klubbarilaisten moottoripyöräkokoontumisajot oli su 3.7.2005
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
[q]Tres, 4.7.2005 14:07:
Mä en viittiny mun moposkootterilla osallistuu tähän
kokoontumiseen :P
[/q]
Olisit nyt, niin mäkin olisin voinut tulla.
Vois kyl ottaa tän uusiks ennemminkin kuin ens vuonna, niin meikäkin pääsis mukaan. Tää nimittäin kuulostaa hyvältä. Tuisku, ei muuta kuin päivämäärää kehiin, niin I'll be there...
Kortti on juur työn alla..
Ens kesään menee kyllä.
[q]pyralid, 13.7.2005 02:52:
Vois kyl ottaa tän uusiks ennemminkin kuin ens vuonna, niin meikäkin pääsis mukaan. Tää nimittäin kuulostaa hyvältä. Tuisku, ei muuta kuin päivämäärää kehiin, niin I'll be there...
[/q]
Mulla on lähtö Floridan lämpöön ens keskiviikkona, joten pääsen liittymään seuraan vasta ensi kesänä!
mut menkää ihmeessä uudelleen viel tänä kesänä!!! sen verran hauskaa oli kyllä, että SUOSITTELEN!!!
appiukolle tulee uus pyörä tiistaina eli voisin mahdollisesti pummia sitä jatkossa
eli mukana ollaan jos hyvin käy.
Kuulostaa hyvälle juu! Uusintaa vain tälle vuodelle jo.. Kesä ei oo vielä ohi.
En nyt parempaakaan topikkia tähän hätään löytänyt.. olisko kenelläkään täällä Hälsingin suunnalla moottoripyörän akkulaturia lainaksi asti? Pikainen tarve olisi, kerpele.
Täällä olis voinu olla jos ei olis myyny kusiaista pois :D
Ylläri sinäänsä, täältähän löytyy porukkaa mitä tiesi ennalta (edesmenneistä) prätkäpiireistä
[q]SilverJo, 22.7.2005 11:50:
En nyt parempaakaan topikkia tähän hätään löytänyt.. olisko kenelläkään täällä Hälsingin suunnalla moottoripyörän akkulaturia lainaksi asti? Pikainen tarve olisi, kerpele.
[/q]
Olis kyl, mut onko enää tarvetta? 2 viikkoa sitten ollu kiire, niin tainnu kiire jo kadota, vai?
Ens kesäks pitäs kyl sit saada oma pärrä alle ja jos nyt jollain olis joku noin +500 kuutioinen kakspyöränen lojumassa tallin kulmassa niin tämän voisin pistää vaihdossa->>
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=304999
Jep katoin samaa että joku tartti laturia.. Mulla olis ollu hyvinkin tarpeeton :D
Biltemasta vaan prätkänlaturi
Nyt on sit A-kortti taskussa, eli täältä löytyy ainakin yksi osallistuja v.2006 kokoontumisajoihin.
Ollaankos tätä virittelemässä henkiin myös tänä vuonna?
Ihan vielä ei tosin anna ilmat myöden
Ois kyllä kiva käydä kesällä vähän ajelemassa*hymy*
Itellä ei kyllä viel riitä ikä ens kesänä ajaa täyskokosella pyörälää mut eihän niitä kortilla ajeta*Nauru*
Tuli just ostettua mutsilta Ducati 916 pois ni pitäähän sillä nyt ainaki muutama kerta ajelemassa!
Pakkohan tää on järjestää uudelleen!
Vaikken viime vuonna ollut mukana, niin aivan varmasti tulossa jos tällainen tänä vuonna järkätään! *jiihaa**aplodit*
Varmasti kuhan vaan säät rupeis sallimaan.
Jos vaikka tällä kertaa sais itekki lähettyä mukaan. Sulais vaan noi lumet. Jos säät sallii niin ens viikonloppuna ois tavotteena ottaa uusi pyörä ajoon.
Juuri viime lauantaina laitoin paperiin nimen alle... parin viikon sisällä olen onnellinen Kawasaki ER-6f:n omistaja
joten tokihan lähden myös kokoontumisajoihin mukaan tänä kesänä, jos vaan ajankohta sallii :)
[q]DagO, 3.4.2006 21:33:
Varmasti kuhan vaan säät rupeis sallimaan.
[/q]
Tyhmää, kun meillä on vain yksi pyörä *mököttää*
Ja mun selkä ei oikein tykkää kyydissä istumisesta,
ainakaan kovin kauan...
ja toistepäinhän siitä ajosta ei tulis niin yhtikäs mitään...
No mut pääasia, että kohta ei tarvii enää mennä bussilla töihin
Todellakin nää järkätään tänä vuonna uusiks! Edellisvuonna oli osallistujia huimat neljä mut senkin edestä kivaa...jos tänä vuonna enemmän?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »