Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

[q]alek száhala, Topikkiin vastatakseni: Itseäni ärsyttää sellaset akkelit jotka tuputtaa vitusti sitä omaa juttuaan, jos vittu haluan syödä maksalaatikkoa ja muija on vegaani niin mä jumalauta syön sitä.
[/q]
Indeed, joutunut henk koht kokemaan!

Päällimmäisiä "mitattavia" vaatimuksia on kaksi; Musiikki kulkee mukana niin suuressa osassa siitä mitä teen vapaa-aikanani, etten voi oikein kuvitella seurustelevani kenenkään kanssa jolle musiikki on "aivan sama" - liian suuri osa elämästäni oli sellaisella alueella jota hän ei voisi ymmärtää enkä minä osaisi jakaa. Toinen mitä on vaikea sulattaa, on jos on vaan liian passiivinen liikunnan suhteen.

Loput onkin sitten aattellisia ristiriitoja ym, ja tietenkin vaan liian huonot kemiat.

Kolme kovaa t:tä -> tyhmyys, totisuus ja tupakointi.

Itelle kävi joskus sillai ku aloin seurustelee erään miespuolisen henkilön kanssa, että viikon jälkeen tämä mies asui jo minun luona, sanoi mitä minun tuli omassa kodissani tehdä, oli käyttämässä minun tienaamiani rahoja ja nalkutti heti jos ei ruoka ollut pöydässä kun tämä sattui tulemaan kotiin ties mistä... ja kuitenkin minä maksoin asunnon, ruuat, menot ym koska herra ei ollut töissä eikä aikonutkaan mennä eli maksoin kaiken ja sain huutoa jos en olutkaan tehnyt niinkuin herra olisi halunnut...

Tämä suhde loppui suht lyhyeen ja olen erittäin iloinen siitä.

Niin ja sit yks mikä on aika kova sana mikä latistaa mielenkiinnon heti on SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ/ VÄKISIN OTTO*dissaa* joutunu senki kokemaan*uuh*

[q]Amokk, 14.7.2006 13:37:
---
Riku,

---

:DDDDD
Oletko kuullut sellaisesta jutusta kuin sarkasmi?
[/q]

sarkasmin viljely keskustelufoorumeilla ei toimi peruslähtökohtaisista syistä.

Ai niin ja lisäys itse aiheeseen: kiinnostus latistuu aika heti pian jos ilman erillisiä sopimuksia/puheita toinen olettaa minun olevan hänelle tilivelvollinen. Eli pääsääntöisesti mustasukkaisuus latistaa fiilikset tosi nopeasti.

[q]alek száhala, 14.6.2005 18:35:
Hahaha Vitti nää keskustelut huumausaineiden määritelmistä on aina yhtä hupaisia. On se perkele että kuosaajilla on niin huono itsetunto että pitää aina määritellä huumausaineiks joka perkeleen "elintarvike", jotta voi sitten rinnastaa satunnaiset kaljankiskojat ja kahvinjuojat omiin lakkapelleilyihinsä ja todeta että "hei, ihan jeeshän tää homma on, mullahan menee aika hyvin! noi käy terassilla, meitsi imppaa lentobensaa ja vetää lakkaa."
[/q]

Haha! Niin totta! Tuon takia suosin nimitystä "laittomat päihteet", niin ei jää tilaa saivartelulle! Muutenhan tavallinen jauhelihakin olisi huume kun siinä on pieniä määriä gammahydroksivoihappoa!

Mutta aiheeseen: major turnoff on jos mimmi ei oo sinut ulkonäkönsä kanssa! En mä nyt jumalauta sen kanssa treffeille menis jos se mielestäni näyttää naakan perseeltä!

ei mikään yksittäinen asia

edit: paitsi parta olis jo liikaa

[q]root, 13.6.2005 21:03:
Kokemuksen syvällä rintaäänellä vuosien varrelta totaalisia turn-offeja:

-Yleissivistyksen puute, tai ainakin haluttomuus kohentaa sitä
-Ennakkoluuloinen asenne vähemmistöjä/muita kulttuureita kohtaan
-Selkärangattomuus
-Valtion tukien ym. systemaattinen väärinkäyttö
-Dokaus, jos ei oikeasti muista mitä on tehnyt tai sanonut
-Rööki, jos sitä on AINA pakko polttaa joka paikassa
-Nuuskaus
-Piri (say no more please...)
-Edes jonkinlaisten tavotteiden puuttuminen elämästä
-Terroristi-, ja hullunlehmäntautifobiat (kelatkaa nyt oikeasti plz)
-Puhtaat ennakkoluulot ruoka-aineita kohtaan (ei kaikesta tarvitse pitää mutta ei kaikkea tarvitse inhota koska se on niin "ällöä")
-Huonosti perustellut mielipiteet asioista koska ne vain ovat niin "kamalia", "ällöjä" tai "yököttäviä". Sen kermaisen perseen saa suoraan hilata steriiliin tilaan jos pelkää esim. luontoa
-Oikukkuus; pitää jatkuvasti varoa mitä sanoa tai muuten tulee korville (tunnetaan myös itsekkäinä bitcheinä)
-Toisten jatkuva systemaattinen pilkkaus ja irvailu (ja usein vielä syyttä)
-Kykemätön rakentaviin dialogeihin

Jos tulee mieleen lisää niin listaan ne tänne.

