Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 70
- Seuraava »
Oon täs lueskellut muiden postauksia ja pakko laittaa vielä omaa ajatustakin tänne astetta tarkemmin.
Jotkut ovat kirjottaneet, että aikaansaamattomuus, avuttomuus keittiössä, tylsyys yms. seikat latistaa sen kiinnostuksen. Mä ite oon sitä mieltä, et jokainen meistä on välillä aikaansaamaton ja avuton jossakin asiassa. Mä ite oon täysin käsi esim. porakoneiden ja kaikenmaailman vempainten kanssa, enkä mä keittiössäkään ole mikään gourmet-kokki, mut onneksi nää mun vajaavaisuudet ei tietääkseni ole kuiteskaan latistaneet ukon kiinnostusta mua kohtaan. Mä en myöskään ole aina ja jatkuvasti todella aikaansaava, välillä laiskottaa oikeen olan takaa, ja sillon annan vaan laiskotuttaa. Aina en varmastikaan ole myöskään todella inspiroivaa seuraa, koska oon vaan ihminen - joskus saatan olla myös tylsä tahi suorastaan vittumainen.
Enihau, mun pointti on nyt se, että kyllä ne on meikällä huomattavasti suuremmat asiat, jotka sen kiinnostuksen latistaa, vaikka ymmärrän toki et jokaisella on omat mielipiteensä ja arvonsa ja ajatuksensa näistä asioista. Yks asia, joka kiinnostuksen voi meikällä latistaa toista ihmistä kohtaan, on kykenemättömyys ja uskaltamattomuus kohdata elämän töyssyjä. Tää liittyy omalta osaltaan näköalattomuuteen toista ihmistä / suhdetta kohtaan: on ihmisiä, joiden mielestä kaiken pitäs mennä aina putkeen, tai muuten missään ei ole mitään mieltä. Tämmönen suppea tapa katsella elämää ja muita ihmisiä on totaalinen turn off. Samoin sellanen epävarmuus, joka ilmenee oman egonsa pönkittämisen tarpeena, on erittäin luotaantyöntävää. On ihan eri asia olla terveellä tavalla epävarma itsestään, koska ei kukaan meistä (toivottavasti) ole täysin itsevarma kaikessa ja kaikesta. Kyllä mulla ainaski on välillä kuset housussa kun pitää nousta lavalle, tai kun tiedossa on jokin tosi tärkeä työhaastattelu. Ihan eri asia onkin sitten se, jos heikkoa minuutta yritetään kannatella paskapuheilla, mammonalla ja materialla - tai keräämällä ympärilleen suuri joukko ihailijoita, joilla yhdelläkään ei oikeasti ole mitään merkitystä, mutta jotka yhdessä kannattelevat heiveröistä ihmisen sisintä.
Parisuhteessa tuo kiinnostuksen ylläpitäminen ei aina kuitenkaan ole niin yksiselitteistä ja yksinkertaista, kun toisesta ihmisestä ilmenee väistämättä niitä ei-niin-kivoja puolia. Tuskin mun kumppani hirveesti kokee kiinnostuksen hetkiä sillon, kun meikä saa karmivan siivouspuuskan ja mua ahistaa kaikki leivänmurut väärässä paikassa, tai kun päätän meikata about 3h vaiks ois ihan hyvä jo lähteä, tai kun mökötän ennen kuin päätän puhua asioista. Kyllä, olen joissakin asioissa kypsymätön, ärsyttävä, jopa idiootti. Musta ei kuitenkaan ole kiinnostusta latistavaa, että toisessa ihmisessä on ns. ''puutteita'' tai pikemminkin kehittymisalueita, kunhan ihminen itse on valmis kohtaamaan omat heikkoutensa ja kasvamaan ihmisenä. Kyllä mä olen ihan valmis tarttumaan siihen porakoneeseenkin ja harjoittelemaan sen käyttöä. Pitää olla valmis kehittämään itseään ja myös parisuhdetta eteenpäin, sillä tavalla se kiinnostus voi säilyä pidemmänkin aikaa. Sellanen ihminen, joka pitää itteään täydellisenä eikä hyväksy mitään puutteita toisessa ihmisessä, on ehdoton turn off.
