klubbarilaisten moottoripyöräkokoontumisajot oli su 3.7.2005

Back to yleinen keskustelu O

Tämä kyllä kiinnostaisi. Kortin ajoin viime kesänä, sen jälkeen ei ole päässytkään ajelemaan Ei ole taloudellinen tilanne antanu periks sen vertaa, että olisi saanut sen pyörän hommattua.

[q]ezzy, 28.5.2005 11:49:
Omaa pyörää ei vielä ole tullut hankittua, joten voin tulla megeen appiukon 1954 mallisella Royal Enfieldillä
[/q]

Mut mun isil on ainaki tonninen suzuki !1!!yksi

[q]plaque, 10.6.2005 13:18:
---
ezzy, 28.5.2005 11:49:
Omaa pyörää ei vielä ole tullut hankittua, joten voin tulla megeen appiukon 1954 mallisella Royal Enfieldillä

---

[/q]

ja tämä liittyi mihinkään miten?

Jee, tapellaan ennenkun ollaan edes tien päällä!!!

sunnnuntai kuulostaa hyvältä. kunhan vaan

a) saa pyörän
b) ei sada vettä ja
c) ei ole armoton krapula

niin vois vaikka tullakin :)

käykö maastopyörä - jos pysyy perässä?

[q]Dorka, 10.6.2005 15:55:
käykö maastopyörä - jos pysyy perässä?
[/q]Laitetaan naru mun prätkän perään...*nauru*

Joo. ei ihan natsaa tää päivä sen kanssa että oisi isin hondalla pärränny paikalle.. muttamutta. ehkä sitten joskus toisten =)

[q]ezzy, 10.6.2005 14:46:
---
plaque, 10.6.2005 13:18:
---

---

---

[/q]

Great, you got the point.

[q]plaque, 11.6.2005 15:20:
---
ezzy, 10.6.2005 14:46:
---
plaque, 10.6.2005 13:18:
---

---

---

---

Great, you got the point.
[/q]

Todellakin

ei.... muuten vois tulla mutta ku oon ruotsissa sillon ja ei oo tuota omaa pyörää..

Pitää katsella miten sitä nyt selvii,
kun edelliselle illalle oli ainakin suunnitteilla menoa...

-mietitään, mietitään-

Mukana ollaan. Täytyy vielä antaa muutamalle kaverille infoa, että saadaan letkaan pituutta. Ja jos jollekin neidille on pään tilalle eksynyt reikä, niin bladen takapenkki on tyhjä. Kaikki naispuoliset tutut on sanoneet, etteivät tuu mun kyytiin. Mä kuulemma oon ihan tarpeeks kahjo jo auton ratissa.*hih* Törkeä syytös!

[q]straiter
Kaikki naispuoliset tutut on sanoneet, etteivät tuu mun kyytiin. Mä kuulemma oon ihan tarpeeks kahjo jo auton ratissa.*hih* Törkeä syytös!
[/q]
Ei nyt oo tarkotus moralisoida tai olla tosikko mut kuten tän kesän statistiikoista on huomattu niin mopot ei oo niitä vehkeitä joilla välttämättä kannattaa todistella mitään tai olla ylpeenä "kahjo".

Edit: Typ0-negative

päivitystä...

Valitsen Tuiskun yksimielisesti RC Klubbarin Road Captainiksi!

[q]Grizzley, 16.6.2005 15:21:
Valitsen Tuiskun yksimielisesti RC Klubbarin Road Captainiksi!
[/q]

kiittää ja kumartaa kunnianosoituksesta

..mutta...

pienin kuski pienimmällä pyörällä.... jos mietitään sitä kapteenin vakanssia sitten paikan päällä.. kukaan tuskin oikeesti suostuu seuraamaan mua...*igor*

Kiinnostais, kortti olis, kypärä löytyis, ei pyörää (vielä), mutta tiedän jo kenen kyytiin olisin päässyt (*vink*), jos ajankohta olis käynyt Ehkä seuraavalla kerralla

Tulisin jos lähettäis vaikkapa crossiradalle
kuunneltais radalla HC settii vaikkapa mun autost, ja siinä välis vedettäis ihan hulluna menee *pahis**pahis*
ehdottaisin vantaan lavangon rataa...

[q]sparffo, 17.6.2005 19:38:
Tulisin jos lähettäis vaikkapa crossiradalle
[/q]

Motocross rules!

Pakko saada uus pärrä hankittuu, mun isi on niin homo et se möi edellisen pois :.(

O