Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 70
- Seuraava »
liiat meikit, tylsyys, hiljaisuus
joo mä luovutan treffailussa
[q]Fyraett, 13.6.2005 15:15:
ei muakaan horot kiinnosta, kun en seksistä aio maksaa. ai nuori ja kokematon tarkoittaa iloista? vai meniks mul nyt ohi?
edit: ei ku luinkin fresh vaikka siinä olikin c-kirjain
[/q]
Horo ja Huora on kaks eri asiaa, horolla lähinnä tarkotin sellasta minihame päällä pyllistelemäs keskel rautatientoria klo. 0400 muijaa, tunnetaan myös nimellä yliaktiivinen kiertopokaali..
Nämä taas on joillekki kuin lottovoitto.. -> :D
Nuori ja kokematon on varmaan iloinen.. mutta tarkotin jotai muuta tolla mun lauseella, mutta mitä, sitä emme koskaan 100% saa tietää.
"Mitä haluut juoda?"
[q]U n i k, 10.6.2005 23:07:
"en tiedä, ihan sama"[/q]
Okei, eli kaadetaan sit kokista, maitoo, spritee ja valkkarii sekasin! :D
Ulkokuori on mulle kaikist tärkein kaikkeen muuhun tottuu, melkee.
[q]...................., 26.2.2009 14:22:
[/q]
komppaan! ihan paras.
[q]Astaroth, 16.6.2005 22:34:
Olen osa sitä nyrpeää vähemmistöä, jonka mielestä naiset näyttävät paremmilta vaatteet päällä.
[/q]
Mäki kuulun tohon väheimmistöön [iso]:D[/iso]
[q]lillikutti, 13.6.2005 13:26:
Kertoo miehestä jotain, jos pitää yrittää toista, vaikka on tavallaan sitoutunut eri ihmiseen.
[/q]
Kertoo miehestä todella paljon :D tyhmempää jäbää saa ettii, jos yritetään pokailla nii ei sit mennä väläyttää et on muijafrendi kotona
Joo mut huonoi käytöstapoi noi on, hyh hyh *släp*
[q]ALIEN, 13.6.2005 15:03:
eiks se ole vain rehellistä? tiedän kokemuksesta aikojen takaa, että kyllä sitä vittua tosi miehelle irtoo vaikka sanookin seurustelevansa. kertoo vain suoraan missä mennään eikä sitä muijaa varmaa vois vähempää kiinnostaa onko se mies varattu, jos sekin vain haluaa seksiä - tilanne kohtaista tietenkin :)
[/q]
Tietty, rehellisyys usein lisää sitä kipinää joillekki.. mut aika horomenoo, ja horot ei ainaskaan muo kiinnosta ollenkaan
Fresch means happy :)
[q]Hyzenthlay, 13.6.2005 15:33:
Jee! tää on taas tätä.. yliaktiivinen mies on pelimies ja vastaava nimitys naiselle on horo! kumpihan nimitys herättää enemmän rispektii. Hmm
[/q]
Nimitykset pelimies/nainen on lol.
Ja kyllä nainen voi kans olla yliaktiivinen olematta horo, on 2 eri tapaa olla aktiivinen, näkyvästi (horo) ja näkymättömästi
[q]hardikaveri, 15.6.2005 13:16:
aivan ootteko koskaan kattonut MTV:tä newly wedsiä jossa jessica simpson väläyttelee tämän osaalueen puutteella ja nick(sen mies) häpee sitä aika lailla.. kauheeta katottavaa
[/q]
Jessica Simpson aika laho muija päänsisält mut kyl siihen tottuis varmaa :D
[q]ALIEN, 13.6.2005 20:28:mut eiks se just olekin ihan hyvä et kaikki saa? :)
[/q]
"joo" kaveria ei jätetä (ilman)
sakset auki
[q]root, 13.6.2005 21:03:-Piri (say no more please...)
[/q]
Iski semivakava dysleksia, luin et tos luki:
-Piri (say more please)
[q]mrx, 15.6.2005 14:01:
ja käyttää semmosia vitun sianpotkimissuippohirvityskenkiä..*eiei*
[/q]
Joo jos muijal on skenelutkabootsit nii se on suora ei!
[q]Christinah, 18.6.2005 16:06:
ruokaa miehen pitää osaa laittaa itse, sellaset 7pv/vko ulkona syömässä käyvä (sen takia ettei osaa laittaa itse) ei todellakaan innosta[/q]
Jos on massii nii mitäs pahaa siin on :)
[q] Tyylitajuttomuus; suorat housut ja lenkkarit ja kaikenlaiset tommoset pienet seikat ärsyttää.[/q]
Lenkkareista riippuen, niin suorat housut ja lenkkarit on pop.
minä ja minun ajatusmaailmani*igor*
Se että ne kykenevät juoksemaan karkuu
Kiitti hei illan piristämisestä :(
[q]Jone, 20.2.2007 10:27:
---
-sannamaria-, 19.2.2007 13:37:
Pihit miehet!!!
Esimerkki viime lauantaisista Hallmarkeista:
Mies joka tilaa naisen rahoilla juomaa, ei anna vaihtorahoja takaisin ja ottaa sun juomasta parit hörpsyt "palkkioksi" ku oli niin rankkaa sanoa baarimikolle leidien tilaus!??
Voi jeesus mikä spede! *toktok*
---
Must on silleen huippua, että jos asetetaan sukupuolet toisinpäin, niin toi on suhteellisen normikäytöstä. Onko tällainen spedeily siis naisilta jotenkin vähemmän epäkorrektia?
[/q]
Mun mielestä tollanen ei oo hyväksyttävää käytöstä keneltäkään.
[q]Zeratul, 19.11.2007 22:23:
"Ootko sä yhtä tyhmä ku sä oot ruma?"
[/q]
Kuinka paljon ton "hiffaaminen" kertoo älykkyydestä ja kuinka paljon hyvästä itsetunnosta?
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 70
- Seuraava »