Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

Sen naisen poikakaveri

-Karvat liiallisen rehottavina ja sopimattomissa paikoissa!
-Minäminäminä- ajattelu, kaikki pyörii oman navan ympärillä
-Kaikkitietävät tyypit
-Hien haju.. Jalkahiki on pahin
-Pahanhajuinen hengitys
-Hermostuneisuus ja levottomuus. Koko ajan joku ruumiinosa väpäjää.
-Tuijottaminen. Mua ei saa tuijottaa silmiin minuutteja, ellei välillämme ole syviä tunteita.

Noi on nyt siis sellaisia, jotka heti alussa tipauttaa kundin mun suosikkilistalta. Tietty esim noissa hikijutuissa annan aina toisen ja joskus kolmannenkin tsäänssin. Samoin hermostuneisuuden kohdalla, koska sehän voi johtua vaan jännityksestä.

Tulee mieleen, että nämä:

- epärehellisyys isoissa asioissa. (Pienet valkoset valheet sulatan kyllä.)
- itsekeskeisyys ja itsekkyys sekä empatiakyvyn puute, jotka ilmenevät mm.: jatkuvana omien tekemisten/mielipiteiden korostamisena, kyvyttömyytenä sopia/suunnitella asioita yhdessä, selkeänä laiminlyömisenä ja unohtamisena.
- materialistisuus ja/tai esineellistävä ihmiskäsitys.
- jos on abt mun isän ikänen tai vanhempi / jos on alle 20-vuotias.

[q]Vampyrella, 4.7.2007 01:52:

Jotkut ovat kirjottaneet, että aikaansaamattomuus, avuttomuus keittiössä, tylsyys yms. seikat latistaa sen kiinnostuksen. Mä ite oon sitä mieltä, et jokainen meistä on välillä aikaansaamaton ja avuton jossakin asiassa. Mä ite oon täysin käsi esim. porakoneiden ja kaikenmaailman vempainten kanssa, enkä mä keittiössäkään ole mikään gourmet-kokki, mut onneksi nää mun vajaavaisuudet ei tietääkseni ole kuiteskaan latistaneet ukon kiinnostusta mua kohtaan. Mä en myöskään ole aina ja jatkuvasti todella aikaansaava, välillä laiskottaa oikeen olan takaa, ja sillon annan vaan laiskotuttaa. Aina en varmastikaan ole myöskään todella inspiroivaa seuraa, koska oon vaan ihminen - joskus saatan olla myös tylsä tahi suorastaan vittumainen.
[/q]

Niin välillä jokainen on avuton mutta jotkut ovat koko ajan. Ja jotkut ovat ihan vaan tiettyjen periaatteiden vuoksi "avuttomia".

Se avuttomuus keittiössä.. sillä en todellakaan tarkoita, että miehen pitäisi olla loistokokki tai tehdä ruokaa vaan; en kestä miestä, joka ei oikeasti osaa/viitsi voidella koskaan omaa leipäänsä. En kestä miestä joka olettaa, että mun naisena täytyy valmistaa ruuat aamusta iltaan, sillä hän on mies eikä osaa. Enkä kestä sitä, että tää sama kuvio toistuu joka helvetin päivä. En yhtään tykkää siitä, että oletetaan, että minä teen keittiössä kaiken, koska olen nainen. Mun puolesta voi mennä imee mamman tissiä, jos ei itse saa jääkaappia auki.

Itse olen vastannut tähän topikkiin siltä kantilta, että mikä latistaa kiinnostuksen suhteen alkumetreillä tai jo ennen sitä. Että ei mun rakkaus omaa kultaa kohtaan mistään pikkujutuista laske... ilomielin voitelen sille leivän, vaikka joka päivä, vaikka se itse osaakin.

se jos on tavannu miehen jostain muualta ku pk-seudulta ja ihastuu siihen sen oman kylän murteesee/slangii (sen puheeseen) sit se menee ja rupee opettee stadii koska tyttö on sielt päin kotosi

Tosta tupakanpoltosta vinetetään paljon.. Mutta tottahan se on että savuton ja savullinen ei oikeen sovi yhteen.. Tosin aina voi lopettaa, kai (köh)

Mutta, teeskentely, kusipäisyys, angstailu, molo-otsaisuus, epärehellisyys, hyväksikäyttö ja leikkiminen...

