klubbarilaisten moottoripyöräkokoontumisajot oli su 3.7.2005

Back to yleinen keskustelu O

Pyöriä ois tallissa muutamaki mut ei oo vielä korttii, voishan sitä lähtee tolla piikillä huristelee taas*iloinen*

Hirveetä pyöräkuumetta oon taas potenu, mut kai sitä vois joku viikonloppu vuokraa vaikka frank nymanilta jonku muoviluodin ja lähtee.

kyllähän täältä näköjään innokkaita motoristeja löytyy *jiihaa*, joten vois alkaa miettii alustavasti jotain päivämäärää.. ehdotuksia? *täh*

muuten kyl joo mut ei prkl oo pyörää enään

työskentelen alalla mutta eipä kyllä voisi vähempää huvittaa motorismi-elämänmuoto ja jotkut kokoontumisajot. moottoripyöräily on mulle lone wolfismia, ei jonossa ajelua saati gore tex -haarniskoissa taukopaikalla ryhmähalailua.

Itse kuvailen kavereitten prätkällä temppuilua & muuta kivaa... Ps showta pidetty mm radalle.comin tapahtumissa....
Siis hengessä mukana!*pahis*

tällähetkellä saan nelipyöräisestä kaiken tarvitsemani hauskuuden ja riittävästi riskiäkin, pyörällä vaan tappaisin itseni. Kiinnostais kyllä muuten.

[q]remotion, 30.5.2005 09:12:
tällähetkellä saan nelipyöräisestä kaiken tarvitsemani hauskuuden ja riittävästi riskiäkin, pyörällä vaan tappaisin itseni. Kiinnostais kyllä muuten.
[/q]

Varsin totta myös itseni kohdalla toi...tulee ihan tarpeeksi kikkailtua jo nyt

hahaa mun iskäl on kyl varmaa maailman mageinnn pärrä.
tuun messiin sillä!

Juu mukana ollaan ehottamasti! =) Päräräräräräräräräääännnnnnääääääännn!

Tää kuulostaa hyvälle! Kyytiläiseksi vois tulla ihan mielellään!..*hymy*

Mukana Ollaan ehdottomasti, ja pyöräkin löytyy.*joo*

Kuulostaa kivalta
Kortti ja prätkä löytyy

Mutta kyytiin joutusin kuitenkin,
ku ei kulta malta mun kyydissä istuu

Ajasta ja paikasta riippuen voitaisiin siis olla mukana.

Noniin,aika paljon olis näköjään lähtijöitä. Voitais pikkuhiljaa alkaa laskea kuinka monta pyörää tien päälle saadaan ja kuinka monelle mahtuu kyytiläiseksi joku innokas.

Sopisko ajan kohdaksi juhannuksen jälkeinen viikonloppu, elikkäs su 3.7?
tietenkin sitten lähempänä katsotaan vielä että kelit sallii.

Kellonajasta sen verran, että vaikka joskus iltapäivällä, jotta aamu-unisetkin saavat itsensä liikkeelle.

Tapaamispaikaksi voisi sopia vaikka hietsu...? (muita ehdotuksia otetaan vastaan)

Ja jos joku tietää muita kuin alkuun mainittuja ajoreittejä niin tänne vaan viestiä!

maltan tuskin pysyä nahoissani! tulee varmasti hauskaa!!

Kortti löytyy mut ajokkia ei..Aina yhtä vihreenä kateudesta ku joku ajaa pyörällä ohi..
Oma mopo tuli myytyä viime vuonna,alko piikki tuntuu liian pieneltä.
Heti kun voitan lotossa niin ostan oman!
Ja joskus jos lottois ni vois voittaaki

[q]Jää~*, 30.5.2005 19:32:
Kuulostaa kivalta
Kortti ja prätkä löytyy

Mutta kyytiin joutusin kuitenkin,
ku ei kulta malta mun kyydissä istuu

Ajasta ja paikasta riippuen voitaisiin siis olla mukana.
[/q]
Sä et kuitenkaan ees haluu et istun kyydis. Ois siinä hyvä pitää pyörää pystys ku 85 kilonen istuu takana. Mut kylhän sitä vois tullakki.

Se on varmaa mentävä pankinjohtajan puheille tässä pikkuhiljaa sitten. Kävi tuossa jo reilu kuukausi sitten mielessä pyörän hankinta mutta jäi ajatusmaailman puolelle. Kortti on, ja kyytiinkin mahtuu ja saa tulla jos suinkin pyörän menen tästä sitten ostamaan.

kiinnostaa. Isukki osti joku aika sitten uuden karhean kawasaki ninjan, vois kysyä jos se vaikka lainais sitä kun ei omaakaan pyörää ole

Jee! Viime sunnuntaina pääsin vihdoinkin avaamaan oman prätkäkesäni!!!

Noniin, nyt on tullut niiin paljon innokkaita vastauksia aiheeseen : klubbarilaisia prätkärientoihin , että laitoin jo alustavaksi päivämääräehdoitukseksi 3.7.2005. Nyt vaan kalentereita pläräämään ja laittamaan tänne viestiä jos päivä sattuu Sinulle sopimaan. Laitathan myös viestiisi maininnan että tuletko omalla pyörälläsi, mahtuuko kyytiisi joku vai toivotko kentien mahtuvasi jonkun kyytiin.

Jep, eli näin: su 3.7.2005 klo 14.00-->
tapaamispaikka: hietsun hiekkaparkkis

Ja tietenkin muistetaan katsoa ulos ikkunasta ennen lähtöä, että jos sataa kaatamalla, niin tapaamiseen luultavimmin harvempi vaivautuu. Tässä tapauksessa mietitään jotain muuta päivää tilalle.

O