HUHUH... Mutta ihan asiaa. Henkinen tyhjiö ei ainakaan ole haussa
[/q]*hali*

nössöys ja tylsyys.

Se, kun krapulassa herää ja näkee hänet selvinpäin... Heh heh, ei vaa.

Tässä nyt ainakin joitakin, jotka tulevat mieleen:

-Typeryys
-Vääränlainen huumorintaju
-Kevytkenkäisyys
-Huono itsetunto
-Liiallinen puheliaisuus
-Liiallinen hiljaisuus
-Värikynien käyttö (suomeksi asioiden liioittelu)
-Liiallinen uskonnollisuus, new age-henkisyys tai taipumus muunlaiseen hömppään
-Liiallinen ahdasmielisyys
-Huumeet (lue: laittomat päihteet), tupakka, nuuska ja ylenpalttinen ryyppääminen
-Vääränlainen tyylitaju
-Takiaisilmiö
-Ylimielisyys
-Naivius
-Rikollisuus
-Äärimikävaanlaisuus

Lisäksi hälytyskelloja soittavia ominaisuuksia:

-Altruismi
-Maailmanparantajuus
-Vegaanius
-Lukuisat tatuoinnit
-Filantropia

Edit: Täydentelyä

[q]Fyraett, 17.6.2005 14:10:
---
Astaroth, 16.6.2005 22:34:
Olen osa sitä nyrpeää vähemmistöä, jonka mielestä naiset näyttävät paremmilta vaatteet päällä.

---

Mäki kuulun tohon väheimmistöön [iso]:D[/iso]
[/q]Eiks se oo parempi saada tarpeeks ajoissa selville mihin sotkeutuu ettei tuu pettymyksiä.

yhdys sana virheet,piEneT ja ISot kirjaimet sekaisin,se että puuttuu väli pilkun jälkeen,sekä liiallinen kolmen pisteen käyttö...

En tajua millaista jengiä päästetään nykyisin kouluista ulos, kun osa ei tunnu osaavan kirjoittamisen taitoa lainkaan. Ai niin sori unohdin että kyse oli hienosta, persoonallisesta tyylistä!!!111!!!+++???11?

Eli: mies/nainen joka ei vaivaudu opettelemaan kävelemistä ennen kuin lähtee juoksulenkille.

[q]Steven Hoaks, 17.6.2005 18:05:
Pari viikkoa sitten yksi tytteli tuli peppu keinuen ja ripsiä räpyttelen lausahtamaan "Voisitko sä ostaa mulle jonkun drinkin, kun mulla on aika vähän rahaa" Mä meinasin tipahtaa totaalisesti, mutta sain pidettyä pokkani ja vastasin "Sori, juon sen mielummin itse *hymy*" Oli muuten kaunis tyttö mutta tollanen "minä olen maailman kaunein! Palvo mua" asenne on aika anuksesta!
[/q]

Nää tapaukset on kyllä aika uskomattomia.. Tosin jos joku muija tulis pyytää multa juomista, tarjoaisin koko illan jos vaan ois vähänkin toivoo

Muuten aika yleisiä turn-offeja mitä on jo aika monilla muillakin ollu:

- Yleissivistyksen puute / "air head"
- Kettutyttö yms. radikaali
- Painoindeksi lähestyy 100
- Ei osaa nauraa itselleen / huumorin tajuttomuus
- "Horomaisuus"

Onhan noita, mutta noi on sellasia tärkeimpiä..

hups.. vituiksi

[q]hardikaveri, 20.6.2005 13:05:
joo ja kiva lukee jotai topikkii jossa 150 sivua ja niistä 100 samaa väittelyä jossa jokaisessa replyssä ainakin 10 quotee eikä kukaan loppuenlopuksi ole varma mistä kaikki lähti
[/q]No voi... Ei oo pakko lukea, ja eikös ne quotet oo just sitä varten olemassa että kaikki pysyvät perässä siitä mistä on kyse? Ja off-topiccia mielestäni ei ole mikään aihe joka on rönsyillyt alkuperäisestä aiheesta keskusteluksi asti ja siihen osallistuu useita ihmisiä.