Rakastan aitoja ja valoisia naisia, sekä huumorintajuisia naisia..
Sulan paikoilleni kun joku nainen tulee avoimesti ja hymyilee katsoen suoraan silmiin säteilleen naurua ja onnea. Kun uskaltaa aidosti nauraa asioille, ymmärtää tilannekomiikkaa eikä vaan istu nurkassa jumittaen ja päivitellen kuinka paskaa läppää vaan oikeasti oivaltaa asioita ja löytää hauskoja puolia elämästä ja asioista. *sydan*

Aito lämpö ja läheisyys on myöskin se mitä ei voita mikään..Teeskentely, eli esim. tappeleminen ja silti "kaikki on hyvin" leikin esittäminen ei ole useimmiten nopeasti leppymistä vaan silkkaa teeskentelyä.

Nämä on vain alkua.. Mulla ei ole standardeja tai sääntöjä tai jotain tämä on ok tämä ei kirjaa vaan menen fiiliksen mukaan, aina joutuu hyväksymään huonoja puolia..
Ei mulla oo kriteerit korkealla, on vaan tiettyjä asioia mitkä säväyttää positiivisesti tai negatiivisesti.

Lusmuilu! Lusmut, siis ne pojat jotka vaan makaavat kotona eivätkä tee mitään. Ei töitä, koulua tai edes kiinnostusta mihinkään. Tietysti ymmärrettävää, että kaikilla on sellaisia kausia, mutta jos tuollainen jatkuu monta vuotta ni kiinnostus loppuu. Pidän pojista joilla on jonkinlaisia suunnitelmia elämäänsä varten.

Ja kyl se tupakka on kans aika miinusta.

Se että jos se pelaa se käyttää läpipeluuohjeita

[q]yukie^, 21.9.2005 18:25:
Lusmuilu! Lusmut, siis ne pojat jotka vaan makaavat kotona eivätkä tee mitään. Ei töitä, koulua tai edes kiinnostusta mihinkään. Tietysti ymmärrettävää, että kaikilla on sellaisia kausia, mutta jos tuollainen jatkuu monta vuotta ni kiinnostus loppuu. Pidän pojista joilla on jonkinlaisia suunnitelmia elämäänsä varten.

Ja kyl se tupakka on kans aika miinusta.
[/q]

Eihän toi järkevä keksintö kyllä ole..

Sellaset ihmiset ovat ylipäätänsä hienoja jotka tietävät mitä haluavat ja tekevät.. Pätee myös naisiin, on kiva kuulla muutakin kun " noo mä vaan hengaan ja en mä tiedä mitä haluun"
Nämä ihmiset jotka miettivät ja uskovat tietävänsä mitä haluavat, ovat myös kokemukseni mukaan usein tasaisempia..

[q]patient, 12.9.2005 19:06:
Aika monet ihan neutraalitkin piirteet osoittautuu ärsyttäviksi yhdistyessään tietynlaisiin piirteisiin, joten tästä listasta voisi tulla nälkävuoden pituinen oikeestaan. :) Tyydynkin siis listamaan jotain tässä viime aikoina esille tulleita inhokkipiirteitä:

-itsekeskeisyys, rehentely ja kerskailu
-tyhjäpäisyys: se, ettei ole kiinnostunut oikein muusta kuin omasta pärstästään ja trendilehdistä
-todella kapea musiikkimaku ("meikä ei kuuntele ku hevii, örr, kaikki muu on paskaa!")
-"kovat jätkät ei mitään rehuja syö" -asenne, sopii aika huonosti mun kasvissyöntiin. musta olisi kiva, että toinen söisi munkin laittamaa safkaa joskus ja että mun ei tarvitsisi joka aterialla tapella siitä, miksi olen "perkeleen porkkananpurija"
-huonon neekeriläpän jatkuva kylväminen asiaankuuluvalla rasistisella omahyväisyydellä
-huumorintajuttomuus ja se, ettei osaa nauraa itselleen

