Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

[q]wiwi, 12.3.2010 12:20:
---
dj upi, 12.3.2010 11:43:
(Mut joo, siitähän oli tutkimuksia et mitä usein pätee se et mitä matalampi ääni naisella on, sitä koulutetumpi se todennäköisesti on.)

---

Onko näin? Mä muistan lukeneeni vaan tutkimuksesta, että matalaäänisiä naisia helposti pidetään älykkäämpinä ja uskottavampina kuin kimeä-äänisiä. Vaikea kuvitella, että äänen korkeudella ja koulutustasolla todellisuudessa olisi yhteyttä.

Mutta onneks mulla on matala ääni ja oon muutenkin kaikin puolin perkeleen asiallinen!
[/q]

Joo, pitikin toi tohon vielä lisätä. Eiköhän enemmänki vaik se sosioekonominen tausta usein korreloi sen koulutuksen määrän kanssa. Mut joo. Muistaks mikä oli syynä sit siihen et tällaisia uskomuksia (ehkä implisiittisiä sellaisia) ihmisillä on? Olis kiva tietää mitä mun aivoissa tapahtuu :D

[q]Vampyrella, 28.6.2009 22:48:
---
Vampyrella, 28.6.2009 12:46:

Tää on niiiin tuttua. Ite kun juon tosi vähän, ja joskus baarissakaan en juo mitään, niin johan alkaa kuumottaminen - ei tosin omilta ystäviltäni, vaan yleensä joiltain heidän tutuiltaan tms. ''Miksä oot noin nyrpee? Miksä oot noin tiukkis?''

---

Quottaan itseäni, koska tää tapahtui TAAS tänään. :D Etenkin hevipiireissä viina virtaa aika railakkaasti keskimäärin, ja itse kun en tänään juonut festareilla tipan tippaa alkoholia, niin johan alkoi ihmettely ja siihen perään kummallinen katse ja hiljaisuus. :D En mäkään mulkkaa kummaksuen alkoholia nauttivia ihmisiä, niin vähän kyllä pistää ihmetyttämään moinen.
[/q]

Siin on varmaan se, että kun itse yrittää humalassa vaihtaa ns. vapaan silmään, niin selvinpäin porukassa olevan henkilön sadan prosentin henkinen läsnäolo on todella painostava asia. Porukassa, jossa kaikki on enemmän tai vähemmän alkoholeissaan jännitys laskee. Jos porukassa on yksi tai useampi selvä henkilö, ihmiset vertaavat omia juttujaan ja käytöstään näihin, joten väkisinkin selvinpäin ryyppyremmissä notkuva ihminen ns. latistaa tunnelmaa - ihan yrittämättään :P Näin niinkuin sekunnin ja viiden pennin filosofoinnin perusteella.

[q]niomic, 24.6.2009 14:42:
---
$, 24.6.2009 14:14:
Tyttö joi toki itse, joskus enemmän, joskus vähemmän. Jos oli mennyt kaksi viikonloppua niin, että oli käytetty alkoholia kumpanakin, silloin piti jäädä väkisin kotiin kolmanneksi viikonlopuksi ja skipata esim. ystävän synttärit tai festarit (UMF05 ja Konefestari viime vuonna).

---

Oisitko saanut osallistua synttäreihin / festareille, mikäli et olisi juonut mitään? En nyt tiedä minkälaisia keskusteluja teillä asiasta oli, mutta näin pinnallisin puolin katsottuna, en kyllä kestäis tuollaista mielivaltaiselta ja hyvin teennäiseltä vaikuttavaa kontrollointia.
[/q]

Luin ensin että "kastrointia", jonka jälkeen huomasin että luin väärin, mutta sen jälkeen huomasin, että tulkitsin oikein.

[q]wiwi, 12.3.2010 12:20:
---
mitä matalampi ääni naisella on, sitä koulutetumpi se todennäköisesti on.

---

matalaäänisiä naisia helposti pidetään älykkäämpinä ja uskottavampina kuin kimeä-äänisiä

[/q]

Eikös tässä se yhteys juurikin ole... Jos matalaääniset naiset ovat ovat älykkäämpiä ja uskottavampia on hyvin todennäköistä, että he myös kouluttautuvat enemmän.

Mä en pysty sietämään naisia joilla on sellanen nalkutusääni. Oikeesti. Vampyrella puhu ärsyttävistä asioista ja siitä et jutun pitäis kulkee. Jos on vääränlainen ääni ni mä en kuule mitään ku korviin sattuu :(

(Mut joo, siitähän oli tutkimuksia et mitä usein pätee se et mitä matalampi ääni naisella on, sitä koulutetumpi se todennäköisesti on.)

"Her voice became very deep, she grow much hair on her chest and her vagina started to hang loose like a sleeve of wizard." -Borat

[q]dj upi, 12.3.2010 12:27:
---
wiwi, 12.3.2010 12:20:

Onko näin? Mä muistan lukeneeni vaan tutkimuksesta, että matalaäänisiä naisia helposti pidetään älykkäämpinä ja uskottavampina kuin kimeä-äänisiä. Vaikea kuvitella, että äänen korkeudella ja koulutustasolla todellisuudessa olisi yhteyttä.
---
Joo, pitikin toi tohon vielä lisätä. Eiköhän enemmänki vaik se sosioekonominen tausta usein korreloi sen koulutuksen määrän kanssa. Mut joo. Muistaks mikä oli syynä sit siihen et tällaisia uskomuksia (ehkä implisiittisiä sellaisia) ihmisillä on? Olis kiva tietää mitä mun aivoissa tapahtuu :D
[/q]
En tiedä, enkä usko että tossa nimenomaisessa tutkimuksessa välttämättä on asiaan syvennytty. Oma oletukseni on, että "miesmäiset" piirteet (esim. matala ääni) lisäävät uskottavuutta. Perinteisesti mies on kuitenkin se uskottava toimija, jonka paikka on työelämässä ja asiantuntijapaikoilla. Kimeä-äänistä, ehkä vielä näkyvän naisellisesti pukeutuvaa naista on helppo pitää mistään mitään tietämättömänä tyttösenä. :)

[q]juu-zo, 12.3.2010 12:34:
---
wiwi, 12.3.2010 12:20:
---
mitä matalampi ääni naisella on, sitä koulutetumpi se todennäköisesti on.
---
matalaäänisiä naisia helposti pidetään älykkäämpinä ja uskottavampina kuin kimeä-äänisiä
---
Eikös tässä se yhteys juurikin ole... Jos matalaääniset naiset ovat ovat älykkäämpiä ja uskottavampia on hyvin todennäköistä, että he myös kouluttautuvat enemmän.
[/q]
Huom. pidetään ulkopuolisen arvioijan, esimerkiksi sinun toimestasi. Ei tarkoita että ovat sitä todellisuudessa. Saatoin ilmaista asian epäselvästi kun en tarkentanut, kuka pitää (tutkija vai kaduntallaaja).

Se, ettei se tiedä, mitä haluaa, tai ei ilmaise sitä mulle.
Se, että yrittää olla vaikeasti tavoteltava.

Edit:
Se, ettei edetä

kun se avaa suunsa. (Niin että sieltä tulee ääntä)

Edit:

- Se että on erillaiset arvot.
- Se että polttaa tupakkaa.
- Se että pitää huonosta musiikista.
- Se että ei tykkää animesta (siis siitä japanilaisesta animaatiosta) :)
- Se jos on yksinkertainen
- Se jos on Frigidi
- Huono huumorintaju
- Liian ujo (ei söpösti ujo vaan sillai ujo ujo)
- tyhmyys
- rasisti,suvaitsematon,itseään täynnä oleva
- itsetunnon pönkittely miehiä / naisia pyörittelemällä
- Liian vaikeasti tavoiteltava
- Liian nuori

Tietenkin noita voi olla vähän vaikea selvittää ton ekan perusteella *nauru**vink**igor*

[q]Mekha, 12.9.2005 15:26:
Liika huumeidenkäyttö.
[/q]

Toi LIIKA huumeidenkäyttö oli hauska Mutta yhdyn kyllä siihen erittäin vahvasti.
Lisäks mua ärsyttää anteeksipyytelevä tai liian palvova sävy, tyyliin, "anteeks, että kerjään täs, mut eikö me nyt voitais sitä tai tätä". Toisaalta taas en tykkää YHTÄÄN siitäkään, että joku on kiinnostunut, mutta esittää saavuttamatonta, oon liian vanha ja malttamaton sellaisiin leikkeihin. Joten kaikessa aiemmin sanotussa parasta on se kultainen keskitie, vaikkakin henk. koht. tykkään - ei nyt ehkä liian itsevarmoista - mutta sanotaanko miehistä, jotka on sinut itsensä kans, eikä turhia ujostele

P.S. Älkää olko niin pessimistisiä ihmiset! Täällä sitä vaan harrastetaan "sen oikean löytämisen"-todennäköisyyslaskentaa, kun se ei kuitenkaan ole niin yksinkertaista. Uskon naivisti(?), että jos vaan synkkaa, niin sit synkkaa, esim. fiksuudella on monta muotoa! (Vai olenko niin tyhmä, että aika moni on mun mielestä ainakin jollain tapaa älykäs??). Mikä ei tietenkään yksinään riitä lähes kenellekään.

[q]astaroth, 30.10.2006 00:18:
---
Lume, 30.10.2006 00:16:
Voisko naiset selittää tän jutun kupletin. Miksi joku haluaa kohdeltavan itseään kuin roskaa? "Nice guys always finish last", sanonta joka pitää erittäin paljon paikkansa.

---

koska pitää olla sitä "saalistamisen jännitys"-paskaa
[/q]

Eiköhän ne semmoset pojat pelaa itse eikä ne tytöt jotka niihin retkahtaa. Pojat on hyviä joskus lässyttämään ja puhumaan oikealla tavalla. Osaavat olla herrasmiehiä naisen seurassa ja sitten muualla puhutaan kuinka monta akkaa on tullu kaadettua sänkyyn.

Esim. huonon itsetunnon omaava tyttönen helposti retkahtaa renttuun, joka vähän lepertelee. Sitten se tyttö antaa pildee ja kuvittelee ehkä olevansa tän komistuksen ainoita naisia. Pimpin antaminen tuo joillekin itsetuntoa;
"ai olenkin niin nätti ja seksikäs kun toi komea poika haluaa mun pimppii". Tytöt saattavat olla niin kokemattomiakin poikien suhteen etteivät tajua sitä millaisia jotkut miehet on. Eivätkä nämä tytöt tajua että niiltä halutaan vaan sitä alapäätä ei yläpäätä.

Nainen ihastuu siihen lepertelevään, hienosti pelaavaan hyvän näkoiseen mieheen. Naiselle voi tulla pakkomielle miehen saamisesta ja miehelle pakkomielle naisen kaatamisesta. Mies saattaa vähän antaa toivoa tytölle tasaisin väliajoin esim. viemällä syömään ja tyttönen taas toivoo/kuvittelee olevansa miehelle se ainoa kenet hän vielä joskus saa.

Ja sitten naisiakin on erilaisia. On niitä horoja jotka kohtelevat miestä ku paskaa. Miksi joku mies haluaa kohdeltavan itseään kun roskaa? --> Ku naisilla on pilde; pilde jyrää. Heiii naisetkin saattaa olla munahaukkoja ja jaella itseään kaikille.

Eikös se ihastuminen/rakastuminen tee sokeaksi, siksikin ne naiset antavat kohdella itseään ku paskaa.

Siin olis niinku mun teoriat.. mitä nyt äkkiseltään tuli mieleen

Minä itse kyllä pidän mukavista pojista. En anna kenenkään kohdella minua kuin roskaa.

[q]pyllyjumala, 3.2.2007 15:57:
Jos ollaan ensitreffeillä, niin kyllä se kiinnostus lopahtaa mieheen, jos sen kynnenaluset on ihan möhnäset Hyi hemmetti!
[/q]

Hyi tästä tulikin mieleen, että mun mielestä on todella kuvottavaa, jos miehellä on pitkät kynnet.
Kerran näin kaupan kassalla semmosen tyypin, jonka pikkurillin kynsi oli oikein pitkä.
Ällöttävää

Rumuus on aika turnoff

lisätääs tohon mun listaan viel kaksinaismoralismi (viinaan ja muihin huimausaineisiin liittyen)

[q]A-E, 12.6.2005 05:56:
-clips-
[/q]

kertoo aika paljon susta.

Eivät ole omina persooninaan

tyhmyys. rehvastelu. huono käytös.

Brassailu, esim "ajoin sillon ja sillon siihen ja siihen mutkaan niin ja niin kovaa" YÄK!!!
Lääppiminen vetää kylmäks.
Tosikot.. ei helvetti vie.
Liikaa jalat maassa olijat. (ei oikein natsaa romantikon kanssa *nauru*)
Mä: "ihanan kuullosta toi sade.. rauhottavaa" Kundi: "hä?? Mitä tossa nyt on ihmeellistä?"
Rasistit saa kääntyy jo ovelta.
Itsensä tyrkyttäjät myös.
Jos kundi ei oo yhtään itsenäinen, niin saa mennä himaansa kasvaan.
Mustasukkaisuus.. ei tuu toimiin, koska meigä ei kavereistaan luovu ja aika iso osa niist on kundei.
Itsekeskeisyys pistää vituttaan.
Homofobia...

Etc, etc...
Näitä riittää.....

Stay single

Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.

O