Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 70
- Seuraava »
[q][Siru], 28.1.2009 13:10:
turha pilkunnussiminen ja itsensä ylistäminen.. sitä ei jaksa kauaa kuunnella. toisten perseiden kyyläily ja arvostelu latistaa tunnelmaa myös erittäin paljon
[/q]
Mitä vikaa on perseiden kyyläilyssä?
[q]-Alex-, 24.6.2009 12:48:
Alkoholiongelmaisiahan on kolmenlaisia: 1) Niitä jotka juovat liikaa 2) Niitä jotka haluaisivat juoda, mutta eivät voi koska elimistö ei kestä/kykene 3) ja niitä jotka eivät itse juo, eivätkä myöskään hyväksy muiden juomista. Absolutistit menee aika usein tähän jälkimmäiseen kategoriaan.
[/q]
Tää nyt on varmaan aika läpällä kirjoitettu, mutta kuitenkin. Mun mielestä absolutistien mieltäminen tiukkapipoisiksi, toisia paheksuviksi tosikoiksi on lähinnä myytti. Mulle ei ole elämässäni kukaan ei-juova ihminen tullut sanomaan, etten saisi juoda. Toki silloin kun aihetta on ollut, olen saanut kuulla kritiikkiä juomatavoistani - ja hyvä niin. Tunnen useita ihmisiä jotka eivät juomista harrasta ja ihan yhtä hauskaa seuraa ne on kuin kuka tahansa muu. En ole ikinä törmännyt absolutistiin, joka tekisi juomattomuudestaan numeron. Vaikka varmasti sellaisikin on.
Lyylikki tuossa rinnasti absolutismin kasvissyöntiin ja mun mielestä vertaus on aika osuva. En ole todellakaan absolutisti, mutta vege oon ollu monta vuotta. Jos joku kysyy tai jos asia on jotenkin olennainen, niin siitä mainitsen. Tapana ei ole harrastaa muiden ihmisten moralisoimista enkä pidä itseäni yhtään sen parempana kuin kukaan muukaan. Kanssaihmisten reaktiot ovat sen sijaan kuvaavia. Ehkä yleisin on sellainen pakonomainen tarve alkaa puolustella omaa ruokavaliotaan tai nollata mun arvomaailmaa "Luuletsä oikeesti että vaikutat tolla johonkin? Mä ainakin syön ihmisten ruokaa!" Myös mun syömiä ruokia saa pilkata ja katsoa inhoten, vaikka ei suostuisi edes maistamaan. Mitä jos mä tulisin osottelemaan sitä grillimakkaraa samalla tavalla? Olisin tiukkapipoinen vegefasisti.
Monet mun tuntemat absolutistit ovat sanoneet, että ovat esim. juhlissa "salaa" juomatta koska eivät halua herättää huomiota. Jotenkin ei-juovien ihmisten läsnäolo koetaan häiritseväksi. Mun mielestä se kertoo enemmän ihmisistä, joille toisen juomattomuus on ongelma. Jollain tavalla hävetään omaa käytöstä ja peitellään sitä väheksymällä omista poikkeavia valintoja.
[q]Skenemursu, 17.11.2007 10:42:
---
Ja jos tahtoo pelkästään pillua, on ihan turha yrittää esittää muuta, se näkyy läpi kuitenkin. Suurempi todennäköisyys onnistumiseen on jos kehtaa pyytää suoraan, hehäheheä :E
---
---
pakko kysyä... onko tää useinkin toiminut näin?? ja onko tämä yleistä nykyään, voiko todellakin jättää jo ne ylimääräiset höpinät maailman tilasta ja kotieläimistä pois ja hypätä suoraan asiaan? Kyllä tässä maailmassa saattaa sittenkin olla vielä tulevaisuutta.. kiitos tästä! Tää vois mennä myös tonne päivän :) osioon..
[/q]
Siinä paljon tarvitse höpistä jos molemmat pystyvät lähes telepaattisesti viestittämään toisillensa samaa himon tunnetta, sekä tarvetta tuntea tämä puoleensavetävä ihminen ihollansa. Tunne on itsevarmaa ja molemminpuolista, eikä mitään epäilystä mistä on kyse.
No words needed ;)
Ja nämä tapaukset missä sanotaan selkeästi "millä mielellä on liikenteessä" ovat olleet ihan yleistä menoa ainakin stadi-turku akselilla jo.. kauan. Vaatii vain sitä oikeanlaista kemiaa toimiakseen.