Lisäksi jonkinlainen yleissivistys olisi suuri plussa, ei jaksa aina jokaista asiaa ruveta vääntämään rautalangasta. ;)
[/q]

hitto olipas jännä... me ei varmaan tultais kauheen hyvin toimeen :)

- itsekeskeisyys : olen helvetin itsekeskeinen, uskon että jumala asuu mun sisässä ja tämän vuoksi käytänkin paljon aikaa itseni tutkiskeluun kun ei muut nappaa niin paljoa + että itsee on jännempi tutkia... (itsekeskeisyyden huipentuma)

- todella kapea musiikkimaku - minä! erittäin harvoin kuulen hyvää musiikkia muualla kuin kemuissa ja sielläkin vain 20% ajasta. ja rokki on paskaa, hiphop on paskaa jne..

- ei rehuja. Ok tämä nyt on vanhemmilta opittua (molemmat atkinsillä jo 3-4v) syö lihaa pysyt terveenä. mieluiten raakaa (mailman tervein kansa eskimot nauttii pääasiallisesti ravinnokseen lihaa ja usein vielä raakana) ja salaatti maistuu pahalta.

- huono neekeriläppä... hmm. no ok tämä nyt ei oikeen natsaa kun mua itseäni on haukuttu mokkakikkeliksi ja englannissa kämppikset kutsu valkoiseksi neekeriksi, mutta kyllähän sitä on tullut (tosin vain väittelyn aikaansaamiseksi) vannottua vanhasen (vanhempi) rotuoppiin.

- en koskaan naura itselleni. välillä pistää enemmänkin itkettään, mutta eipä kyllä tule oikeen itselleni naurettua, muuta kuin teennäisesti kavereiden kesken kun yrittää päteä kertomalla huonon neekerivitsin ja sitten itsekeskeisesti naureskelee omalle jutulleen, mutta sekin tosi paljastavasti ja huonosti esitettynä.

- yleissivistys, jos mitataan esim. luettujen kirjojen määränä niin varsinaiset oppimateriaalit pois lukien olen lukenut varmaankin alle 10 fiktiivistä kirjaa. Tosin tähän pieni parannus kun pari viikkoa sitten italiassa tuli luettua 500 sivua eteenpäin kirjaa "Sivistyksen käsikirja" mutta sitäkin vain sen takia että pääsis päteen ja oleen itsekeskeisempi.

mutta hei, lähdetkö treffeille?

[q]Skenemursu, [

hitto olipas jännä... me ei varmaan tultais kauheen hyvin toimeen :)

[/q]

Sentään me ollaan jostain samaa mieltä! :)

[q]yukie^, 21.9.2005 18:25:
Lusmuilu! Lusmut, siis ne pojat jotka vaan makaavat kotona eivätkä tee mitään. Ei töitä, koulua tai edes kiinnostusta mihinkään.
[/q]

Entä sellaiset tapaukset, joilla on vaikkapa töitä, koulua tai ehkä molempia, mutta ei siltikään kiinnostusta mihinkään?

[q]Baby-G:
Myös jatkuva tivaaminen missä mennään? mitä sä haluat/ajattelet (musta/meistä)? saa mut voimaan pahoin.
[/q]

Epävarmuushan se rules. ^^ No, onhan tuossa tuo sana "jatkuva". Toisaalta jos toinen joutuu useasti kyselemään moista, niin vikahan voi olla myös vastauksissa, eikö?

joo tai parisuhde pakoilia

[q]Skenemursu, 1.10.2005 19:26:
itseasiassa ei nyt ole, mutta katsotaan jos jaksan sen etsiä, tai pikemminkin kysästä, yhdeltä belgialaiselta kaverilta joka tekee vuosittaisia tutkimusmatkoja gröölantiin. häneltä sain joskus pdf:nä luettavaksi matskua ylipäänsä gröölannista "vähän niinku ranskalaisilla viivoilla kiinnostavia faktoja" joissa sitten taisi olla yhden kappaleen kokoinen kertomus siitä kuinka inuiitit sairastavat vähiten mailmassa ja kappaleessa viitatun tutkimuksen mukaan se johtui juuri heidän ruokavaliostaan ja raa'asta lihasta. Tietty tuon viittauksen perusteella sais varmaan käsiin sen alkuperäisen tutkimuksen ja voispa sitä koittaa ihan googlettaakin.
[/q]