Lisäys: Se mikä sulle on väittelyä, on mulle kyllä ihan normaalia keskustelua asioista ihmisten kesken

[q]mk, 20.6.2005 03:17:
---
Eläimien kärsimyksiä lisää se jos tuote ei mene kaupaksi vaan päätyy roskikseen -> tuotantoa on tehostettava kattamaan hävikki. Tehomaatalous.. onko tuttu termi? Vaikka se on periaatteessa ihan sama dyykkaatko sen lihan vai et niin vaikutat haitallisella tavalla järjestelmän toimivuuteen kun et osta tuotetta jota silti kulutat. Joka tapauksessa lihaa tullaan aina valmistamaan, myymään ja ostamaan(kuten itsekkin jo todistit sitä kuluttavasi) niin miksi toimia näin? Aika vtun tekopyhää musta. [/q]

Siis mitä helvettiä?
Jos joku heittää roskiin hyödykkeen, jonka tuottamiseen on kulunut luonnonvaroja, sitä ei saisi käyttää? Tekopyhempää on se, että koska sinä haluat että hyllyssä on aina jokaista tuotetta, kaupan pitää ostaa niin paljon tavaraa että hävikkiä tulee aina. Jos näkisit roskiksessa lavan kaljaa / laatikollisen tupakkaa, etkö ottaisi sitä? Sitäpaitsi jos lihaa lentää paljon roskiin, eikös kauppa ehkä tilaa ensi kerralla vähemmän, eli miten eläinten kärsimykset lisääntyvät siitä?

[q]Et tuolla dyykkaus sabotoinnilla tee mitään hyvää kenellekkään.. kaikista vähiten itsellesi kuten joku tuosta terveysriskistä jo mainitsikin.[/q]

Mitä pahaa sillä tekee ja kenelle? Kaatopaikat täyttyvät vähemmän, luonnonvaroja täytyy kuluttaa vähemmän.

Ja varsinkin talvisaikaan terveysriski on samaa luokkaa kun jos ottaisit jauhelihapaketin omasta pakastimestasi.

[q]Specimen, 20.6.2005 12:39:
Saman verran niitä kanoja teurastetaan kentuckyssa päivittäin, meni niistä kaupaksi Outokummun Siwassa 2 tai 3. Jonnekin se liha lähetetään kuitenkin. Kaupan hyllylle ostetaan erissä aina tietty määrä. Välillä osa jää hyllylle viimisen myyntipäivän tullessa. Välillä hyllyt on tyhjillään ennen seuraavaa erää. Liike-elämässä ei pärjää jos ei ota riskejä. [/q]Sä siis yrität väittää ettei ihmisten kulutus vaikuta mitenkään liike-elämään ja siihen rakenteeseen mitä tuotteita tuotetaan ja mitenkin paljon? Ja paskat.

[q]Kyllä niitä eläimiä kuolee/rampautuu vihannesten ja viljojen viljelyssäkin. Mieti vaan kuinka monta pieneläintä, hiiriä, jäniksiä, käärmeitä tms, jää traktorin, leikkuupuimirin yms. jalkoihin. Luultavasti niillä on enemmän kärsimyksiä, kun lehmän saadessa piikin niskaansa.[/q]Joo, ja muurahaisia kuolee kävellessä ja bakteereja mun elimistössä. Mitä sitten? Nuo eläimet sentään saavat elää vapaana, eikä niiden kuoleminen ihmisen toiminnan seurauksena juurikaan eroa täten luonnon kiertokulusta.

[q]Voin sanoa että se liha ehtii seissä siellä kaupan sisätilojen nurkissa jonkin aikaa ennenku se dumpataan sinne roskikseen. Muutenkin ruoassa on tietty aika, minkä se saa seistä huoneen lämmössä, ennenkun se tulee hävittää käyttökelvottomana, ja se ei montaa tuntia ollut. Mutta jos et piittaa terveysriskeistä niin sen kun syöt itsesi kipeäksi, kirjaimellisesti.[/q]Mä vähän luulen että maailmassa selviää ihmiset aika hyvin hengissä ja terveinä paljon huonommallakin safkalla, joten en juuri jaksa ymmärtää tuollaista hysteerista "Voiks maitoa juoda kun se on jo päivän vanhaa"-asennetta. Eiköhän ihmisen maku- ja hajuaistit kuitenkin ole tuhansien vuosien aikana kehittyneet kertomaan meille mikä on vielä syötävää ja mikä ei.

tupakoiminen/huumeet.
älytön ryyppääminen.
rehvastelu.
valehtelu.
sikamainen käytös.
perseen puristeleminen,ym..
ylimielisyys.
huono henk.koht.hykenia.
esittäminen/näytteleminen.
rikollisuus.
väkivaltaisuus.

Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.

O