Tästä tuli nyt megaromaani, mutta mun teki mieli vähän laajentaa keskustelun sisältöä. Musta on mielenkiintonen ilmiö, miten kiinnostus toista ihmistä kohtaan voi syntyä hyvin pienistä asioista, ja tämän jälkeen se voi joko kadota kokonaan, tai sitten vahvistua tasapainottelun ja asioiden työstämisen tuloksena. Ite ainaski pyrin työstämään asioita siihen malliin, että pidempiaikainen kiinnostuksen ylläpitäminen mahdollistuisi, vaikka pierenkin kolmen ukon eestä ja oon välillä hyvinkin itsepäinen pirulainen. Pieremiselle en nyt voi mitään, mutta kyllä mä oon valmis katsomaan itteäni ja omaa ajoittain spedemäistä toimintaani peilistä ja myöntämään, et kyllä, olin tyhmä ja tein väärin. Aina se ei ole mulle helppoa, mut haluan kehittyä asiassa. Mun mielestä se vaan menee niin, et epätäydellisyytensä myöntävät ihmiset on TOTALLY TURN ON! Ei niissä omissa ''vioissaan'' tarvi jäädä kieriskelemään, mikä helposti latistaa kiinnostuksen, kun niissä voi kehittää itseään.
[q]Fyraett, 8.12.2006 14:38:
ja sitku oot ite ylirakastunu johonki poikaan tai mieheen ja lausut samat sanat niin.. :D
[/q]
Mä sentäs hoen niitä kunnon tuntemisen jälkeen. En heti ensimmäisen parin viikon aikana :D
[q]Fyraett, 8.12.2006 14:42:
ei näin!
[/q]
Ei todellakaan näin! Varsinkin jos oli viel hokenu, ettei halu mitään vakavaa. Hohhoi
[size=8]Sit viel jos oisin vaikka M. Vanhasen asemassa, ni tekisin kyl saman mitä sekin, ku Susan vähä innostui julistamaan rakkauttaan lehdissä ja kertomaan yksityiselämästä ja häähaaveista :D. [/size]
[q]hallucinogen, 8.12.2006 16:07:
Vähän sama kun panttais seksiä ihan vaan sen panttaamisen takia "en mä nyt voi kun ei olla oltu yhdes maagista neljää kuukautta". Oikea aika on sit kun rakastaa piste.
[/q]
"moi mä oon irma"
-no moi mä oon jorma mä rakastan sua
"okei."
[q]SamHard, 12.1.2007 09:56:
---
cjet, 12.1.2007 09:46:
---
Anny, 12.1.2007 09:04:
Yimielinen ja rehvasteleva asenne ja esitetään niin coolia vaikka todellisuudessa ollaan täyden kympin luusereita...
---
Ja naisissa ylimielinen ja pöyhkeä asenne ja ollaan niin nokkapystyssä vaikka todellisuudessa ollaan ihan hirveitä lehmiä jotka ei ikinä selviä maailmasta jos kynsi katkee.
---
Toi on niin hyvin sanottu tiivistettynä että*nauru*
Vastaan tullut liikaakin näitä omasta mielestään vähän liiankin
"täydellisiä" kenellekkään tapauksia*joo* Jos on itse lähes täydellinen
(siihen asti tietysti kun kynsi katkeaa ja elämä romahtaa) on vaikea luultavasti
löytää miestäkin kun se "ostoslista" on mahdoton käytännössä toteuttaa*nauru*
[/q]
Mut eikös me kaikki olla täydellisiä (kun meissä on ne viatkin)?
[q]migizz, 17.11.2007 01:26:
Hieman offtopic mut mun mielestä naisille ei riitä mikään. Vaik oisit kuin täydellinen MIES niin ne keksii aina jotain valittamista, niin se vaan on.
[/q]
Eihä
Löydät aina näköjään vaan ne valittavat naiset
Itellä ei tuu mieleen mitään yhteistä tekijää, joka kaikissa miehissä olis vikana.