[q]wiwi, 26.6.2009 10:51:
Monet mun tuntemat absolutistit ovat sanoneet, että ovat esim. juhlissa "salaa" juomatta koska eivät halua herättää huomiota. Jotenkin ei-juovien ihmisten läsnäolo koetaan häiritseväksi. Mun mielestä se kertoo enemmän ihmisistä, joille toisen juomattomuus on ongelma. Jollain tavalla hävetään omaa käytöstä ja peitellään sitä väheksymällä omista poikkeavia valintoja.
[/q]
Toi on kyllä niin totta. Suomalaiset on aika suvaitsemattomia niitä kohtaan, jotka eivät juo. On joko oltava raskaana tai kuskina, muuten juomisen väliin jättäminen missä tahansa illanvietossa leimataan nipottamiseksi.
[q]wiwi, 26.6.2009 10:51:
---
-Alex-, 24.6.2009 12:48:
Alkoholiongelmaisiahan on kolmenlaisia: 1) Niitä jotka juovat liikaa 2) Niitä jotka haluaisivat juoda, mutta eivät voi koska elimistö ei kestä/kykene 3) ja niitä jotka eivät itse juo, eivätkä myöskään hyväksy muiden juomista. Absolutistit menee aika usein tähän jälkimmäiseen kategoriaan.
---
Tää nyt on varmaan aika läpällä kirjoitettu, mutta kuitenkin. Mun mielestä absolutistien mieltäminen tiukkapipoisiksi, toisia paheksuviksi tosikoiksi on lähinnä myytti. Mulle ei ole elämässäni kukaan ei-juova ihminen tullut sanomaan, etten saisi juoda. Toki silloin kun aihetta on ollut, olen saanut kuulla kritiikkiä juomatavoistani - ja hyvä niin. Tunnen useita ihmisiä jotka eivät juomista harrasta ja ihan yhtä hauskaa seuraa ne on kuin kuka tahansa muu. En ole ikinä törmännyt absolutistiin, joka tekisi juomattomuudestaan numeron. Vaikka varmasti sellaisikin on.
[/q]
Ei ollu läpällä kirjotettu. Suhtaudun kyllä läpällä ihmisiin, jotka ei jonkun ihme vakaumuksensa vuoksi suvaitse toisten tekemisiä. Se on mun mielestä ongelma. Ja on syytä muistaa, ettei addiktio-ongelmissa sairautta oo pelkästään liikakäyttö vaan on muitakin puolia.
[q]Fyraett, 8.12.2006 14:42:
oikein..
edellinen suhde kyl kosahti siihen ku toinen hehkutti hyperüber ihqjuttui kokoajan, vaikka ei tunnettukkaa ku muutaman viikon..ei näin!
[/q]
Joo liika on LIIKAA mutta kyllä musta on mukava kuulla: "olet kaunis" "sulla on ihana hymy" "mitäs tehdään tänään", ihan vaikka vaan parinkin viikon tuntemisen jälkeen. Ja nämä ovat mukava kuulla pelkän ystävänkin suusta. Se "rakastan sua", on parin viikon tuntemisen jälkeen kunnon moka
Pari viikkoa sitten yksi tytteli tuli peppu keinuen ja ripsiä räpyttelen lausahtamaan "Voisitko sä ostaa mulle jonkun drinkin, kun mulla on aika vähän rahaa" Mä meinasin tipahtaa totaalisesti, mutta sain pidettyä pokkani ja vastasin "Sori, juon sen mielummin itse *hymy*" Oli muuten kaunis tyttö mutta tollanen "minä olen maailman kaunein! Palvo mua" asenne on aika anuksesta!
[q]anniharha, 17.11.2007 15:13:
---
henkilö x tulee kyselemään lemmikkieläimistä ja maailmanparantamisesta ja katse tisseissä puhuuu kauniista silmistä, kehuu ja heittää pelurilaineja tai harrastaa muuta vastaavaa toimintaa. tässäkohtaa voi toki pohtia, onko henkilö x:n päämääränä tutustua mielenkiintoiselta vaikuttavaan ihmiseen vai saada pesää. yleensä vastaavissa tapauksissa se on ollut jälkimmäinen vaihtoehto.[/q]
Et nyt ottanut huomioon kolmatta vaihtoehtoa: henkilö x:n päämääränä on tuijottaa tissejä. Mikä tälläisessä tilanteessa olisi mielestäsi oikea lähestymistapa? Minusta tämä on pulmallinen kysymys, kun jokaisessa strategiassa on haittapuolensa. Jos tekee suoran aloitteen, eli istuu pöytään ja alkaa tuijottaa, monesti tyttö vaihtaa pöytää jo muutamassa sekunnissa, jolloin kokemus jää varsin epätyydyttäväksi. Suosimasi malli suorasta kysymyksestä ("Moi, miten olis jos tuijottaisin sun tissejä") monesti johtaa siihen, että tissejä ei ehdi kuin pikaisesti vilkaista kun ne jo kääntyvät muualle. Siksipä onkin ymmärrettävää, että monet miehet käyttävät kuvailemaasi strategiaa, jossa naista harhautetaan esim. kehumalla hänen silmiään tai käyttämällä ns. iskurepliikkejä - tällöin voidaan monesti päästä jopa minuutin tuijotukseen. Jos nainen tykkää kuulla kehuja, ja mies haluaa tuijottaa tissejä, on tilanne molemminpuolinen etu, mutta siinä on silti ikävähkö epärehellisyyden tunne mukana. Ei sulla sattuis olemaan jotain vinkkiä paremmasta tavasta päästä kunnon töllistelyyn?
Jos miehet käyttäytyvät joskus baarissa huonosti, niin täytyy sanoa että niin kyllä naisetkin. Itse ainakin koen tosi loukkaavaksi sen, että naiset melkein aina heti tapaamishetkestä lähtien rynnivät suoraan keskusteluvaiheeseen ilman että minua otetaan huomioon lainkaan. Ihan ku mä olisin joku tunteeton, kylmä puherobotti jonka kanssa voi suoraan lähteä hakemaan pinnallista yhden illan keskustelua ilman minkäänlaista tissikatsekontaktia.
[q]René Patrick, 20.5.2009 19:50:
---
AcidKun, 20.5.2009 19:46:
---
Skenemursu, 21.2.2009 02:58:
Ja oletteko kundit huomanneet että vaikka meidän mielipidettä kysytään ei sillä kuitenkaan ole mitään merkitystä?
---
Tätä saa kokee vähän turhankin usein
---
Paitsi, jos se mielipide on väärä! Sillä aina, kun mimmi kysyy mielipidettä, niin siihen on joko oikea tai väärä vastaus. Yleensä valitsee aina väärän!
[/q]
Tasan näin :D väittäisin että jos pitää valita a tai b niin 90% kerroista nainen päätyy kuitenkin just siihen toiseen
[q]jwo, 11.6.2005 20:06:
En kiinnostu naisista jotka:
-lista-
Ensimmäinen asia mitä itse katon naisissa, on silmät, kolmas on takamus. Toinen vaihtelee. *sydän*
[/q]
Moi sinkku ^____^
[q]spoinkel, 1.11.2007 11:42:
Aineenvaihdunnan olemassaolo. Tytöt eivät käy kakalla.
[/q]
Ne käyvät spermalla!
Olenko nokkela vai olenko
"kato miten läski perse mulla on" (vaikka ei o)
"mul on ihan liian pienet tissit, sä et tykkää niistä" (miten niin en?)
just kun kihelmöi kivasti : "miks et sä haluu mua?" (miten niin en? no ei sitten.)
"kato miten ruma mää oon tästä ja tästä kohasta?"
siinä muutama turn-off mitä äkkiseltään tuli mieleen
edit: niin ja tosiaan kaikki "mä oonkin vaikeasti tavoiteltava ym. leikit."
leikit sovitaan ja leikkejä leikitään :) mut ei leikitä jos ei o sovittu että nyt leikitään.
-Itsekeskeisyys
-Kanamaisuus
-Pinnallisuus
-Liiallinen tärkeileminen
-Ja mikä tärkeintä, ei osaa hyväksyä ihmisiä omana itsenään.
Kukaan meistä ei ole täydellinen, sellainen itsensä näkeminen muita parempana ihmisenä raivostuttaa.
Mieheen..