Googlettamalla löytyi aiheesta tällaista spekulointia:

Scientists studying the Inuit in the 1970s found that as a group, they suffered much less than their European counterparts from certain diseases, such as coronary heart disease, rheumatoid arthritis, and diabetes mellitus. Yet their diet was very high in fat from eating foods like whale, seal, and salmon. Discover Magazine called this the "Inuit Paradox."

The solution to the paradox may lie in the fact that not all fat is created equal. "[The Inuit] ate a lot of marine animals, like walruses and seals, whales and so forth, and the blubber of these animals is a very high source of monounsaturated fat,"says Cordain. "So if you contrast the Inuit diet to the Western diet, it actually turns out to be lower in saturated fat— very high in fat, but high in healthful fat, monounsaturates and polyunsaturates, high in a specific type of polyunsaturates called omega-3 fatty acids that come from the marine food chain."

Cordain says that while the Inuit diet is not optimal, there are a few things we can learn from it. "Let's take the good of the Inuit, the lean protein, the good fats…minimize refined cereal, the refined sugars, and increase the fruit and vegetables in our diet," he says, adding that the single most important thing we can do in our diets is increase the omega-3 fatty acids, which are found in many oily fish.

Tän mukaan olennaista ei niinkään olis liha sinänsä vaan nimenomaan merenelävien liha joka ravintoarvoiltaan on huomattavasti parempaa kuin nauta, sika tai kana.

Liian suuri ego =) ja monta monta muuta juttua...... mut tuo nyt ekana tulee mieleen.....
Ja on siis hyvin itsekeskeinen....

Jos on kaverilta huumori hukassa, häviin itsekin äkkiä paikalta.
Ja mä en jaksa mitään vaikeasti tavoiteltavissa-juttuja, todellinen turnoff.

[q]Rubicon, 10.11.2005 14:23:
Ja mä en jaksa mitään vaikeasti tavoiteltavissa-juttuja, todellinen turnoff.

[/q]

Todellakin. Ei jaksa lähtee sellaseen leikkiin..

Omasta puolestani voisin lisätä turnoffeja naisista:

- liian kiireiset ja minuuttiaikataululla elävät
- tupakointi

Vähän vaikea listata mitään, jokainen on niin erilainen persoona. Mut yks, joka on mulle kans tärkeä, niin musiikkimaku. Ei jaksa sellaista, joka kuuntelee suomirokkia/heviä ja tykkää käydä samantapaisissa paikoissa. Mulle musiikki on suuri osa elämää ja kuuntelen päivittäin jonkinlaista konemusaa.

- liiallinen sekopäisyys & henkiset ongelmat
- kykenemättömyys ottaa vastuu omista asioista
- saamattomuus ja ääretön laiskuus
- lapsellisuus ja kykenemättömyys käyttäytyä aikuismaisesti
- tupakointi

-olemattomuus, ei pysty näyttään/kertomaan tunteitaan vaan yksinkertasesti on, eikä tee muuta. noin kärjistettynä.

-kovismaisuus, puhuu kovaan ääneen jotain ronskeja juttuja ja kaikki-tykkää-musta-bitch olemus. yähhhh. pieni ujous ja nöyrä mieli on aina iso plussa <3

-liiallinen maallisuus/periaatteellisuus, tarkotan, että jos on elämän mottona:"uskon vain itseeni enkä mihinkään muuhun" tai:"pakko se on ku on" tms :) niin tuskin moi:ta pidemmälle suhde pääsee kehittymään.

en mä nyt heti keksi muuta vakavampaa mikä yksittäisenä luonteen piirteenä sais kiinnostuksen täysin lopahtamaan muuten hienosta persoonasta.

Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.

O