Ootko kokeillu samaa sukupuolta jos kerran kaikki naiset ovat hirveitä valittajia?
[q]SoundaHolic, 2.7.2007 00:35:
Naisissa: päätymätön tarina nimeltä: "minä tässä ja nyt, mun tissit ja perse"
[/q]
Sanoo mies jonka mielestä tosinaisella pitää olla isot tissit.
[q]SoundaHolic, 3.7.2007 20:46:
---
Freja, 3.7.2007 20:33:
---
SoundaHolic, 3.7.2007 20:13:
Sanoo akka joka yhä kasvattaa omiaan ja tuolla olemattomuudella vie vuoren varmasti aikaa.*sars*
Tainnu se J-kuppi kaivautua siihen entteriin, kun tuplana työntelet.*lmao*
[/q]
Huoh. Klubbari erroroi just sillon. En tiedä mikä sulle si on tullu ku en oo yhtään onnistunutta quotee sulla nähny.
[q]satumetsä, 8.12.2006 15:10:
Joo liika on LIIKAA mutta kyllä musta on mukava kuulla: "olet kaunis" "sulla on ihana hymy" "mitäs tehdään tänään", ihan vaikka vaan parinkin viikon tuntemisen jälkeen. [/q]
Mut sit ku se on sarjassamme "deja vu 5 minuutin välein" ni sekin on liikaa :D
[q]SoundaHolic, 3.7.2007 21:09:
---
Freja, 3.7.2007 20:49:
---
SoundaHolic, 3.7.2007 20:46:
---
Freja, 3.7.2007 20:33:
---
SoundaHolic, 3.7.2007 20:13:
Sanoo akka joka yhä kasvattaa omiaan ja tuolla olemattomuudella vie vuoren varmasti aikaa.*sars*
Tainnu se J-kuppi kaivautua siihen entteriin, kun tuplana työntelet.*lmao*
Seli-seli. Ja tää quottaaminenhan tältä osin wörkkii vallan mainiosti, kun ensin torpeedoidaan sun turhat tieltä.
[/q]
[q]ippu, 23.7.2006 00:09:
mulla ei o itelläni tapana ihastua päättömästi ihmisiin, ni sellanen rupee kyllä ahistamaan ja vie kiinostuksen,jos joku rupee yhen tai kahen tapaamisen jälkee tunnustamaa rakkautta tai tenttaamaa mun tarkotus periä. Samaten mielistely ja liika yrittäminen ärsyttää. ja kyl miehen pitää tietää mitä se haluaa!! kaikki ei voi olla "ihan sama"... Mistä miä aina löydänkin ne lapaset?!?
[/q]
Mä oon niiiin samoilla linjoilla!
Ja toi mielistely ja lässytys, "ihan sama, tehään sitä mitä sä halut"-meininki saa kans mun karvat niin pystyyn että. Yhhhh
Liikaa tietoa pienen ajan sisällä = ei kiitos.
kiksukarvat
ok, käytin ehkä turhan jyrkkää ilmaisua. patoutumia... sitä hain takaa, että miehellä pitää olla omia mielipiteitä ja myös kyky ilmaista niitä. itsekkyys(vai pinnallisuus??) ja mielipiteetömyys on eri asia. eikä se että tietää mitä haluaa tarkoita ettei ihminen olisi kyseenalaistanut itseään, päinvastoin. me puhutaan nyt eri asiasta.
Tupakointi, valittaminen, mielipiteettömyys.
Mä en kyllä tajua tota miks jossain pitää olla jotain "saalistettavaa" =D Onko se joku sulka hattuun josta voi olla ylpeä? "kaadoin muuten ton chicksit jota jengi lämppää 2kk ennen ku heruu mut olin niin kurko et mul meni vaa 1.5kk!!"
O_o
No ehkä saalistaa on väärä ilmaisu^^ mut ehkä joku tajus pointin, mitä en osannut oikein muotoilla
menee kyl vaikeeks :/
en mää jaksa tää sux. =/
O H A R I T
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 70
- Seuraava »