-Epähygieenisyys, johon kuuluu luonnollisesti myös paha haju, kakki
-Pitkät kynnet, etenkin sellaiset kuperan käyrät ja likaiset
-Mammanpojat yök
-Miehet, jotka ei tykkää lapsista
-Pitkät hiukset; ohuet ja limaisen rasvaiset varsinkin
-"Yli" trendikkyys
-Ylimielisyys
-Totaalinen piheys/pummaus
-Muskelit
-Ylikireät housut etenkin jos on sellanen kuohkean pyöreä naismainen perse
-Kokemattomuus tietyissä asioissa
-Urakeskeisyys
-Vastuuntunnottomuus
-Avuttomuus keittiössä
-Pippelin koolla kehuskelu
-Panotaidoilla kehuskelu
-Epärehellisyys, valehtelu, salailu, muiden paneminen (siis pettäminen) yms. luonnollisesti..
Räppärit ja hevarit ei myöskään ole mun makuun.. niin pinnallista kuin se saattaakin olla mutta latistaa pahasti.
Sitten tietenkin narkit, alkoholistit, narsistit, patologiset valehtelijat, lierokierot, hakkaajat, rötöstelijät, näpistelijät, sadistit, raiskaajat, pedofiilit, pihalla runkkaajat yms.
Yleisesti vois sanoa, että se latistaa, jos miehellä on ihan eri näkemykset asioista kuin mulla.. eri periaatteet, elämäntavat yms.
Tuntematon tyyppi tulee liian lähelle, esim. hipelöimään käsivartta.
[q]twistedsushi, 6.11.2008 16:27:
Joo todellakin yhdyn samaan! Mä en kans kestä tollasia huolimattomia ihmisiä ketkä jatkuvasti unohtaa maksaa tai hukkaa laskujaan, etenkään silloin ku näen sen kaltaisia piirteitä itsessäni!
Mä myönnän, että "unohtelen" maksaa laskuja ajoissa tai aina ne on edes vähän myöhässä (ainakin osa laskuista) En tiedä mistä se johtuu, ehkä vaan omaa typerää saamattomuutta, laiskuutta tai sitä faktaa, että yksinkertaisesti Ei ole rahaa
Joten ainakin edes jollain tasolla syyllistyn tohon samaan typeryyteen
[/q]
Noo mutta kaikissa puolensa
Ja jos ihmisessä on todella paljon muita hyviä puolia, niin ei se niin justiinsa ole
Teeskentelijät ja tyhjänpuhujat.
[q]Vampyrella, 28.6.2009 22:48:
---
Vampyrella, 28.6.2009 12:46:
Tää on niiiin tuttua. Ite kun juon tosi vähän, ja joskus baarissakaan en juo mitään, niin johan alkaa kuumottaminen - ei tosin omilta ystäviltäni, vaan yleensä joiltain heidän tutuiltaan tms. ''Miksä oot noin nyrpee? Miksä oot noin tiukkis?''
---
Quottaan itseäni, koska tää tapahtui TAAS tänään. :D Etenkin hevipiireissä viina virtaa aika railakkaasti keskimäärin, ja itse kun en tänään juonut festareilla tipan tippaa alkoholia, niin johan alkoi ihmettely ja siihen perään kummallinen katse ja hiljaisuus. :D En mäkään mulkkaa kummaksuen alkoholia nauttivia ihmisiä, niin vähän kyllä pistää ihmetyttämään moinen.
[/q]
Mitä ihmettä? Mä oon koko elämäni ollu juomatta, ja koskaan ei oo kukaan mitään negatiivista asiasta sanonu Kun porukka kuulee et oonkin aina selvä, niin ne yleensä vaan kokee tarpeelliseks kertoa mulle jotain sellaista kuin "toi on hei tosi kunnioitettavaa" (mua ärsyttää ku ihmiset aina tolleen "antaa luvan" mun juomattomuudelle :D). Hämmentävän vastakohdakkaita reaktioita siis olen kokenut! Tosin en liiku hevipiireissä, ehkä se on ratkaisu...?
[q]dj upi, 12.3.2010 11:43:
(Mut joo, siitähän oli tutkimuksia et mitä usein pätee se et mitä matalampi ääni naisella on, sitä koulutetumpi se todennäköisesti on.)
[/q]
Onko näin? Mä muistan lukeneeni vaan tutkimuksesta, että matalaäänisiä naisia helposti pidetään älykkäämpinä ja uskottavampina kuin kimeä-äänisiä. Vaikea kuvitella, että äänen korkeudella ja koulutustasolla todellisuudessa olisi yhteyttä.
Mutta onneks mulla on matala ääni ja oon muutenkin kaikin puolin perkeleen asiallinen!
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 70
- Seuraava »