskaa juotavaa sielt.

[q]ALIEN, 4.11.2006 11:28:
Ei mitään järkeä alkaa tuhlaa omaa aikaansa naisiin joiden kasvatus on jäänyt puoleen tiehen, nuoria tässä ollaan ja itseämme varten tässä vielä eletään ja kehitetään.
[/q]

Niinhän se on!

[q]Freja, 8.12.2006 14:35:
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"

yök.
Ja si ihmetellään miks toinen ottaa jalat alleen
[/q]

ja sitku oot ite ylirakastunu johonki poikaan tai mieheen ja lausut samat sanat niin.. :D

[q]satumetsä, 8.12.2006 15:10:
Joo liika on LIIKAA mutta kyllä musta on mukava kuulla: "olet kaunis" "sulla on ihana hymy" "mitäs tehdään tänään", ihan vaikka vaan parinkin viikon tuntemisen jälkeen. Ja nämä ovat mukava kuulla pelkän ystävänkin suusta. Se "rakastan sua", on parin viikon tuntemisen jälkeen kunnon moka
[/q]

tietenkin tollaset läpät on kivoi, mut siin on iso ero jos niit käyttää muutaman kerran viikos vs. 3-10 kertaa päiväs ;)

kyl nitkutus aina överin voittaa.

"rakastan suo" on aika voimakas tunteiden ilmasu.. ennenku ton lauseen päräyttää ilmoille nii kannattaa miettii muutaman kerran ennenku sen sanoo, koska mun mielest tota sanaa ei pitäs edes käyttää muutaman kuukauden tapailun jälkeen, vaan lähinnä muutaman vuoden päästä. (imo)

[q]Equalizer, 4.2.2007 21:34:
---
ice-angel, 4.2.2007 21:23:
Pahat hajut/epähygienisyys ja tyhmyys.

---

[/q]

:)

jakorasiat

[q]irrrma, 4.11.2007 20:44:
Jos ei osaa tanssii ei oo rytmitajuu ja huumorikin on jääny himaan, niin..*eiei**poks*
[/q]

eiks se just oo sitä humorii jos tanssii vaik ei osaa? :D

Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.

O